mua niin itkettää! en vaan jaksa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hylätty ja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hylätty ja yksin

Vieras
Ei se päästä irti, siis se miks ero tuli ja se miten ex kaikki hoiti,mun luottamus miehiin meni ihan pöntöstä alas ja tullut pelko et en ees uskalla enään suhteeseen jos joskus sellaseen vielä tulee mahdollisuus. Ei pitäs miettiä mut mietin silti et missä vaiheessa meijän talo-ja vauvaprojekti olis nyt jos oltas vielä yhessä.Nyt se tekee sitä taloa mikä piti olla meijän tuleva koti niin toisen kanssa.
Joo, parempi olla ilman tollasta petturia mutta tänään on vaan nyt sitten toi asia painanut. Mä niin pelkään et en enää luota koskaan ja se on exän syy! Kuka edes tahtoo naista jonka luottamus miehiin on ihan täys nolla.
Saako sitä luottamusta koskaan takasin?!

Ei varmaan paljoa lohduta,...
mutta hyvä sun kannalta että häipyi ennen kuin sai sut paksuksi. Sitten se vasta olisikin hankalaa kun tappelisitte tapaamisista ja elatuksesta ja ihan kaikesta.
ja sitten kun lopulta olet tehnyt surutyösi ja olet valmis uuteen suhteeseen olet paremmissa asemissa miesmarkkinoila kuin me lapselliset sinkuksi jääneet/jätetyt.

Voi ei.. Tosi kurjalta tuntuu varmasti. Mutta sun aika tulee vielä. Sä saat sen onnellisen elämän vielä jonkun kanssa, vaikka nyt tuntuu, ettet uskaltaisi kehenkään luottaa. Usko pois ja pysy vahvana! Jos se oli tommonen mies, niin onneksi et rakentanut sen kanssa elämää. Tulee joku, jonka kanssa se vielä kannattaa tehdä!

[QUOTE="HEH";26667018]Oisit ottanut suihin ja antanut kakkosta niin ei ois mies lähtenyt antavaisemman mukaan![/QUOTE]

No ekaa tein ihan urakalla ja tohon toiseen sitä ei olis ikinä saanut,se kun on homojen hommaa(ja ex ei ollut yhtään suvaitsevainen näis homo ja lesbo jutuis)

Alkuperäinen kirjoittaja tästä vielä ylös noustaan;26667001:
Ei varmaan paljoa lohduta,...
mutta hyvä sun kannalta että häipyi ennen kuin sai sut paksuksi. Sitten se vasta olisikin hankalaa kun tappelisitte tapaamisista ja elatuksesta ja ihan kaikesta.
ja sitten kun lopulta olet tehnyt surutyösi ja olet valmis uuteen suhteeseen olet paremmissa asemissa miesmarkkinoila kuin me lapselliset sinkuksi jääneet/jätetyt.

No toi lapsi asia oli sellanen mistä sain eniten ja ihan ekaks kuulla et hyvä kun ei ollut et sit tää olis ollut miljoona kertaa vaikeempaa.No,ei tietysti paljon mua lämmitä kun ikää jo yli 30v niin aika lailla mun mahdollisuudet meni lapsiin siinä. Kun jos joskus vielä luottaa ja löytäis jonkun niin en mä nyt heti lasta haluis tehä ni se on hyvin äkkiä kun ikää on jo 40v.
Tuntuu ihan käsittämättömältä et mun täytyy puida tätä asiaa vielä ties miten kauan ja ex muutti samantien sen uuden kans yhteen kun mut jätti,itseasiassa meni jo samana iltana sen luo kun oli mut muuttanut pois. Eikä kusipää valehtelija ees kertonut asiasta,ei sitä et on toinen eikä sitä et asuu sen kanssa ennenkun ite sain sen tietää omin nokin. Ja silti vaan valehteli kun eron jälkeen vielä muutama kerta tavattiin kun viimesiä tavaroita palautteli.

[QUOTE="Debra";26667003]Voi ei.. Tosi kurjalta tuntuu varmasti. Mutta sun aika tulee vielä. Sä saat sen onnellisen elämän vielä jonkun kanssa, vaikka nyt tuntuu, ettet uskaltaisi kehenkään luottaa. Usko pois ja pysy vahvana! Jos se oli tommonen mies, niin onneksi et rakentanut sen kanssa elämää. Tulee joku, jonka kanssa se vielä kannattaa tehdä![/QUOTE]

Mutta miten se luottamaus miehiin enää koskaan palaa?? sitä pelkään eniten et JOS joskus vielä jonkun tapaa ni mitä siitä tulee jos muuten olen tän asian käsitellyt mut se pelko et en luota enää...ei sellasta elämää voi elää.

No parempi toi kuin että olisit tuhlannut vielä lisää vuosia tollaseen äijään.

Ja tollaset suunnitelmat siitä milloin olis seuraavan kanssa mahdollista tehdä lapsi kannattaa heittää romukoppaan. Suret aikas, noulet haavas ja jatkat elämää. Se on se paras kosto tollaselle äijälle.

[QUOTE="vieras";26667118]No parempi toi kuin että olisit tuhlannut vielä lisää vuosia tollaseen äijään.

