Olis yks mies. Aika täydellinen noin ulkoisilta puitteiltaan; korkeastikoulutettu, työssäkäyvä, hyväkuntoinen, terveet elämäntavat... Samankaltaiset ajatukset hyvästä elämästä kun mulla, paljon muitakin samoja ajatuksia.
Ollaan "tapailtu" nyt 11kk, mutta nähty vasta neljä kertaa. Vain yhdellä kerralla oli tarpeeks aikaa kunnolla jutella ja yrittää tutustua (vaikka silloinkin oli kyllä mulla lapsi mukana
) joten en tiedä, voisko miestä kohtaan tuntea mitään.
Mitäs tässä nyt pitäis tehdä, että jotain alkais tapahtuu? :xmas: Tapaamisten harvuus johtuu siitä, että molemmilla tuntuu aina olevan niin paljon kiireitä. Mies tekee kahta työtä ja harrastaa, mulla on ollu mun perhesotkut ja nyt syksyllä alkaa opiskelut taas jne.
Yks ehdotus oli, että muutettais yhteen
mutta en ehkä kuitenkaan vielä. Mites mä nyt muotoilisin sille, että olen aika kiinnostunu ja voitais nähdä enemmänkin? Ärh...
Ollaan "tapailtu" nyt 11kk, mutta nähty vasta neljä kertaa. Vain yhdellä kerralla oli tarpeeks aikaa kunnolla jutella ja yrittää tutustua (vaikka silloinkin oli kyllä mulla lapsi mukana
Mitäs tässä nyt pitäis tehdä, että jotain alkais tapahtuu? :xmas: Tapaamisten harvuus johtuu siitä, että molemmilla tuntuu aina olevan niin paljon kiireitä. Mies tekee kahta työtä ja harrastaa, mulla on ollu mun perhesotkut ja nyt syksyllä alkaa opiskelut taas jne.
Yks ehdotus oli, että muutettais yhteen