Miten onnistuin saamaan kunnon miehen?Ja muuta itsetuntopaskaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkivosu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rokkivosu

Vieras
Olis sille ollu varmaan parempiakin tarjolla :ashamed:
Mikähän on , kun nykyään morkkaan itseäni ihan kaikesta. Tuntuu välillä et oon ruma ja tyhmä, enkä osaa mitään. Mies vakuuttelee päinvastaista, mut jotenkin olen hukannut kaiken itsetuntoni.
Ajattelen välillä että miehelleni olisi parasta löytää joku "tasoisensa" nainen ja pojallenikin olisi varmasti parempikin äiti jossain.
Silti tiedän että olen äitinä ihan hyvä ja että poikani ja mieheni mua rakastaa. Rasittaa vaan kun en itse enää rakasta itseäni.
Kukuttelen turhista, olen ärsyttävä, kuljen kotona lökäreissä ja tukka sekaisin enkä panosta joka päivä ulkonäkööni. Nalkutan ja vittuilen. Huono vaimo :ashamed: :ashamed:

Miulla on ollut tommoisia kausia kans. Etenkin suhteen alkuaikoina mietin ja joskus kysyinkin mieheltä että minkä takia se on tyytyny tämmöiseen, kun ois voinut paljon paremmankin saada.

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma:
Masennusta?

Välillä tuntuu että olis ja välillä oon taas ihan normaali.
Oon miettiny et olisko hormoonikierukka syypää näihin pahoihin mielialan vaihteluihin. Muistelen kyllä et aiemminkin olis ollu samanlaista.
Tympii välillä kaikki ja välillä kaikki on hyvin. itsekin tiedän että mulla on nyt kaikki mitä oon halunnu ja häpeän sitä, että en osaa olla kiitollinen. Tai siis oon mä, mutta en koko aikaa :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Miulla on ollut tommoisia kausia kans. Etenkin suhteen alkuaikoina mietin ja joskus kysyinkin mieheltä että minkä takia se on tyytyny tämmöiseen, kun ois voinut paljon paremmankin saada.

Me ollaan oltu pian 7v. yhdessä ja mulla on koko suhteen aikana ollu muutaman kerran tota, et miksi se mut otti kun tarjolla oli parempaakin.
Mä oon vaan ylipainoinen ja homssuinen akankuvatus. En saa itteeni ees sen vertaa niskasta kiinni et laihtuisin. Tai laihdun mä, mutta repsahtelen vähän väliä. KAikki on jotenkin hankalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:
Me ollaan oltu pian 7v. yhdessä ja mulla on koko suhteen aikana ollu muutaman kerran tota, et miksi se mut otti kun tarjolla oli parempaakin.
Mä oon vaan ylipainoinen ja homssuinen akankuvatus. En saa itteeni ees sen vertaa niskasta kiinni et laihtuisin. Tai laihdun mä, mutta repsahtelen vähän väliä. KAikki on jotenkin hankalaa.

Tuo kuulostaa tosi tutulta. Mie vaan en ees laihdu. Tai jos niin tooosi hitaasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Juuri meinasin tulla kysymään mitä ehkäisyä käytät. Äkkiä pois se kierukka! Kaikille ei vain hormonit sovi.

Kun ei oo muutakaan vaihtoehtoa kun en voi pillereitä syödä ja kumin kanssa taas ei jaksais hillua.
Putken katkotaan vasta muutaman vuoden päästä.
onkohan mitään muuta mitä vois kokeilla?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiinuliini:
Imetätkö? Itse olin koko imetyksen ajan enemmän tai vähemmän "outo". Nyt kun olen imetyksen lopettanut niin alan taas olemaan omasta mielestäni normaali ;)

En imetä. Siitäkin aloin taas itteäni syyttää kun en osannu imettää ja en osannu opetellakaan :ashamed:

Arvottomuuden tunne ja itsesyytökset voivat olla masennuksen merkkejä. Jos tilanne pahenee, pitää hakea apua. Mutta itsehoitona kannattaa ulkoilla, tavata vanhoja ystäviä, yrittää tehdä asioita, joista nauttii. Tai antaa itselleen lupa vain olla. Siitä se hiljalleen paremmaksi muuttuu, varsinkin kun valon määrä lisääntyy. Muista, että itselleen armollinen ihminen osaa olla toisillekin armollinen, ja päinvastoin.

Juuri meinasin tulla kysymään mitä ehkäisyä käytät. Äkkiä pois se kierukka! Kaikille ei vain hormonit sovi.

Kun ei oo muutakaan vaihtoehtoa kun en voi pillereitä syödä ja kumin kanssa taas ei jaksais hillua.

Mä olen kanssa hormonivammainen, ja kumit ei varmasti onnistu. Mulla on nyt kuparikierukka. En mä siitäkään tykkää, mutta jos otan hormonaalisen ehkäisyn niin mulla ei ole kohta varmaan miestäkään.

Mä olen kanssa hormonivammainen, ja kumit ei varmasti onnistu. Mulla on nyt kuparikierukka. En mä siitäkään tykkää, mutta jos otan hormonaalisen ehkäisyn niin mulla ei ole kohta varmaan miestäkään.

Mulla ens viikolla lääkäri et pitää siltä kysyä. Ei tätäkään montaa vuotta jaksais :'(

Mulla ens viikolla lääkäri et pitää siltä kysyä. Ei tätäkään montaa vuotta jaksais :'(
Jos sulla ei ole mtn estettä kuparikierukkaan (todella kivuliaat kuukautiset tai hyvin runsas vuoto), niin ota se. Et tule katumaan kun pääset hormoneista eroon.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
kuulostaa ihan normaalilta :wave:

Höö, eihän :D Mä oon oikeesti kiva ja hauska tyyppi, en yhtään näin synkkä ja ankee niinku viime aikoina oon usein ollu.
Mua vituttaa miehen puolesta kun se on niin ihana ja sen vaimo on tämmönen kotihirviö.

Höö, eihän :D Mä oon oikeesti kiva ja hauska tyyppi, en yhtään näin synkkä ja ankee niinku viime aikoina oon usein ollu.
Mua vituttaa miehen puolesta kun se on niin ihana ja sen vaimo on tämmönen kotihirviö.

tätä mä just tarkotin, naisilla on tapana keksiä itelleen olemattomia vikoja :D

tätä mä just tarkotin, naisilla on tapana keksiä itelleen olemattomia vikoja :D

Totta!

Kokeile E-Epaa

Keittiskin meinasi jo alkaa vastaantulijoita (vai oliko se hauvelia) pussailemaan, tehosi niin hyvin.

Minä olen saanut vielä pidettyä itseni aisoissa, siis tuossa vieraiden pussailussa.

Alkuperäinen kirjoittaja No:
Kokeile E-Epaa

Keittiskin meinasi jo alkaa vastaantulijoita (vai oliko se hauvelia) pussailemaan, tehosi niin hyvin.

Minä olen saanut vielä pidettyä itseni aisoissa, siis tuossa vieraiden pussailussa.

Mitä toi on? Jotain luontaistuotetta?
Tänään on taas parempi päivä ja olo ihan mainio.
Onhan se tietty jännittävää kun ei koskaan tiedä millä tuulella herää, et onko maailma kiva paikka vai tekeekö mieli vetää ranteet auki.

Yhteistyössä