K
Keittiönoita
Vieras
Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:ei liity aiheeseen mut laitoin sulle ninatt viestiä. otsikkona ninatt mitä nyt teen... tos vasemma se on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.![]()
Sehän olis itseasiassa aika tyhmää ja hätäilyä jos het päättäis, että tää se sitten oliEi kovinkaan kypsää toimintaa.
Eli kysymyksen esittäjälle... Jos on oikeasti tositarkoituksella liikenteessä, ei heti sitoudu kun ekoilla treffeillä käy. Jos on minä, niin ottaa rauhassa ja tutustuu kunnolla ennen kun mitään sellasia päätöksiä tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juuri näinAlkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.![]()
Sehän olis itseasiassa aika tyhmää ja hätäilyä jos het päättäis, että tää se sitten oliEi kovinkaan kypsää toimintaa.
Eli kysymyksen esittäjälle... Jos on oikeasti tositarkoituksella liikenteessä, ei heti sitoudu kun ekoilla treffeillä käy. Jos on minä, niin ottaa rauhassa ja tutustuu kunnolla ennen kun mitään sellasia päätöksiä tekee.
En mä meinannutkaan, et heti pitäis naimisiin mennä. Mulle sana "tositarkoituksella liikkeellä alusta asti" tarkoittaa jotain ihan muuta kuin suhdekokeiluja muiden miesten kanssa. Toki treffeillä käynti on asia erikseen. Mutta ainakin joskus sanoit, et seurustelit sen toisen miehen kanssa kuukauden tms.
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:ei liity aiheeseen mut laitoin sulle ninatt viestiä. otsikkona ninatt mitä nyt teen... tos vasemma se on![]()
Vastasin jo aikoija sit![]()