Miten saa abortin? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Ei tämä ole kivaa minustakaan, mutta lapsilukumme on täysi. En halua enää yhtään lasta. Noi kaksi riittää ihan hyvin.
Nyt sitten kävi näin, olen taas raskaana :( Mä en tiedä yhtään miten aborttia "haetaan." Ja mistä? Luulen olevani suunnilleen viikolla 6. :( Juma että ottaa päähän. :(

soita terkkariin ja varaa aika lääkärille, sanot aikaa varatessa että kyse on raskauden keskeytyksestä..
lääkärui kirjoittaa lähetteen ja sitten varaat ajan naistenklinikalle (tai mikä nyt sattuu olemaan paikkakuntais sairaala)
siellä tehdään sitten joko kaavinta tai lääkkeellinen keskeytys

tämä maksaa terveyskeskus käynnin ja poliklinikka maksun

Kannattaa antaa ne nykyiset lapsetkin adoptoivaksi kun ei kerran elämää arvosta. Ellei halua pitää vauvaa, sitä ei kannata murhata vaan voi antaa adoptoitavaksi.

pah pah.. ehkä tuo adoptioon antaminen ei ole realistinen vaihtari suurimmalle osalle ihmisistä..
ja se että ei halua lisää lapsia ei tarkoita etteikö rakastaisi niitä jo olemassa olevia, ehkä se on juuri päinvastoin

Kannattaa antaa ne nykyiset lapsetkin adoptoivaksi kun ei kerran elämää arvosta. Ellei halua pitää vauvaa, sitä ei kannata murhata vaan voi antaa adoptoitavaksi.

just just..
adoptiohan se VIELÄ helpompi asia onkin tuosta noin vaan tuupata lapsi toiselle..
voi ELÄMÄ..
vahinkoja sattuu ja niille voi mitään,ne on erikseen jotka pitäis letkut leikellä kiinni jotka käyttävät aborttia ehkäisynä..

Aina näihin pitää jonkun fanaatikon murjaista omiaan. Mutta, ap, suoraan vaan tk-lekurille, kirjoittaa lähetteen. Toki juttelette aiheesta (lääkärit käy läpi vähän sitä millanen fiilis on, ettei seuraavaksi tulla abortista johtuvan masennuksen takia lääkäriin).

Musta on inhottavaa, että abortin saa tilanteessa kun tilanteessa vaikka suomessa on laissa määritelty millon sen saa, mutta parempihan se kuitenkin on tehdä jos ei yksinkertaisesti halua enään lasta. Kannattaa myös jutella strelisaatiosta, varmasti senkin saa, jos asian voi perustella varmaksi. Vaikkei lapsiluku / ikä ole sen lain mukaan täynnä.

Yhteistyössä