Jaa munat ja osta huomenna lisää omille. ainakin pienemmät kaupat on auki 4 tuntia huomenna. Älä kerro ex-anopille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Kinkkinen tilanne, mutta ymmärrän ap:ta täysin. Oikeastiko te muut jaatte lastenne saamat lahjat myös niille lapsille, joille antaja ei niitä ole tarkoittanut? Yksi lapsi saa kaksi paria sukkia papaltaan ja koska kolme muuta lasta katsoo vierestä niin jaetaan yks sukka per tenava? Makea on sellainen asia, että ilman jääneille lapsille tulee varmasti paha mieli, joten anna ne munat lapsillesi, sitten kun muut lapset ovat lähteneet. Tuskinpa nuo miehesi lapsetkaan rahtaavat mukanaan muilta saamiaan munia sinun lapsillesi jaettavaksi. Tahallaan ei saa aiheuttaa kenenkään lapsille pahaa mieltä, joten munista ei tarvitse mainita heidän kuullen sanan sanaa ja voit vaikka antaa kaikille lapsille iloa esim. askartelemalla heidän kanssaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No mun mielestä on päivän selvää, että ne munat jaetaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Kinkkinen tilanne, mutta ymmärrän ap:ta täysin. Oikeastiko te muut jaatte lastenne saamat lahjat myös niille lapsille, joille antaja ei niitä ole tarkoittanut?
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Kinkkinen tilanne, mutta ymmärrän ap:ta täysin. Oikeastiko te muut jaatte lastenne saamat lahjat myös niille lapsille, joille antaja ei niitä ole tarkoittanut?
Pääsiäinen on mun mielestä vähän eri asia, suklaamunat kuuluvat oleellisesti monen lapsen pääsiäiseen..
Pääsiäistä vietetään kuitenkin Jeesuksen takia ja uskoisin että pääsiäisen henkeen sopii paremmin omastaan jakaminen kuin toisten jättäminen ilman.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:No mun mielestä on päivän selvää, että ne munat jaetaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:^No minä käsitin että perheen tapoihin kuuluu syödä suklaamunia nimenomaan pääsiäisen aikaan eikä myöhemmin, kun isän kerran oli ollut tarkoitus käydä ostamassa munia mutta oli unohtanut.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:^No minä käsitin että perheen tapoihin kuuluu syödä suklaamunia nimenomaan pääsiäisen aikaan eikä myöhemmin, kun isän kerran oli ollut tarkoitus käydä ostamassa munia mutta oli unohtanut.
näin. ja en mä tiedä muista mut meillä niitä lahjoiksi saatuja namuja on aina jaettu jouluna, synttäreillä ja muuloin saadut jaetaan usein vieraiden kesken. ne on kuitenkin vaan karkkeja.