Miten edetä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninaTT

Aktiivinen jäsen
13.09.2007
18 922
0
36
Olis yks mies. Aika täydellinen noin ulkoisilta puitteiltaan; korkeastikoulutettu, työssäkäyvä, hyväkuntoinen, terveet elämäntavat... Samankaltaiset ajatukset hyvästä elämästä kun mulla, paljon muitakin samoja ajatuksia.

Ollaan "tapailtu" nyt 11kk, mutta nähty vasta neljä kertaa. Vain yhdellä kerralla oli tarpeeks aikaa kunnolla jutella ja yrittää tutustua (vaikka silloinkin oli kyllä mulla lapsi mukana :D) joten en tiedä, voisko miestä kohtaan tuntea mitään.

Mitäs tässä nyt pitäis tehdä, että jotain alkais tapahtuu? :xmas: Tapaamisten harvuus johtuu siitä, että molemmilla tuntuu aina olevan niin paljon kiireitä. Mies tekee kahta työtä ja harrastaa, mulla on ollu mun perhesotkut ja nyt syksyllä alkaa opiskelut taas jne.

Yks ehdotus oli, että muutettais yhteen :laugh: mutta en ehkä kuitenkaan vielä. Mites mä nyt muotoilisin sille, että olen aika kiinnostunu ja voitais nähdä enemmänkin? Ärh...

Sanot vaan että oot :D
Siis no, silloin kun meidän hullu uusperheen rumba nykyisen kanssa alkoi pyörimään niin hän lähti sitten inttiin :)
Eli ei pahemmin ollut yhteistä aikaa meilläkään mut se oli aluksi täydellinen ratkaisu, kun en mäkään ollut varma et pystynkö enempään kun lapsetkin pitää huomioida :)
Jos siis selkeesti tiedät et tunne on molemminpuolinen niin annat mennä vaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Siis no, silloin kun meidän hullu uusperheen rumba nykyisen kanssa alkoi pyörimään niin hän lähti sitten inttiin :)
Eli ei pahemmin ollut yhteistä aikaa meilläkään mut se oli aluksi täydellinen ratkaisu, kun en mäkään ollut varma et pystynkö enempään kun lapsetkin pitää huomioida :)

Ku en oo varma :snotty: Onhan se muhun taas ottanu yhteyttä vaikka välillä yhteys katoaakin hetkeks :) Joten kaipa se jollain tasolla on kiinnostunu. Ehkä mä kaipaan vaa rohkaisua :D

Meiän piti tänään nähdä mutta meni vähän mönkään kun unohdin puhelimeni kotiin :( Olisin ehkä ottanu puheeks tulevaisuuden jo tänään...

Mut jos mä kirjottasin sille sähköpostin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Ku en oo varma :snotty: Onhan se muhun taas ottanu yhteyttä vaikka välillä yhteys katoaakin hetkeks :) Joten kaipa se jollain tasolla on kiinnostunu. Ehkä mä kaipaan vaa rohkaisua :D

Meiän piti tänään nähdä mutta meni vähän mönkään kun unohdin puhelimeni kotiin :( Olisin ehkä ottanu puheeks tulevaisuuden jo tänään...

woooooh, no mä olen sen verran päälle päsmäri et puhuisin ennen kun malttaisin kirjoittaa:D
Jos sä koet sen helpommaksi niin kirjoita ihmeessä..
Ehkä kuitenkin vois ees harkita pyytää häntä käymään ehkä illalla istumaan teelle/leffaa katsomaan ihan mitä vaan ja siinä sivussa puhua jos ei muuten mitään tapahdu..... :)

woooooh, no mä olen sen verran päälle päsmäri et puhuisin ennen kun malttaisin kirjoittaa:D
Jos sä koet sen helpommaksi niin kirjoita ihmeessä..
Ehkä kuitenkin vois ees harkita pyytää häntä käymään ehkä illalla istumaan teelle/leffaa katsomaan ihan mitä vaan ja siinä sivussa puhua jos ei muuten mitään tapahdu..... :)

Me yritetään kokoajan treffata mutta se aika :D Ja tuo lapsosenikin vie jonkun verran sit aina huomiota. Olis kiva, jos joskus olis sellasta kiireetöntä yhdessäoloa jonkun aikaa. Mutta tuleeko sitä ilman, että pyydän sitä suoraan?

Mä oon parempi kirjottaa ku puhuu.

Alkais myös pikkuhiljaa tekee mieli jotain muuta ku puhumista :whistle: :ashamed: :saint: on meinaan aika hyvän näkönen kaveri :D Tähän mennessä ei siis olla tehty mitään muuta ku nähty ja juteltu.

