Miten edetä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninaTT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.
Juuri näin :)

Sehän olis itseasiassa aika tyhmää ja hätäilyä jos het päättäis, että tää se sitten oli :D Ei kovinkaan kypsää toimintaa.

Eli kysymyksen esittäjälle... Jos on oikeasti tositarkoituksella liikenteessä, ei heti sitoudu kun ekoilla treffeillä käy. Jos on minä, niin ottaa rauhassa ja tutustuu kunnolla ennen kun mitään sellasia päätöksiä tekee.

Kyllä sitä voi käydä treffeillä tositarkoituksella ilman, että heti ekoilla treffeillä sitoutuu toiseen.

Sehän olis itseasiassa aika tyhmää ja hätäilyä jos het päättäis, että tää se sitten oli :D Ei kovinkaan kypsää toimintaa.

Eli kysymyksen esittäjälle... Jos on oikeasti tositarkoituksella liikenteessä, ei heti sitoudu kun ekoilla treffeillä käy. Jos on minä, niin ottaa rauhassa ja tutustuu kunnolla ennen kun mitään sellasia päätöksiä tekee.

En mä meinannutkaan, et heti pitäis naimisiin mennä. Mulle sana "tositarkoituksella liikkeellä alusta asti" tarkoittaa jotain ihan muuta kuin suhdekokeiluja muiden miesten kanssa. Toki treffeillä käynti on asia erikseen. Mutta ainakin joskus sanoit, et seurustelit sen toisen miehen kanssa kuukauden tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

En mä meinannutkaan, et heti pitäis naimisiin mennä. Mulle sana "tositarkoituksella liikkeellä alusta asti" tarkoittaa jotain ihan muuta kuin suhdekokeiluja muiden miesten kanssa. Toki treffeillä käynti on asia erikseen. Mutta ainakin joskus sanoit, et seurustelit sen toisen miehen kanssa kuukauden tms.

En kutsuis mun ja D:n tapailua seurusteluks. Nähtiin n kerran viikossa tai kahdessa. Sopimus oli, että hitaasti edetään ja ei ainakaan nyt ruveta seurustelemaan. Olen ehkä palstalla sitten ilmaissu itseni epäselvästi. En ehtiny sitäkään miestä kovinkaan usein nähdä ja jo muutaman viikon päästä alkoi tuntua siltä, että tämä ei toimi.

Eli saatan tapailla useita miehiä (ja naisia) samanaikaisesti, mutta sellaista se treffailumaailmassa on :) Vasta sitten, kun tunnen jotakin, aletaan puhua seurustelusta ja silloin jää muut heti pois. Tositarkoituksella siis tarkoitan sitä, että päämääräni on löytää elämänkumppani; ei olla sinkkuna ja tutustua huvin vuoksi. Että voisin kuvitella sen vastapäätä olevan ihmisen elämänkumppanina mahdollisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Jenny:
ei liity aiheeseen mut laitoin sulle ninatt viestiä. otsikkona ninatt mitä nyt teen... tos vasemma se on :D

Vastasin jo aikoija sit :D

juu kiitos..

no pyydä sitä miestä vaikka yömyssylle rohkastuisitte molemmat ja jäisi ehkä yöksikkin. ymmärsin et haluisit jo muutakin kun juttelua. Rohkeesti vaan pakkohan sillä on jostain aikaa irrottava ja sulla sille.

Yhteistyössä