Ä
ärsyyntynyt
Vieras
Nyt pitäisi maata tuolla pihalla ja ottaa aurinkoa ja kun selitin, että mä teen nyt ruokaa, niin kuulemma spagetin keittäminen ei ole ruoan tekemistä vaan ajantappamista. Meillä siis spagettivesi kiehumassa ja lihat uunissa. Toisekseen meillä on vuoden ikäinen lapsi, joka ei pysy yhtään paikallaan ja sitä pitäisi vahtia, niin hyvinhän minä pystyisin tuolla pihalla aurinkoa ottamaan etenkin kun miehen mielestä pitää ottaa rajatonta rusketusta. Muutenkin ei meinaa millään tajuta että ei tuota lasta voi jättää vahtimatta.
Nytkin siis pitäisi maata tuolla pihalla ja lapsen pitäisi itsekseen leikkiä siellä pihalla, no leikkiihän tuo aika pitkälti, mutta kiipeää aina vaan rappusille ja siksi pitää vahtia ettei tule sieltä pää edellä alas.
Niin ja minä en pidä auringonottamisesta, voin vähän aikaa kerrallaan maata, mutta en tuntikausia. Ja kun sanoin että mennään rannalle, niin miksi pitää kotoa mihinkään lähteä. Rannalla pääsisin edes välillä uimaan, kun kotona ei, mies käy nimittäin ajoittain suihkussa, mutta ei se minusta ole sama asia kuin järveen pulahtaminen.
Sainpahan taas vähän purkautua.
Nytkin siis pitäisi maata tuolla pihalla ja lapsen pitäisi itsekseen leikkiä siellä pihalla, no leikkiihän tuo aika pitkälti, mutta kiipeää aina vaan rappusille ja siksi pitää vahtia ettei tule sieltä pää edellä alas.
Niin ja minä en pidä auringonottamisesta, voin vähän aikaa kerrallaan maata, mutta en tuntikausia. Ja kun sanoin että mennään rannalle, niin miksi pitää kotoa mihinkään lähteä. Rannalla pääsisin edes välillä uimaan, kun kotona ei, mies käy nimittäin ajoittain suihkussa, mutta ei se minusta ole sama asia kuin järveen pulahtaminen.
Sainpahan taas vähän purkautua.