T Tsemppaaja Vieras 04.11.2013 #1 Ihan hyvällä kysyn, että Rollolainen, miten sinun lukio sujuu? Nyt on varmasti ekat kurssit suoritettuna, joten Toivottavasti mieli on iloinen ja olet päässyt hyvään alkuun lukio-opinnoissa?
Ihan hyvällä kysyn, että Rollolainen, miten sinun lukio sujuu? Nyt on varmasti ekat kurssit suoritettuna, joten Toivottavasti mieli on iloinen ja olet päässyt hyvään alkuun lukio-opinnoissa?