Montako kiloa pois?? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei näy toisessakaan kuvassa mitään möhkäleitä. Sulla on ihan normaalin muotoiset jalat, ei niiden mitkään tikut kuulukaan olla, naisten jaloissa on kaaria vaikka olisi laihakin nainen. Sun ei tarvitse laihduttaa enää yhtään, et ole ainoastaan normaalipainoinen vaan myös todella hoikka eli sieltä normaalipainon alapäästä. Sun vyötärö on aivan todella kapea. Enää ei kannata laihduttaa, jos haluat jalkojen muotoja muokata niin se onnistuu parhaiten treenillä, mutta jotenkin kuulostaa siltä,että sä sellaisiin treenattuihin jalkoihin olisi tyytyväinen, koska ne olisi liian "isot" ja sulle tärkeintä on olla mahdollisimman pieni ja laiha. Alat kuulostamaan syömishäiriöiseltä.

[QUOTE="vieras";28531025]Ihan okei? Paljon parempikin kuin ihan okei. Kauniin, terveen näköinen kroppa.[/QUOTE]

Joo, siis minun mielestä oikein hyvä kroppa. Ainahan voi lisää vaikka peppua treenailla, mutta kannattaa olla tyytyväöinen myös nyt, ettei mene elämä ohi kyykkäillessä ja harmitellessa.

Ap ei ehkä ole vielä tottunut uuteen kroppaansa.

Mää mitää möhläleitä nää, oikeesti nainen, nyt riittää laihdutus! :) Aiheensivusta jos saanen kysyä... Miten ja missä ajassa oot noin paljon kiloja onnistunu pois saamaan? Mulla urakka vasta alkumetreillä, -10kg nyt..

[QUOTE="Anne";28531026]http://www.gymtv.fi/index.php?viewkey=e3bef5e069713af9fa6c

Tuossa hyvä video. Jalan taakseojennuksella siis tarkoitin tuota pakarapotkua, kohta 3:38->[/QUOTE]

Jos pystyt treenistä seuraavana päivänä koko päivän ja seuraavankin istumaan ilman ongelmia, kyykistymään ilman että missään tuntuu, niin jotain menee pieleen.

Osaan kyllä treenata oikein, mutta se lähtötilanne oli vain niin kerrassaan järkyttävä, että ei hetkessä muutu. En voi sanoa olevani tyytyväinen vieläkään, kun en kehtaa housuja pitää pepun takia. Nykyään kehtaan jo lähteä ulos hameessa ilman legginssejä :D tuohon kroppaan ei vain farkutkaan sovi

Osaan kyllä treenata oikein, mutta se lähtötilanne oli vain niin kerrassaan järkyttävä, että ei hetkessä muutu. En voi sanoa olevani tyytyväinen vieläkään, kun en kehtaa housuja pitää pepun takia. Nykyään kehtaan jo lähteä ulos hameessa ilman legginssejä :D tuohon kroppaan ei vain farkutkaan sovi

Hyvä kroppa on enkä näe mitään syytä miksi ei kävisi farkut ja housut. Luulempa että nyt on niin, ettet ole vain vielä tottunut uuteen minääsi ja näet itsesi eri tavalla.

Tämä ei oikeasti ole tervettä ajattelua. Sun kroppa on kaunis. Se ei ehkä ole täydellinen, mutta ei ole kenen muukaan. Kaikkien kropassa on pieniä vikoja. Se ei tarkoita sitä, että pitäisi välttää asiota sen kropan takia. Tuolla kulkee farkuissa laihat ja lihavat, lihaksikkaat ja ruipelot, pitkät ja lyhyet. Ei ole tervettä, jos et käytä julkisesti housuja sen takia, että pelkäät miltä pyllysi näyttää.

[QUOTE="Sadie";28531043]Mää mitää möhläleitä nää, oikeesti nainen, nyt riittää laihdutus! :) Aiheensivusta jos saanen kysyä... Miten ja missä ajassa oot noin paljon kiloja onnistunu pois saamaan? Mulla urakka vasta alkumetreillä, -10kg nyt..[/QUOTE]

No on tässä yli vuosi mennyt. Reilustikkin yli vuosi. Lähtöpaino oli 79kg ja nyt painan 53.5 (165cm pitkä olen)
Proteiinipainotteisella ruokavaliolla, hiilareita on, mutta hillitysti :) Lisäksi treenit

[QUOTE="Anne";28531061]Hyvä kroppa on enkä näe mitään syytä miksi ei kävisi farkut ja housut. Luulempa että nyt on niin, ettet ole vain vielä tottunut uuteen minääsi ja näet itsesi eri tavalla.[/QUOTE]

No se on kyllä totta, etten ole tottunut tähän kroppaan, en sitten yhtään. Farkutkin ostin kun olevinaan ne kaupassa näyttivät hyvältä päällä, mut kotona kun koitin niitä niin en sit kehdannutkaan jalkaan laittaa

No se on kyllä totta, etten ole tottunut tähän kroppaan, en sitten yhtään. Farkutkin ostin kun olevinaan ne kaupassa näyttivät hyvältä päällä, mut kotona kun koitin niitä niin en sit kehdannutkaan jalkaan laittaa

