Miten jaksatte nirsoja miehiä, naiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tajua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekä ystävä että mies käyttäytyivät mielestäni vähän huonosti. Kylässä on kohteliasta maistaa kaikkea ja olla vitsailematta, mutta toisaalta salaatin tuputtaminen aikuiselle ihmiselle on hieman noloa.

Minusta taas kylässä ei kovin fiksua ole yrittää maistella ruokia jotka tekevät pahaa tai joiden takia joutuu pöydässä yökkimään... saati sitten ruokia joiden epäilee mahdollisesti aiheuttavan itselle allergiaa, vatsaoireita tai jotakin muuta vastaavaa.

Vitsailemiselle tosiaan on aikansa ja paikkansa ja kaikkialla se ei kuuluu hyviin käytöstapoihin.

Myöskään ruoan egatiivinen arvosteleminen ei mielestäni kuuluu hyviin tapoihin. Jos en pysty syömään sipulia tai tomaattia, eihän se tarkoita sitä että sitä salaattiin laittava kokki teksi huonoa, ällöttävää ruokaa. Minä vaan en ehkä pidä siellä salaatissa olevasta sipulista.

Juu, oli varmasti kiusallinen tilanne. Toinen tuputtaa kumppanilleen niinkuin lapselle, ja toinen käytännössä marisee sun laittamasta ruuastasi koko aterian ajan. Miten aikuiset ihmiset eivät tajua, että kyläpaikassa syödään sitä, mitä tarjolla on ja kiitetään kauniisti - poissulkien tietysti allergiat, kasvisruokavalion jne., mutta ne on luku sinänsä.

Minusta taas kylässä ei kovin fiksua ole yrittää maistella ruokia jotka tekevät pahaa tai joiden takia joutuu pöydässä yökkimään... saati sitten ruokia joiden epäilee mahdollisesti aiheuttavan itselle allergiaa, vatsaoireita tai jotakin muuta vastaavaa.

Vitsailemiselle tosiaan on aikansa ja paikkansa ja kaikkialla se ei kuuluu hyviin käytöstapoihin.

Myöskään ruoan egatiivinen arvosteleminen ei mielestäni kuuluu hyviin tapoihin. Jos en pysty syömään sipulia tai tomaattia, eihän se tarkoita sitä että sitä salaattiin laittava kokki teksi huonoa, ällöttävää ruokaa. Minä vaan en ehkä pidä siellä salaatissa olevasta sipulista.

No en tietenkään tarkoittanut, että pitää terveytensä uhalla kaikkea maistaa, tuossa nyt ei kuitenkaan ilmeisesti ollut kyseessä allergia. En itsekään syö kaikkia ruoka-aineita niin yritän sitten ottaa niitä mahdollisimman vähän.

No en tietenkään tarkoittanut, että pitää terveytensä uhalla kaikkea maistaa, tuossa nyt ei kuitenkaan ilmeisesti ollut kyseessä allergia. En itsekään syö kaikkia ruoka-aineita niin yritän sitten ottaa niitä mahdollisimman vähän.

Allergioista yms. ongelmista; vieraassa paikassa minusta kovin fiksua ei ole tehdä isoa numeroa sairauksistaan, oireistaan ja/tai siitä mikä niitä aiheuttaa tai pahentaa. Jos et pysty syömään sipulia saattaa olla ihan hyvä sanoa että ota vaikkapa salaattia koska siinä on sipuli ja se riittää. Ei tarvitse alkaa selittää sitä että et pidä sipulista tai se aiheuttaa ehkä sinulle erinäisiä ongelmia tms.

Mun mielestä tuo nainen käyttäytyi aivan järkyttävän nolosti. Ota kasviksia, muista verenpaine, voi luoja.

Ja joidenkin kommentit, että on saanu miehen lautaselle ujutettua jotakin, voi taivas. Ei se ole teidän elämäntehtävä huolehtia aikuisesta ihmisestä!
Jos ei kestä sitä, että mies syö epäterveellisesti tai että sillä on verenpaineongelmia, niin eroaa sitten tms. Mutta älkää alentuko määkimiseen.

En voisi edes alkaa suhteeseen miehen kanssa, jolla on tuollainen asennevamma ja joka olisi sellainen "punasta lihhaa ja maetoo pottumuusilla waa"-mies.
Enkä myöskään rupea paimentamaan aikuista ihmistä ja nolaamaan häntä julkisesti, kuten ystäväsi patistaessaan miestä ottamaan salaattia.

• Tykkää
Reactions: LaMamanMorbid
Kun naristaan siitä kun toinen ei syö niin eikö se ole sama, että hyvien tapojen mukaan pitää sekstata jokaisen kanssa vaikka kumppani ei miellytä. Jos ei tykkää ruuasta niin ei ole pakko syödä. Muutenhan se olisi sama seksin suhteen.

Itse syön useat kasvikset, mutta vain raakana. Kuitenkin on monia ruokia mitkä ei vain uppoa. Jos tämä jotain ärsyttää niin antaa ärsyttää. Loukkaantua saa ja se ei ole minulta pois.

Minä kammoan ja yökkään kaikkia maitotuotteita ja yli kaiken inhoan koko maito-sanaa. Kiva huomata että se on näköjään jopa yksi isoimmista syistä miksi tuskin kovin moni nainen tahtoisi olla minun heilani... Täytän pian 23, eikä mikään tapaaminen naisten kanssa ole koskaan johtanut pitemmälle, mutta kivapa on katsoa kun kaverit pariutuvat vauhdilla.

Yhteistyössä