U
una
Vieras
tai montako tuntia katsot että sun tulisi nukkua, että on ok?
itse 7 ja puoli tuntia pyrin nukkumaan joka yö.
itse 7 ja puoli tuntia pyrin nukkumaan joka yö.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:6-7 tuntia on mun rytmi. Jos on mahdollista nukkua vain vähän niin silloin 30 min- 1 tunti tekee hyvää, mut 3-5 tunnin unet aiheuttaa vain huonoa oloa ja "humalatuntua".
En nuku päiväunia. Tottumiskysymys.Alkuperäinen kirjoittaja ap:apua!! miten joku voi millään suoriutua mistään jos nukkuu 3 (!!!) - 4 tuntia yössä? nukutteko te päivällä päiväunia?
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Miten joku oikeasti pärjää 4-5 tunnin unillaMä olen kyllä aivan poikki, jos nukun alle 7 tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Miten joku oikeasti pärjää 4-5 tunnin unillaMä olen kyllä aivan poikki, jos nukun alle 7 tuntia.
Mulla jäi raskausajasta päälle unettomuus ja sit vauvan synnyttyä piti olla kello 3h välein herättämässä syöttämään, jäi jotenkin päälle ja nyt oon parissa vuodessa jo tottunut lyhyihin uniin ja vähän väliä heräämiseen. Tuntuis oudolta nukkua kauemmin sekä tulee päänsärkyä ja selkä + niskat kipuilee jos nukun "liikaa".
Alkuperäinen kirjoittaja ap:apua!! miten joku voi millään suoriutua mistään jos nukkuu 3 (!!!) - 4 tuntia yössä? nukutteko te päivällä päiväunia?