V
väsynyt
Vieras
Inhoan työtäni. Pelkkä ajatus sinne menemisestä ahdistaa. En todellakaan tee unelmatyötäni, mutta toisaalta en edes tiedä mistä työstä pitäisin? Sekin jo helpottaisi; voisi yrittää hakea sen alan töitä. Mutta juuri nyt en tiedä mistä työstä oikeasti pitäisin tai mitä voisi edes sietää.. Haluaisin vain olla kotona! En ole koskaan ollut kotona (en työttömänä, ei lapsiakaan) enkä toisaalta tiedä miten pitkään sitten kotonakaan (mitään tekemättä) viihtyisin, mutta juuri nyt kaipaisin sitä niin paljon! En vaan haluaisi mennä töihin ;(
Miten ihmeessä saan ajatukseni kääntymään, pitämään työstäni? Vaikka kuinka haluaisin lopettaa ja luovuttaa, niin en vain voi. Palkka on hyvä, työympäristö on viihtyisä ja työkaverit ihania, mutta vihaan sitä itse työtä. Se työ on jotenkin niin luonteeni vastainen, jotenkin ihmeellisesti olen vain tähän ajautunut, pakosta. Tuntuu, että koko elämä menee ihan hukkaan tämän työn takia.
Miten ihmeessä saan ajatukseni kääntymään, pitämään työstäni? Vaikka kuinka haluaisin lopettaa ja luovuttaa, niin en vain voi. Palkka on hyvä, työympäristö on viihtyisä ja työkaverit ihania, mutta vihaan sitä itse työtä. Se työ on jotenkin niin luonteeni vastainen, jotenkin ihmeellisesti olen vain tähän ajautunut, pakosta. Tuntuu, että koko elämä menee ihan hukkaan tämän työn takia.