Mitäs nyt iso propleema meidän suhteessa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mira79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mira79

Vieras
eli tälläinen ongelma, uskallauduin sitten kertomaan miehelleni että olen bi ja että olisi joskus kiva kokeilla kolmen kimppaa eli minä, mies ja toinen nainen. ja nyt sitten mies on aivan sekaisin eikä tiedä mitä tehdä, hän luulee että voisin rakastua toiseen naiseen koska vain ja että se pilaisi suhteemme.

mitä tehdä?

olen sanonut että minua ei kiinosta kukaan muu kuin hän, mutta seksin saralla voisin toista naista kokeilla.

Meillä 3 lasta ja nyt tuntuu että ei olisi ikinä pitänyt tuota edes miehelleni sanoa, sillä tästä sitten todellinen soppa kehittyi.

Siis... Miten se on todennäköisempää bi:nä rakastua toiseen naiseen, kuin heterona toiseen mieheen? Miehesi logiikassa ei ole mitään järkeä.

Teillä on 3 lasta ja sä et ole aiemmin kertonut sille tuota???

vituttaa vielä sekin että mieheni on silmissäni todella täydellinen siis olen häneen todella tyytyväinen enkä häntä vaihtaisi ikinä keneenkään, ja nyt sitten aiheutin tämän...luulin että mies innostuisi mutta toisin kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Siis... Miten se on todennäköisempää bi:nä rakastua toiseen naiseen, kuin heterona toiseen mieheen? Miehesi logiikassa ei ole mitään järkeä.

Teillä on 3 lasta ja sä et ole aiemmin kertonut sille tuota???

miksi olisi edes pitänyt aiemmin kertoa?

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
No varmaan menee pasmat vähemmästäkin sekaisin, jos samassa lauseessa kerrot olevasi bi, ja olisi kivaa saada toinen nainen teidän sänkyyn

tämä menin vähän viinan piikkiin, ikävä kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Ai siis miehen pitäisi innostua siitä, että haluat harrastaa seksiä jonkun toisen (tai kolmannen ) osapuolen kanssa?

no ajattelin että nykyään miehet haluat nähdä kahta naista yhtäaikaa jne. en nyt mitään parinvaihtoa vittu ikinä vois sietääkään... tai toista äijää..huh huh.

sovitaanko että haukkumiset voi jättää kirjoittamatta, ja kertoa miten saisin homman järjestykseen...ja että mieheni olisi samanlainen kuin ennen tätä typerää avautumista?

Meillä mies hermostui jo siitä, kun kävin hänen kaverinsa tyttöystävän kanssa tanssimassa! Eikö yleensä siellä porukalla kuitenkin ole kivempi käydä kuin yksin heilua, saati sitten toisten miesten. Niin ja en ole bi tai mitenkään muutenkaan ilmaissut kiinnostustani naissukupuolta kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mira79:
sovitaanko että haukkumiset voi jättää kirjoittamatta, ja kertoa miten saisin homman järjestykseen...ja että mieheni olisi samanlainen kuin ennen tätä typerää avautumista?

No ei kai tommosta voi kukaan luvata... Että sun mies olis samanlainen.

Itse en näe sukupuolella olevan merkitystä, jos vieras kiinnostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Yksmamma:
Sinulle itsellesi varmaankin olisi sitten käynyt jos miehesi olisi kuskannut kotiin jonkun Jörgenin?

aivan ei olisi ikinä käynytkään, eikä tämä toisen naisen kokeilu ole mitenkään pakollista noway mutta ajattelin vain kertoa siitä jos myös mies olisi siitä pitänyt, sillä mieheni olisi saanut nauttia toisesta naisesta täysin mitoin....väärin tein ja siitä kärsin nyt.!

Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Anna nyt ainakin sille aikaa sulatella tota sun uutista. Ja älä nyt ainakaan heti uudestaan ala kimppaseksistä puhumaan.

no ei tulis mieleenkään! juhannusta piti lähteä viettämään, mutta vituille meni tämäkin!

ei näitä voi käsittää että ollaan valmiita ottamaan ylimääräsiä petipuuhiin.Se on nainen ja mies jotka sen sängyn jakaa ja sillä sipuli,eikö teitä ole opetettu?

Alkuperäinen kirjoittaja mira79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttu-Kyllikki:
Ai siis miehen pitäisi innostua siitä, että haluat harrastaa seksiä jonkun toisen (tai kolmannen ) osapuolen kanssa?

no ajattelin että nykyään miehet haluat nähdä kahta naista yhtäaikaa jne. en nyt mitään parinvaihtoa vittu ikinä vois sietääkään... tai toista äijää..huh huh.

Ai, musta se vois olla kiva:) Sii se toinen mies. Ja ihan rakastuneita ollaan mut silleen kiinnostuneita myös kaikesta..

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
ei näitä voi käsittää että ollaan valmiita ottamaan ylimääräsiä petipuuhiin.Se on nainen ja mies jotka sen sängyn jakaa ja sillä sipuli,eikö teitä ole opetettu?

mitä kummaa? ei seksisä ole mitään "oikeaa". onpa todella ahdasmielinen kommentti.

Yhteistyössä