MITÄS TYKKÄISITTE JOS VIERAS NAINEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras tollo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras tollo

Vieras
veisi kodistasi entisen miehesi kanssa omaisuutta ja kaupittelisi niitä ominaan?
Miehellä vielä kanttia loukkaantua kun mainitsen hänelle asiallisesti tästä asiasta että näin on joskus käynyt.
No eipä siinä mitään ,nyt joudun taas pyytämään anteeksi kun hän on tällaista minulle tehnyt...

Niin eikö se silloin olisi sen miehen omaisuutta sen jälkeen ja enpä olisi exukkoni tekemisistä niin kiinnostunut että hänen kauppojaan tutkiskelisin tai hänen sen hetkisen naisensa.

niiiiin....mutta sen jälkeen kun on ero tullut ja kamat jaettu ei pitäis olla mitään asiaa puuttua toisten tekemisiin,kumppaneihin,tavaroihin jne. et jos niin miettii....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin eikö se silloin olisi sen miehen omaisuutta sen jälkeen ja enpä olisi exukkoni tekemisistä niin kiinnostunut että hänen kauppojaan tutkiskelisin tai hänen sen hetkisen naisensa.

sitämieltähän ne kaikki varkaat on....että varastettu tavara kuuluu varkaalle
olisitko itse valmis katsomaan vierestä kun vieras akka kantaa KODISTASI tavaraa ulos.kodista,jossa sinä itse vielä asut.ehei,semmoinen on kuule poliisi-asia.kannattaahan sitä kokeilla jos tuntuu siltä että oikeus on tapahtunut

Yhteistyössä