No ihan ekana meette Seurasaareen. Katso siellä, miten mies suhtautuu tyttöösi ja oraviin. Sitten käytte Suomenlinnassa ja Korkeasaaressa. Usko tai älä, noi reissut tulee kertomaan miehestä aika paljon :)

mut tahtoisin purkaa sydäntäni mut mihin sen kirjoitan... siis miten aloitan uuden keskustelun.. ja voinko,, siis kun olen myös kirjautunu.. niin voiko sen kirjoittaa jonnekkiin silleen ettei sitä kaikki nää.. paitsi ne jotka joilla on tunnukset..? nyt siis en ole kirjautunut tunnuksellani

Alkuperäinen kirjoittaja tähän:
mut tahtoisin purkaa sydäntäni mut mihin sen kirjoitan... siis miten aloitan uuden keskustelun.. ja voinko,, siis kun olen myös kirjautunu.. niin voiko sen kirjoittaa jonnekkiin silleen ettei sitä kaikki nää.. paitsi ne jotka joilla on tunnukset..? nyt siis en ole kirjautunut tunnuksellani
Et kyllä oikeen voi kirjoittaa niin, että muut ei nää. Et mustana etkä harmaana. Johonkin kerhoon kyllä, mutta et näille keskustelupalsoille.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No ihan ekana meette Seurasaareen. Katso siellä, miten mies suhtautuu tyttöösi ja oraviin. Sitten käytte Suomenlinnassa ja Korkeasaaressa. Usko tai älä, noi reissut tulee kertomaan miehestä aika paljon :)

Ekoilla treffeillä käytiin kasvitieteellisessä puutarhassa kävelyllä :) Korkeasaari on ollu mun listalla pitkään. Sai muuten ekoilla treffeillä pitää (silloin n 3 kk ikäistä) tyttöä hetken sylissään kun mun piti sitoa kantoliina uudelleen. Tyttö makoili tyytyväisen rauhallisena hetken kunnes läväytti SUUREN hymyn tälle :laugh: olin ihan että Evelyn hei, ei kaikille tuntemattomille miehille pidä ruveta flirttailee heti, mitä sä oikein olet äidiltäs oppinu... Mies oli aika liikuttunu pikkusen hymystä :) Muuten tyttö on pitäny aika matalaa profiilia meidän treffien aikana, kerran ollaan jopa nähty ihan kahdestaankin :)

Mut nyt kesällä olis kiva ehtiä noihin paikkoihin, vaan ei taida aikataulujen takia onnistua :(

Et kyllä oikeen voi kirjoittaa niin, että muut ei nää. Et mustana etkä harmaana. Johonkin kerhoon kyllä, mutta et näille keskustelupalsoille.

eli tääl ei oo silleen rajattu ketkä näkee ja mitä.. mut esim.. jos kirjottasin muutenvaan.. niin mistä saan alotettua oman juttuni :D

Alkuperäinen kirjoittaja mmmmmpt:

eli tääl ei oo silleen rajattu ketkä näkee ja mitä.. mut esim.. jos kirjottasin muutenvaan.. niin mistä saan alotettua oman juttuni :D

niin siis tarkotin tola et ketkä näkee niin sillä et jotka on rekisteröineet ittesä.. ku tuntuu et täl koko ajan haukkuu ne jotka ei tälle palstalle ees välttis kuulu

Kilkkaa tosta ylhäältä "Keskustelut: Kaksplus -keskustelu > Mitäs nyt? > Miten edetä...." Ja sitten "Aloita uusi keskustelu"

Olis yks mies. Aika täydellinen noin ulkoisilta puitteiltaan; korkeastikoulutettu, työssäkäyvä, hyväkuntoinen, terveet elämäntavat... Samankaltaiset ajatukset hyvästä elämästä kun mulla, paljon muitakin samoja ajatuksia.

Ollaan "tapailtu" nyt 11kk, mutta nähty vasta neljä kertaa. Vain yhdellä kerralla oli tarpeeks aikaa kunnolla jutella ja yrittää tutustua (vaikka silloinkin oli kyllä mulla lapsi mukana :D) joten en tiedä, voisko miestä kohtaan tuntea mitään.

Mitäs tässä nyt pitäis tehdä, että jotain alkais tapahtuu? :xmas: Tapaamisten harvuus johtuu siitä, että molemmilla tuntuu aina olevan niin paljon kiireitä. Mies tekee kahta työtä ja harrastaa, mulla on ollu mun perhesotkut ja nyt syksyllä alkaa opiskelut taas jne.

Yks ehdotus oli, että muutettais yhteen :laugh: mutta en ehkä kuitenkaan vielä. Mites mä nyt muotoilisin sille, että olen aika kiinnostunu ja voitais nähdä enemmänkin? Ärh...

