Miten ton miehen saisi tajuamaan, että minä en voi tehdä ihan mitä haluan ja erityisesti mitä hän haluaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Nyt pitäisi maata tuolla pihalla ja ottaa aurinkoa ja kun selitin, että mä teen nyt ruokaa, niin kuulemma spagetin keittäminen ei ole ruoan tekemistä vaan ajantappamista. Meillä siis spagettivesi kiehumassa ja lihat uunissa. Toisekseen meillä on vuoden ikäinen lapsi, joka ei pysy yhtään paikallaan ja sitä pitäisi vahtia, niin hyvinhän minä pystyisin tuolla pihalla aurinkoa ottamaan etenkin kun miehen mielestä pitää ottaa rajatonta rusketusta. Muutenkin ei meinaa millään tajuta että ei tuota lasta voi jättää vahtimatta.
Nytkin siis pitäisi maata tuolla pihalla ja lapsen pitäisi itsekseen leikkiä siellä pihalla, no leikkiihän tuo aika pitkälti, mutta kiipeää aina vaan rappusille ja siksi pitää vahtia ettei tule sieltä pää edellä alas.
Niin ja minä en pidä auringonottamisesta, voin vähän aikaa kerrallaan maata, mutta en tuntikausia. Ja kun sanoin että mennään rannalle, niin miksi pitää kotoa mihinkään lähteä. Rannalla pääsisin edes välillä uimaan, kun kotona ei, mies käy nimittäin ajoittain suihkussa, mutta ei se minusta ole sama asia kuin järveen pulahtaminen.

Sainpahan taas vähän purkautua.

Ei niitä saa tajuamaan millään......mä luovutin jo aikaa sitten. On se kumma, että kun nainen tekee jotain, keittää vaikka sitä spagettia, niin se ei ole mitään. Sitten kun mies tekee samaa, niin sotilassoittokunta vähintään ja viikkolehden reportteri paikalle todistamaan ja juhlistamaan moista suurat tekoa....pah noita miehiä!

Mä olin NIIN vahingoniloinen eilen kun mies maalsi spraymaalilla jotain ja loppuillan valitti että nenä kutisee ja kurkku on kipee ja silmät turvoksissa. Mies ymmärtää tiettyyn rajaan asti että mulla ei ole hyvä olo ulkona, en mä huvikseni sisällä ole. Oli pakko todeta aika kärkkääseen äänensävyyn että kai sä NYT ymmärrät mun olon siitepölyaikana :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja toinenkin ärsyyntynyt:
Ei niitä saa tajuamaan millään......mä luovutin jo aikaa sitten. On se kumma, että kun nainen tekee jotain, keittää vaikka sitä spagettia, niin se ei ole mitään. Sitten kun mies tekee samaa, niin sotilassoittokunta vähintään ja viikkolehden reportteri paikalle todistamaan ja juhlistamaan moista suurat tekoa....pah noita miehiä!

Peesi :D:D:D Meillä anoppi kuuluttaa koko suvulle poikansa urotyöt perheessä, ihan oikeesti sitten monta päivää riittää puhetta kun mies teki ihan itse perheelleen lihapullia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt en ymmärtänyt et oliko tässä ongelmana mies, vilkas lapsi, kuka keittää spagetin vai se ettet sinä pidä auringon otosta ja haluat uimaan...

Mies joka olettaa että minä makaan hänen vieressään tuolla pihalla ja vaan makaan, lapsesta viis ja ruoasta viis. Ja se että mieluummin minä ottaisin sitä aurinko rannalla, jos sitä jossain ottaa, kun siellä on sitä vettä.

Yleensäkin tuo mies kuvittelee, että mä voin tehdä aina kuten se haluaa, viis muusta ja sitten se saa omasta mielestään suuttuakin, jos mä en suostukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt en ymmärtänyt et oliko tässä ongelmana mies, vilkas lapsi, kuka keittää spagetin vai se ettet sinä pidä auringon otosta ja haluat uimaan...

Mies joka olettaa että minä makaan hänen vieressään tuolla pihalla ja vaan makaan, lapsesta viis ja ruoasta viis. Ja se että mieluummin minä ottaisin sitä aurinko rannalla, jos sitä jossain ottaa, kun siellä on sitä vettä.

Yleensäkin tuo mies kuvittelee, että mä voin tehdä aina kuten se haluaa, viis muusta ja sitten se saa omasta mielestään suuttuakin, jos mä en suostukaan.

Eikö lapsi ole hänen?

Alkuperäinen kirjoittaja oo:

Eikö lapsi ole hänen?

Tai eikö hän ylipäätään ymmärrä, että pienestä pitää huolehtia ja se menee kaiken edelle?

Eikö lapsi ole hänen?

Tai eikö hän ylipäätään ymmärrä, että pienestä pitää huolehtia ja se menee kaiken edelle?

On hänen lapsi, ei halua ymmärtää että lapsi menee kaiken edelle.

Just.. kuullostaa siltä et sulla on vauvan lisäks yks uhmaikäinen.
Ethän sä voi koskaan edes jättää vauvaa hänen hoidettavakseen jos ei ymmärrä että siitä pitää huolehtia. :(

Mä laittasin kengänkuvan persuksille.

Yhteistyössä