miten voin saada lapsen ilman miestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja niiskuneiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

niiskuneiti

Vieras
mies siis kyllä lapsen tekemiseen mutta ei parisuhteeseen.

olen 28-vuotias ja lapseton. haluaisin saada lapsen. olen vakityössä ja asun omistamassani kaksiossa. pystyisin elättämään lapsen ilman miehen apua.

mutta miten voin tulla raskaaksi ilman parisuhdetta? otanko riskin etsimällä baarista jonkun miehen ja panen hänen kanssaan ilman ehkäisyä? mutta siinähän on tautiriski!

entäs keinohedelmöitys? kuinka pian siihen pääsee ja paljonko se maksaa?

Jos et halua isompia ongelmia elämääsi, niin ota selvää siitä koeputkitouhusta. Baarituttavuus voi välittää vaikka tauteja ja voipa käydä niinkin että on lopulta epämieluista ja joudut sietämään lapsen elämässä. Ei aina käy niin että voit salata asian häneltä tai ettei halua tietää mitään lapsesta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisiko sinulla hyvää miesystävää joka voisi auttaa?

ei ole ketään sellaista jolta voisin kuvitella kysyväni apua tälläisessä asiassa.

Rohkeasti vaan ilmoitus iskuri.netiin. Eiköhän sieltä siementäjä löydy. Tapaaminen hotellissa toisessa kaupungissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olisiko sinulla hyvää miesystävää joka voisi auttaa?

ei ole ketään sellaista jolta voisin kuvitella kysyväni apua tälläisessä asiassa.

Rohkeasti vaan ilmoitus iskuri.netiin. Eiköhän sieltä siementäjä löydy. Tapaaminen hotellissa toisessa kaupungissa.

Juu ja säkit silmille, niin ei tuu tutuksi :laugh: Eikä tarvii perätä elareita myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Miten olis adoptio?
Pitää olla vissiin avioliitossa? Vai miten?

Noup

Aina oppii uutta =)
Mä oon aina luullut :ashamed:

yksinelävä tai avioliitossa. avoliitossa oleva ei voi adoptoida
Ei mene mun jakeluun, siis miksi ei avoliitossa oleville adoptoida jos yksineläjällekin. Jää pohtimaan asiaa***

Yhteistyössä