V
vieras
Vieras
meillä on 2,5-vuotias tyttö, jolla vieläkin on tutti käytössä. tutista on tullut ihan kauhean tärkeä, hän haluaisi päivälläkin vähintään pitää tuttia kädessä jos ei suussa. nukkumaan mennessä tutti on aina käytössä, mutta ei ole koko yötä suussa. tiedän, että tutti olisi pitänyt ottaa jo aikoja sitten pois. en vain tajunnut ottaa silloin, kun oli pienempi ja nyt se on paljon vaikeampaa.
mietin, että onko liian "julmaa" vain salaa heittää tutti menemään vai pitäisikö asia tehdä jotenkin yhdessä tytön kanssa? toisaalta olen melko varma, että hän ei varmasti suostu itse heittämään tuttia roskiin tai antamaan "oravavauvoille". onko teillä kokemuksia tällaisesta? miten saisin tutin pois helpoiten?
mietin, että onko liian "julmaa" vain salaa heittää tutti menemään vai pitäisikö asia tehdä jotenkin yhdessä tytön kanssa? toisaalta olen melko varma, että hän ei varmasti suostu itse heittämään tuttia roskiin tai antamaan "oravavauvoille". onko teillä kokemuksia tällaisesta? miten saisin tutin pois helpoiten?