'

Oisko mieskin muuttualla? Kertois vaan sen, miten tosissaan on sun suhten.

Kilkkaa tosta ylhäältä "Keskustelut: Kaksplus -keskustelu > Mitäs nyt? > Miten edetä...." Ja sitten "Aloita uusi keskustelu"

saakos mitenkään silleen et sen näkee vaan ne jotka on rekistöröiny tänne.. tai mikä se sana lie :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyssäri:

'

Oisko mieskin muuttualla? Kertois vaan sen, miten tosissaan on sun suhten.

Tuskin mies ihan just nyt olis yhteen muuttamassa. Mutta siis jo ennen kun tavattiin livenä puhuttiin tulevista haaveistamme; tositarkoituksella ollaan liikkeellä, avioliittoineen lapsineen ja yhteisine omakotitaloineen kaikkineen :)

On vaa jotenkin hassua edetä näin korostetun hitaasti jonkun kanssa! Ehkä ihan hyvä vaa :D Mutta että kohta ensitapaamisesta on jo vuos ja ei olla vielä edes pussattu :) Ei ole oikein ollu sellasia tilaisuuksia, että oltais rauhassa voitu olla ja kuulostella miltä toinen tuntuu ihmisenä. Toistaseks ehditty käymään läpi lähinnä nää ulkoiset puitteet ja helposti mitattavissa olevat piirteet.

11kk ja nähty 4 kertaa?? voiks tota tapailuksi sanoo. olisko niin ettei se mies nyt ole aivan niin kiinnostunut, ja jotenkin tuntuu ettet sinäkään haloo vuosi kulunut ja 4 kertaa nähty..

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
11kk ja nähty 4 kertaa?? voiks tota tapailuksi sanoo. olisko niin ettei se mies nyt ole aivan niin kiinnostunut, ja jotenkin tuntuu ettet sinäkään haloo vuosi kulunut ja 4 kertaa nähty..
Riippuu varmaan siitäkin, missä kaukana se mies asuu.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Riippuu varmaan siitäkin, missä kaukana se mies asuu.

Itseasiassa asuu aika lähellä :D

Tuohon sisältyy yks pidempi breikki johtuen siskon miehestä ja sen kuolemasta. Sen jälkeen en jaksanu enkä kyenny pitämään kehenkään yhteyttä vähään aikaan.

Ollaan silti sähköpostiteltu ja tekstailtu, nyt yritettiin taas nähdä mutta meni vähän pieleen :( Ja mä oon lähössä melkein kolmeks viikoks mökille ja maalle. ÄRH.

No jos asuu lähellä niin eihän hänen tarvitse kun tulla illalla sun luo kaffelle kun sun tyttö nukkuu niin saatte olla kahden =) ja jos on aikanen nousu aamulla niin eihän sitä tarvitse olla kun esim. tunti =)

Musta tuntuu oudolle että ette kerkeis näkemään :/

Kuinkas se yks suhde siihen vanhempaan mieheen tässä keväällä? Siihen jolla oli se suolistosairaus. Et jos olet ollut koko ajan vakavissasi niin mitä ne muut miehet on ollu?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuinkas se yks suhde siihen vanhempaan mieheen tässä keväällä? Siihen jolla oli se suolistosairaus. Et jos olet ollut koko ajan vakavissasi niin mitä ne muut miehet on ollu?

Tapailua senkin kanssa. Kyllä mun mielestä voi usemman miehen kanssa tapailla :) Kun alotin sen vanhemman kanssa, luulin tän jutun jo olevan ohi tosin. Eipä ollutkaan.

Mutta siis kun käy parilla treffeillä niin ei siinä vielä mitään parisuhdetta ole. Oon tehny hyvin selväks aina toiselle osapuolelle, että mä etenen sitten hiiitaaaasti. Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.

Alkuperäinen kirjoittaja outoa:
No jos asuu lähellä niin eihän hänen tarvitse kun tulla illalla sun luo kaffelle kun sun tyttö nukkuu niin saatte olla kahden =) ja jos on aikanen nousu aamulla niin eihän sitä tarvitse olla kun esim. tunti =)

Musta tuntuu oudolle että ette kerkeis näkemään :/

Mutta jos molemmilla on päivä täynnä aamusta iltaan :D Herra M tekee kahta työtä nykyään ku ei onnistunu pääsee entisestä eroon siirtyessään uuteen työhön. Mulla alkaa pikkuhiljaa olee enemmän aikaa, mutta nyt kesä on menny aika pitkälti mökkeillessä. Ehkä syksyllä sitten. Nyt on tietty myös helpompi ku asutaan tytön kanssa kahdestaan. Pitkän aikaa kuitenkin asuin siskon kanssa joka toi lisäelementtejä touhuun.

Yhteistyössä