Miten urheilette kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mona"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mona"

Vieras
Mulla siis tilanne että mies on reissutyössä viikot ja lapset: 3v ja 3kk. Mulla ei oo mitään paikkaa mihin saisin molemmat lapset hoitoon ja haluaisin kuitenkin treenata. Viikonloppuisin mies on kotona, mutta silloin haluaisin vain viettää aikaa perheenä.

Mitä voisin tehdä tässä kotona? Vanhempi ei nuku päiväunia ja nuorempikin vain torkahtelee ilman rytmiä. Oisko jotain jumpapvideo suosituksia? En tosin ole varma, antaako noi mun jumpata yhtään mitään.

ajatella niin että parempi pikkuhetki kun ei ollenkaan=)Itselläni on kahvakuula ja puntit millä huidon joka välissä,ja siihen päälle vatsoja,lankkua yms..ja wiillä pelaan.Herään monesti ennen lapsia ja jumppaan niin kauan että ne herää=)

En mitenkään, koska urheilupaikkoja ja -välineitä on vaikea tuoda sisälle ja tahtovat paikat mennä huonoon kuntoon, jos vaikkapa alkaa moukaria heittämään. Sen sijaan kuntoilla voi monin tavoin.

Kahvakuula on omalla kohdallani vastaus kysymykseen. Nuorempi päiväunille ja isompi ulos mukaan leikkimään, viihtyy helposti sen aikaa mitä treeni kestää. Ja jos huono ilma yllättää niin sit sisällä sama setti. Jos vauva sattuu heräämään kesken, sit käydään välillä vähän kävelemässä ja homma jatkuu :D

Zumbailen pleikkarilla muutaman kerran viikossa, vatsoja, punnerruksia jne. aina sopivassa välissä. Päivittäin vaunulenkki. Nyt aloin tekemään fysioterapeutin ohjeiden mukaan syvien vatsalihasten ja yläselän reeniä, joissa apuna jumppakuminauha.

Zumbat hoidan yleensä pienemmän unien aikaan, isompi leikkii tai zumbailee mukana.

Kotona liikun ympäriinsä oikeastaan koko ajan ja lastenkin nostelu jne. on hyvää kuntoilua kun kiinnittää asentoihin huomiota. Vauvaa käytänkin usein punttina.. :)

Yhteistyössä