Tiedän kokemuksesta että sen 20kg:kin kun pudottaa vuoteen niin ei sitä edes osaa itseään peilistä katsoa vielä kuukausiin pudotuksen jälkeen kun näkee läskireidet ja makkaramahan edelleen.
Itse pudotin painon viiteenkymppiin kun halusin eroon jaloista mutta kun on luoja reiteväksi tehnyt niin se muoto on vaikka jalkojen välistä olisi mennyt jalkapallo ja muuten olin ihan hoikka. En paina enää niin vähää, rupesin käymään salilla ja paino on noussut jonkun verran sinä aikana.

niin, jospa vain jatkan samalla tavalla treenaamista ja protskupainotteista ruokavaliota niin ehkä ensi kesänä tuo peppukin näyttää jo eriltä :) Painoa ei kuitenkaan enää lähde, no ehkä sen 100g viikossa/kahdessa.

Muutosta ei itse näe jotenkin kun niin usein näkee itsensä alasti. Nyt säilytän nuo kuvat ja katson puolen vuoden ja vuoden päästä niitä uudestaan niin ehkä näen jo muutoksen :)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Sulla on kyllä nyt vähän vääristynyt ajattelu noista reisistä ja pepusta, en sano etteikö niitä voisi halutessaan reenata sopivamman muotoisiksi. Mutta, jos kehtaat kuitenkin pitää hametta ilman legginssejä niin en ymmärrä miksi muka et voisi pitää farkkuja. Farkuthan muokkaavat jonkun verran jalkoja, esim. minä jolla on oikeasti tosi löllyvät reidet niin farkut päällä ne näyttää ihan timmeiltä.

Ja muuten se että kaupassa sovittaessa joku vaate näyttää hyvältä ja kotona ei, voi sinun tapauksessa johtua vain siitä että kotona sinulla on enemmän aikaa peilin edessä kritisoida itseäsi se vaate päällä.

[QUOTE="Anne";28531139]Tiedän kokemuksesta että sen 20kg:kin kun pudottaa vuoteen niin ei sitä edes osaa itseään peilistä katsoa vielä kuukausiin pudotuksen jälkeen kun näkee läskireidet ja makkaramahan edelleen.
Itse pudotin painon viiteenkymppiin kun halusin eroon jaloista mutta kun on luoja reiteväksi tehnyt niin se muoto on vaikka jalkojen välistä olisi mennyt jalkapallo ja muuten olin ihan hoikka. En paina enää niin vähää, rupesin käymään salilla ja paino on noussut jonkun verran sinä aikana.[/QUOTE]

Mullakin alkanut nyt tasoittumaan tuo paino, kun olen alkanut treenaamaan kovemmin, eli ehkä sinne on vähän sitä lihastakin tullut. Inbody mittauksessa kävin ennen kuin aloin kovemmin treenaamaan ja lihasmassaa oli vähän. Silloin treenailin vähemmän ja ruokavalio ei ollut näin proteiinipitoista, ehkä gramman/painokilo söin silloin. Nyt paljon enemmän

Ihan vaan vinkkinä, että kyllä oikeanlaiset farkut saavat sun pyllynkin näyttämään tosi herkulta. Treenaat tietty, jos haluat, mutta sitä vaan, ettei sun vuotta tartte hameessa kulkea, jos farkkujakin haluaisit pitää.

niin, jospa vain jatkan samalla tavalla treenaamista ja protskupainotteista ruokavaliota niin ehkä ensi kesänä tuo peppukin näyttää jo eriltä :) Painoa ei kuitenkaan enää lähde, no ehkä sen 100g viikossa/kahdessa.

Muutosta ei itse näe jotenkin kun niin usein näkee itsensä alasti. Nyt säilytän nuo kuvat ja katson puolen vuoden ja vuoden päästä niitä uudestaan niin ehkä näen jo muutoksen :)

Ymmärrätkö sä ollenkaan, että vaikka laihtuisi vain sen 100g viikossa niin laihtuu kuitenkin ja vuodessa siitä tulee jo 5 kiloa?

Mä oon hieman alipainoinen, ja mulla on vähän tota satulalaukkua tossa yläsivureidessä. Treenaamalla ehkä lähtisi, mutta miksi viitsiä, mä oon ihan ok. Pillifarkkuja pidän sujuvasti.

Ihan vaan vinkkinä, että kyllä oikeanlaiset farkut saavat sun pyllynkin näyttämään tosi herkulta. Treenaat tietty, jos haluat, mutta sitä vaan, ettei sun vuotta tartte hameessa kulkea, jos farkkujakin haluaisit pitää.

Minkälaiset farkut ois sit sellaiset? Usein farkut on vyötäröltä isot jos muuten on sopivan kokoiset, tosin nyt on sen verran tasoittunut vartalo, ettei enää niin pahasti roiku vyötäröltä. Aiemmin yläosa oli kokoa S/M ja alaosa XL, siihen ei vain millään sovi farkut.

Yhteistyössä