mua ketuttaa, kyseessä uusperhe ja mies

Minä ymmärrän tuon että lapsen pitäisi päästä kaverisynttäerille ja treeneihin aivan kuten toistenkn lasten, ja pienemmissä sisarista riippumatta. Vaikka on teillä (jos asutten samalla paikkakunnalla).
Jos ette pysty kuljettaa sinne, kerrotte äidille ja lapsi ei voi sitten tulla teille.
Mutta sitä en ymmärrä että äiti järkkää leffapäivää lapsensa kanssa, miksi ei mene leffaan lapsensa kanss akun on hänen viikonloppu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä ymmärrän tuon että lapsen pitäisi päästä kaverisynttäerille ja treeneihin aivan kuten toistenkn lasten, ja pienemmissä sisarista riippumatta. Vaikka on teillä (jos asutten samalla paikkakunnalla).
Jos ette pysty kuljettaa sinne, kerrotte äidille ja lapsi ei voi sitten tulla teille.
Mutta sitä en ymmärrä että äiti järkkää leffapäivää lapsensa kanssa, miksi ei mene leffaan lapsensa kanss akun on hänen viikonloppu.

Kyllähän toki isommat voivat mennä leffaan ja pienemmät eivät, sehän on ok. Ei kaikki saa samaa. Mutta kun äidillä luulisi olevan mahdollisuus mennä muulloinkin.
Pääsisikö tuo esikoinen esim. isänsä kanss aleffaan vai pitäisikö toistenkin päästä?

siis jäin kyllä eräitten tekstiä lukiessa suu auki hämmästeleen.Kommentit todennäköisesti tulee ei uusperheellisiltä.
ap ei tosiaankaan ole tehnyt väärin.Isäviikonloppuna isä ja hänen perheensä sanelevat mitä tehdään ei ex!Siis tämähän on päivän selvä asia.Synttärit ym sovitaan erikseen,mutta ei lapselle luvata toisen puolesta mitään.Tahallaan ex on manipuloinut lastaan.Joustoa kuuluu olla molemmin puolisesti,mutta kohtuus kaikessa.

Ihan outo äiti, kun isäviikonloppuna pitää lapsen mennä äitinsä kanssa esim. elokuviin. Äidillä on yllinkyllin aikaa tehdä vaikka mitä silloin, kun lapsi on kotona. Varmaankin tuollainen käyttäytyminen on kiusantekoa.