Mitäs teillä miehet (tai palstalla miehet) tykkää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä kun mulla ei pieruja tule kuin istunnolla....mut röyhyjä senkin edestä....kotona saan röyhiä niin paljon kuin haluan mutta en yleisellä paikalla :D tätä mieltä mies siis...

Empä tiiä kun ei oo tapana pierrä ku veskissä..tuskin tuo tykkäis jos alkasin päästelemään miten sattuu :x En miekää tykkäis jos mies haisis koko ajan.

Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
En tiedä kun mulla ei pieruja tule kuin istunnolla....mut röyhyjä senkin edestä....kotona saan röyhiä niin paljon kuin haluan mutta en yleisellä paikalla :D tätä mieltä mies siis...

Tosta oon kyllä samaa mieltä! Yleisellä paikalla röyhtäilevä nainen, no joo...

mun mies sanoo että ei ikinä kestäis hienohelma-akkaa, joka ei kehtaa tehdä normaaleja asioita kotonaan, kaikkihan piereskelee vaikka sitä kuinka yrittäis muuta väittää..

Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:

Tosta oon kyllä samaa mieltä! Yleisellä paikalla röyhtäilevä nainen, no joo...

:D en röyhi yleisellä paikalla....

Mun mies kieltäytyy vastaamasta näin typeriin kysymyksiin :laugh: :/

ei mutta tää tuli tosiaan mieleen, kun mun isäni ei kestä naisen piereskelyä, sen mielestä naisten ei kuulu pierrä. No äiti käy pieremäs sitte pihalla tai veskissä salaa :o ei juma, mulla itelläni valitettavasti on herkkä vatsa, riippuen ruuasta mitä on tullu vedettyä niin ilmaa se kerää ja kumma jos sitä kotona ei voi edes päästellä pihalle, vaan pitäis kärsiä vatsakivuista :| noh, sentään sen rajoissa, etten pilaa toisen elokuvahetkeä tai nukkumaanmenoa jne.

Ilmavaivat loppuu kun jättää tuokavaliosta pois kaikki ruis, maito, herneet ja marinoidut tuotteet tai lihavalmisteet, joissa on aina mausteita ja "E123" -lisäaineita.

Näin ainakin mulla. Ja enää ei tule ollenkaan pieruja. Oikeesti. Kokeilkaa vaikka pari päivää.
Itse jos suön yhden grillimakkaran tms niin varmat ilmavaivat koko illaksi. Tai joku muu noista yllä olevista ruuista. Siksi jätän ne syömättä. Ja meidän perheen lapsilla on todettu aivan sama juttu... Eli en oo mikään allerginen tapaus tms.

Pitää ihan normaalina, miks nainen ei saisi piereskellä siinä missä mieskin? Miehen mielestä on naurettavaa esim. mennä pieremään eri huoneeseen.

Jokainenhan meistä pieree päivittäin jopa yli litran verran, jos ei muuten niin sitten yöllä nukkuessaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jaana:
Ilmavaivat loppuu kun jättää tuokavaliosta pois kaikki ruis, maito, herneet ja marinoidut tuotteet tai lihavalmisteet, joissa on aina mausteita ja "E123" -lisäaineita.

Näin ainakin mulla. Ja enää ei tule ollenkaan pieruja. Oikeesti. Kokeilkaa vaikka pari päivää.
Itse jos suön yhden grillimakkaran tms niin varmat ilmavaivat koko illaksi. Tai joku muu noista yllä olevista ruuista. Siksi jätän ne syömättä. Ja meidän perheen lapsilla on todettu aivan sama juttu... Eli en oo mikään allerginen tapaus tms.

juu, nimenomaan ravinto vaikuttaa. Ite jouduin tulla tuolta porukoilta tänään kotiin aiottua aiemmin, koska mahassa kävi kiertämään sokerittomat karkit :snotty: ja tää on varmaan pahinta kaikista! et jos jollain on esim. ummetusvaivaa niin ei muutakun sokeritonta namua ääntä kohti, ei tarvi ees paljon syödä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja jaana:

en todellakaan jätä terveellisiä juttuja sen takia ruokavaliosta että ei pieruja pääsis..

ja varmasti sinäkin pieret, öisin ainaki jos et muuten ;)