Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...
Farkut ja sopiva yläosa (toppi,tunika,paitapusero ym..)siellä useimmilla on.Jos lyhyen hameen laittaa niin silloin vähemmän paljastava yläosa ja sirot kengät...
Mullahan on vähemmän paljastava yläosa hameitteni kanssa![]()
Eikä muuten yhtäkään h***a-huutoa ole kuulunu, ikänä![]()
Itse asiassa arkena enemmän tuijotetaan suu auki jos farkuissa ja saappaissa liikkuu, kun että baarissa ollessa hameessa ja paidassa...
Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Sopisko legginsit, lyhyt farkkuhame vaikka ja joku yläosa... Millainen yläosa?
Mä olen käyttänyt mammapaitoja huhtikuusta asti. :headwall:
sopis, jos tosiaan meinaat legginseissä vielä tarkentua... ja hekä ois tosiaan ihan kiva että yläosankin laittaisit!!!![]()
vaikka joku toppi tai hiaton poolo tai joku trikoopaita....
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...
Farkut ja sopiva yläosa (toppi,tunika,paitapusero ym..)siellä useimmilla on.Jos lyhyen hameen laittaa niin silloin vähemmän paljastava yläosa ja sirot kengät...
Itse asiassa arkena enemmän tuijotetaan suu auki jos farkuissa ja saappaissa liikkuu, kun että baarissa ollessa hameessa ja paidassa...
Ne onkin nuo saappaat yhdistettynä noin lyhyeen hameeseen jotka tekee halvan näköiseksi...Jos ei h***a huutoja ole vielä kuulunut niin ainakin ajateltu on.Mää en vaan ole ikinä ymmärtänyt teitä naisia jotka pukeudutte liian paljastavasti ja halvan näköisesti että saatte huomiota...?Ettekö ymmärrä ja tiedä että seksikkään näköinen voi olla paljastamatta liikaa ja olematta tyrkky?Se on jo taitolaji ja silloin täytyy olla jo sitä ulkonäköäkin..
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kuvissa oleva tyyli on kaunis tuolla hyvä vartaloisella hoikalla naisella. Mutta moniko lapsien jälkeen näyttää enää tuolta.
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:aurynin kanssa samoissa mitoissa ja samantapainen on vaatetuskin, ei ole tähän mennessä vielä ihmeemmin huudeltu tai ihmeteltyriippuu mihin on menossa, mutta poppibaareista en niin perusta.
Mulla suurin osa vaatteista kirppareilta, omaleimaisia ovat takuullaeli trendikäs pukeutuminen ei ole mulle niinkään tärkeää vaan oma fiilis pukeutumisessä.
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Empä suosittelisi pukeutumaan samanlailla kun tuo auryn.Täytyy sanoa että kyllä ihmiset kattelis aika kieroon ja saataisi parit h***a huudotkin kuulua...
Ne onkin nuo saappaat yhdistettynä noin lyhyeen hameeseen jotka tekee halvan näköiseksi...Jos ei h***a huutoja ole vielä kuulunut niin ainakin ajateltu on.Mää en vaan ole ikinä ymmärtänyt teitä naisia jotka pukeudutte liian paljastavasti ja halvan näköisesti että saatte huomiota...?Ettekö ymmärrä ja tiedä että seksikkään näköinen voi olla paljastamatta liikaa ja olematta tyrkky?Se on jo taitolaji ja silloin täytyy olla jo sitä ulkonäköäkin..
![]()
Onhan se niinkin, mutta usein ne huorittelut johtuu puhtaasti kateudesta, jos vaikka ulkonäköä ois enemmän kuin toisilla. Noo.. meitä on moneen junaan.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:![]()
Oisko tää paita ihan out?
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna85:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:legginsit ei kyl oo mikään baari-vaate,etkös sinä baarissa keikkaa tee vaikka olet äippälomalla..vai oletko jossain pikku kuppilassa töissä?
Hame ja toi valkonen paita on ihan kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja khalawah:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kuvissa oleva tyyli on kaunis tuolla hyvä vartaloisella hoikalla naisella. Mutta moniko lapsien jälkeen näyttää enää tuolta.
No mulla on kaks eikä kroppa oo siitä mihinkään hävinny, päinvastoin nyt on parempi kun tissit kasvoiEi se, että on äiti, tarkoita sitä etteikö voisi näyttää ihan siedettävältä jopa paljastavissa vaatteissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Pitää olla aika hoikka ja hyvä vartaloinen että noihin milannan ehdottamiin mahan paljastaviin asuihin voi pukeutua julkisesti. Muuten on ruman näköistä jos löysä pulskea pari kertaa raskaana ollut kehtaa esitellä niin avoimesti nahkoijaan mutta mikäss siinä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:legginsit ei kyl oo mikään baari-vaate,etkös sinä baarissa keikkaa tee vaikka olet äippälomalla..vai oletko jossain pikku kuppilassa töissä?
Hame ja toi valkonen paita on ihan kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Kuvissa oleva tyyli on kaunis tuolla hyvä vartaloisella hoikalla naisella. Mutta moniko lapsien jälkeen näyttää enää tuolta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tavattoman säälittäviä nuo huorittelijat. Surkeaa kun ovat itsestään niin epävarmoja, että purkavat pahaa oloaan niihin, joilla sitä itsetuntoa on. Ja kehtaavat vielä julkituoda omaa onnettomuuttaan haukkumalla julkisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ..:Pitää olla aika hoikka ja hyvä vartaloinen että noihin milannan ehdottamiin mahan paljastaviin asuihin voi pukeutua julkisesti. Muuten on ruman näköistä jos löysä pulskea pari kertaa raskaana ollut kehtaa esitellä niin avoimesti nahkoijaan mutta mikäss siinä![]()
Tuskin se elopaino riippuu monta kertaa raskaana on ollut tai raskaudet ylipäätänsä siihen miten kehtaa pukeutua.