R
Rouva
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja elle:Nakkaa sekaan natriumglutamaattia.
Varastan tän vastauksen! =) Aromisuolaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja elle:Nakkaa sekaan natriumglutamaattia.
Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Alkuperäinen kirjoittaja Että näin...:Alkuperäinen kirjoittaja maomao:Googlasit ja otit ensimmäisen linkin?Aika hauska. Mutta kannattaa lukea myös muita lähteitä ja erityisesti englanniksi löytyy enemmän tietoa kuin suomeksi.
googlasin ja tutkin USEITA LINKKEJÄ, kun et kerran eka kerralla itse viitsinyt googlettaa...
Olen lukenut näistä jo vuosien ajan, kun olen jättänyt pois erinäisiä lisäaineita perheen ruokavaliosta. Elintarvikealan linkeistä tuskin löydät oikeaa tietoa natriumglutamaatistakaan (olen itse alalla myös, eli en vastusta elintarvikealaa erityisesti).
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:mikä pointti kaikessa välttämisessä on kun kuitenkin kaikki ihmiset kuolee lopulta. oli syöny lisäaineita tai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:Alkuperäinen kirjoittaja elle:Nakkaa sekaan natriumglutamaattia.
Varastan tän vastauksen! =) Aromisuolaa!
noinHiivauutetta on todella monessa mausteessa ja ruuassa, joten jos siltäKIN yrität välttyä, niin siinäpä yrität...
Tuo oli selvästi piilomainontaaMiksi ihmeessä kotitekoisen pitäisi maistua einekseltä? Eli lisäaineilta. Mikset osta valmista jos haluat sen makuista?
moni tekee itse kaikki ruoatOlen lukenut näistä jo vuosien ajan, kun olen jättänyt pois erinäisiä lisäaineita perheen ruokavaliosta. Elintarvikealan linkeistä tuskin löydät oikeaa tietoa natriumglutamaatistakaan (olen itse alalla myös, eli en vastusta elintarvikealaa erityisesti).
hiki haisee hirveältäJuu, natriumglutamaattia vain sekaan niin se on ihan yhtä hyvää (toisinsanoen pahaa) kuin ne einekset. Ja ihan yhtä epäterveelistä. Itse en kyllä laittaisi mitään noista edes suuhuni maistuvat ällöttävältä aromivahventeelta :x