Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä on yhteinen tili, johon siis menee kaikki rahat. Sieltä maksetaan kaikki menot. Erikseen on sitten säästötili, joka sekin yhteinen.
Meillä on yhteinen tili, sieltä maksetaan kaikki laskut ja käydään kaupassa, ei lasketa että kumman rahat on tullu, pääasia et laskut on maksettu ja ruokaa kaapissa ja kaikilla vaatettaja ns. ylimääräseen tuhlataan kuka milloinkin jotakin haluaa/tarvii rahatilanteen mukaan.
Yhteisestä tilistä tulee ongelma jos jotain ikävää tapahtuu.Lähinnä kuoleman tapauksessa.
Yhteinen tili = yhteiset rahat ja yhteiset laskut
Mä en ymmärrä perheitä joissa molemmilla omat rahat ja tarkkaan pohditaan kuka minkäkin laskun maksaa.
Ja ei en elä miehen rahoilla vaan esim viimeiset kuukaudet olen tienannut enemmän kuin mies.
Yhteinen tili = yhteiset rahat ja yhteiset laskut
Mä en ymmärrä perheitä joissa molemmilla omat rahat ja tarkkaan pohditaan kuka minkäkin laskun maksaa.
Ja ei en elä miehen rahoilla vaan esim viimeiset kuukaudet olen tienannut enemmän kuin mies.
Itse en ole ikinä tajunnut pareja, jotka pitävät yhteiset rahat. Kaikkien kyselyjen mukaan raha on yleisin riidan aihe, joten miksi tieten tahtoen hankkia riitaa suhteeseen. Paljon paremmin toimii, kun kummallakin on omat rahansa. Yhteiset menot maksetaan puoliksi, muuten kumpikin saa tehdä omilla rahoillaan ihan mitä lystää. TOimii hyvin ja esim. meillä ei ole yli kymmenen vuoden suhteessa tarvinnut kertaakaan riidellä rahasta.