Montako kiloa pois?? (kuva)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos haluut kiinteytystä ni meet salille, et ala pudottamaan painoa. Sitten kun salilla saat lihaksia ja vartalo muokkautuu, saattaa sitä painoa tulla lihasmassan mukana itseasiassa lisää eikä lähde pois mut vartalo on kuitenkin erinäköinen (siis jos kiinteyttä haluu).

Kuvan perusteella en pudottais painoa, salilla vaan lihasten treeniä maltilla.

Olen jo plussakaloreilla :) En tosin varmaan vielä tarpeeksi, koska painoa tosiaan lähtenyt vielä se 100g/1-2 viikossa.

Tosin nyt oli paino noussut kilon viime punnituksesta, eli ehkä niitä lihaksia on jo vähän tullut :)

Et tosissaan kyllä ole plussilla jos paino nousee. Koska viime punnituksesi oli? Lihas nimittäin kasvaa todella hitaasti, eli vaa'alla lihaskasvua ei kyllä huomaa kuukaudessa eikä oikein kahdessakaan.

Turhaan tuosta painoa pudottaa. Liikunnalla saisit kroppaa terveemmän ja ryhdikkäämmän näköiseksi ja jos lihasta haluat, niin sitäkin voi kasvattaa ja sillä tavalla muokata kehoa.

Sopivan kokoiset vaatteet ois myös jees, silläkin sais kroppaan ryhtiä.
Näyttää nimittäin jotenkin sellaselta "laihaläskiltä"/ryhdittömältä, vähän surkealta nyt.
Tai sit kuvakulma aiheuttaa sen yhdessä noiden vaatteiden kanssa.

[QUOTE="vieras";28532474]Et tosissaan kyllä ole plussilla jos paino nousee. Koska viime punnituksesi oli? Lihas nimittäin kasvaa todella hitaasti, eli vaa'alla lihaskasvua ei kyllä huomaa kuukaudessa eikä oikein kahdessakaan.[/QUOTE]

PT sanoi, että mun tapauksessa huomaa kyllä äkkiäkin, lähtötilanne oli niin surkea.
Osa varmaan nesteitäkin, koska oon tosiaan alkanut kovemmin treenaamaan

Turhaan tuosta painoa pudottaa. Liikunnalla saisit kroppaa terveemmän ja ryhdikkäämmän näköiseksi ja jos lihasta haluat, niin sitäkin voi kasvattaa ja sillä tavalla muokata kehoa.

Sopivan kokoiset vaatteet ois myös jees, silläkin sais kroppaan ryhtiä.
Näyttää nimittäin jotenkin sellaselta "laihaläskiltä"/ryhdittömältä, vähän surkealta nyt.
Tai sit kuvakulma aiheuttaa sen yhdessä noiden vaatteiden kanssa.

Kuvassa tosiaan aika kehnot vaatteet, en omista kovinkaan montaa sopivankokoista paitaa :D Käytän noita S kokoja, vaikka ne vähän roikkuukin päällä, koska yleensä on topin päällä joku toinen paita niin se ei niin näy :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tahtoo nähdä;28532626:
NO, laitappa vielä kuva itsestäsi ne farkut päällä. Onnea painonpudeotuksesta! Nyt vaan urheilua ja terveitä elämäntapoja :)

Voin laittaa illemmalla. Oon niin monta vuotta kulkenut farkkuhameessa ja legginsseissä et en ihan heti ole sujut noiden farkkujen kanssa, mut tänään ajattelin laittaa ne jalkaani :) Katson kerran peiliin ja painun pihalle :D Toivottavasti mulla on jotkut kengät mitkä käy farkkujen kanssa :laugh:

Täytyy kyllä myöntää, et eilen kun koittelin noita farkkuja, niin kyllä se peppu näyttää paremmalta hyvissä farkuissa, kuin siinä farkkuhameessa :ashamed: vaikea vain alkaa käyttämään niitä, kun on niin pitkään ollut leggins linjalla

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt hyvä nainen pelleile ! sulla on tosi hyvä kroppa! Kokemuksesta voin kertoa, että syömishäiriön kanssa taistelu vie monta vuotta...ja se ei ole kokemisen arvoinen asia!! :(

Ööh, siis mitä vikaa noissa farkkukuvissa nyt olis pitänyt nähdä?! Ei tajua.. Taidat olla tooodella ankara itseäsi kohtaan, tajuatko että kukaan muu kuin sinä itse ei näe sinussa noita ulkoisia vikoja? Tottakai meistä jokaisesta löytyy jotain "korjailtavaa" alastomana mutta vaatteet päällä niitä ei muut näe. Mun mielestä sulla on nyt aivan liikaa ajatuksissa kuva jostain supertreenatusta täydellisestä kropasta etkä pääse niistä eroon vaikka sulle kuinka ulkopuoliset yrittäis asiasta sanoa. Miksi haluat täydellisen ulkokuoren, saatko sillä onnellisen elämän?

[QUOTE="vieras";28533119]Ööh, siis mitä vikaa noissa farkkukuvissa nyt olis pitänyt nähdä?! Ei tajua.. Taidat olla tooodella ankara itseäsi kohtaan, tajuatko että kukaan muu kuin sinä itse ei näe sinussa noita ulkoisia vikoja? Tottakai meistä jokaisesta löytyy jotain "korjailtavaa" alastomana mutta vaatteet päällä niitä ei muut näe. Mun mielestä sulla on nyt aivan liikaa ajatuksissa kuva jostain supertreenatusta täydellisestä kropasta etkä pääse niistä eroon vaikka sulle kuinka ulkopuoliset yrittäis asiasta sanoa. Miksi haluat täydellisen ulkokuoren, saatko sillä onnellisen elämän?[/QUOTE]

Niin, voi olla.. Voi myös olla, että näen itseni edelleen sinä 79 kiloisena läskinä. On tosi outoa kun vaaka ja vaatekoko kertoo ihan eriä mitä peili

Öö, siis kuka on sanonu et sun pitäis laihduttaa? Mun mielestä sun vatsa / vyötärö on tosi kapea ja pohkeet myös. reidet näyttää lihaksikkailta. jos oisin sä en tosiaankaan muuttais mitään vaan oisin onnellinen ku muodot just oikeissa paikoissa. kato sellaisia jotka on oikeesti ylipainoisia ja vertaa ittees niin huomaat...

No peilin edessä kun seison alasti, niin siellä näkyy reisissä ja varsinkin pepussa läskimöhkäleet, siis rasvakertymät joita ei kuuluisi siellä olla. Painoa pudonnut nyt yli 25kg ja ne on kyllä pienentyneet, mutta miksen saisi haluta niitä kokonaan pois?

En nyt koko ketjua lukenut mutta heti tuli yksi asia mieleen.

Jos tarkoitat ns."ratsastushousuja", eli reiden yläosan ulkopintaa, juuri siinä pepun alla, niin niitä ei kyllä millään dieetillä saa pois. Se on vähän sama kuin isorintainen yrittäisi laihduttaa rinnoista, ei onnistu.
Jos sinulla on tällaiset "ratsastushousut" on rasvasolut vaan kerääntyneet juuri siihen kohtaan ja se on geneettinen asia. Ainut tapa saada ne pois on rasvaimu. Tosin en suosittele sitä sinulle koska olet ihan hoikka eikä nuo pienet rasvakertymät haittaa yhtään. Mutta jos lihot, lihoo nämäkin kohdat aina ensimmäisenä mikä on todella rasittavaa.
Koita nyt vaan sopeutua kroppaasi, se on ihan hyvä :)

Yhteistyössä