Ja tollaset suunnitelmat siitä milloin olis seuraavan kanssa mahdollista tehdä lapsi kannattaa heittää romukoppaan. Suret aikas, noulet haavas ja jatkat elämää. Se on se paras kosto tollaselle äijälle.[/QUOTE]

Välillä tuntuu et kaikki ne vuodet jotka oltiin yhdessä oli ihan turhaa mutta ei ne varmaan olleet vaikka aina välillä niin ajattelee. En mä nyt silleen suunnittele mitään mut mun ainoa haave on ollut oma perhe ja nyt se ei näytä todennäköiseltä. Eniten satuttaa se et ex valehteli varmaan jonkun aikaa,nyt kun jälkikäteen ajatellut niin moni asia lokashtanut kohdalleen ja saanut selityksen. Kaiken sen valehtelun ja loukkausten lisäksi kehtas vielä ihan loppumetreillä vetää vanhoja asioita esiin niinkuin ne olis eron syy vaikka syy oli se et sillä oli jo toinen.
Ei jäänyt siitä miehestä kyl hyvä muistoja ,kaikki hyvät hetket meni romukoppaan sen muiden tekojen takia.

Mulla vuosien takaa vastaava kokemus. Oltiin seurusteltu tän miehen kans 6 vuotta, josta 4 vuotta asuttu yhdessä. Meillä oli kaikenlaisia suunnitelmia, kihlauksesta puhuttu (lapsista ei nyt vielä kun oltiin kuitenkin aika nuoria) mut siis kaikki piti perjaatteessa olla hyvin ja seksielämä oli moitteetonta ja sitä oli suht normi 3-4 kert viikossa. Jossain vaiheessa rupesin ihmettelemään tiettyjä muutoksia miehessä mut en kiinnittäny siihen sen enempää huomioo, mies joutu työttömäks ja meni kouluun sit uudestaan ja tuli uusia kavereita (tai niin mulle kerrottiin) kyllähän mä muutamaa uutta kaveria näinkin. Meni yli puoli vuotta ja mun epäilykset kasvo koko ajan ja lopulta vaikka kuinka kyselin ja vastaus oli aina että ei oo ketään muuta niin tein sit sen mitä ei sais tehdä, menin ottaan miehen kännykän ja tutkin sen ja sieltä löyty sit tää "kaveri" ja uus nainenhan sillä oli, sit kun oli todisteet pöydässä oli miehen pakko myöntää et oli koko sen puolivuotta vähän yli ollut myös tän naisen kans (se nainen tiesi musta, sekin seurusteli tahollaan), me erottiin miehen kans ja mies jatko tän uuden naisen kans jotain säätöö (joka sitten kyllä loppu puolen vuoden päästä meijän erosta). Mun seuraava suhde oli kyllä sellanen, etten uskaltanu luottaa tähän mieheen yhtään, oltiin 2v yhdessä ja vähän väliä kaiversi epäilys jos oli kavereitten kans ja joskus siitä tapeltiinkin. En tiedä sitten oliko vaikutusta tuolla aikasemmalla suhteella (varmasti oli osittain) vai sit sillä et se mies ei ollu oikee mulle. Tästä erosta kulu vuosi ja oli siinä vuoden aikana jos jonkinmoista, mut sit se osu kohdalla. Mun oikee rakkaus, ei oltu edes kauaa oltu yhdessä ku jo muutettiin yhteen ja siitä vuoden päästä naimisiin ja sillon olin jo raskaana ja puolivuotta häitten jälkeen esikoinen synty. Toinen ilmotteli tulostaan aika nopeesti (lasten ikäero vähän yli vuosi). Tän miehen kans kaikki tuntu ihan oikeelta, ei ollu oikeestaan ollenkaan luottamuspulaa, jotain pientä mustasukkasuutta alussa, mut se lienee normaalia. Luottanu oon sataprosenttisesti vaikka mies välillä reissuilla kaveriporukan kans, ei oo tullu mieleen ettei vois luottaa. Lapsetkin on meijän silmäteriä ja elämä on tällä hetkellä täydellistä. Sä et voi tietää koska se oikee mies sun elämääs tulee ja ne lapset voi tulla sitten nopeestikkin, en ite olis ikinä ajatellu et tekisin kenenkään kans lapsia niin nopeesti, mut se tuntu oikeelta ja kaikkien näitten vuosien jälkeen oon edelleen sitä mieltä et just näin kaiken tän on pitäny mennä. En varmaan olis voinu heti pettämisen jälkeen luottaa edes tähän mieheen (tai niin ajattelen ku ex kusetti ihan täysin niin pitkään) mut kyllä se luotto siinä parin vuoden jälkeen ainakin mulla tuli heti tän uuden miehen kohdalla.

Sä selviät vaikkei se siltä nyt tunnu ja tää on sulle tällä hetkellä vaan klisee (nii se oli mullekin) ja sä tuut löytään uuden miehen ja sulla kuitenkin on vielä aikaa hankkia niitä lapsia ja se oma perhe.

Kyllä se tavallaan palautuu ja tavallaan ei. Toisaalta olen realistisempi enkä huolehdi turhista. Toisaalta jos tulee joku mukamas syy olla mustis tai epäillä jotain, niin jostain takaraivosta varoittelee ne entisetkin kokemukset. Koskaan en siis voi luottaa samoin kuin ennen, mutta ehkä se on sitä elämää ja kokemusta sekin. Yritä antaa pikkuhiljaa anteeksi exällesi hänen alhainen temppunsa ja käytöksensä eron aikana. Hänen elämänsä häpeäksi se jää, eikä sinun. Ja asia varmasti vaivaa häntä itseäänkin ja tulee tulevaisuudessakin vielä vaivaamaan, vaikka se ei ulospäin näkyisikään.

Mutta nuorihan sinä olet vielä! Älä höpise turhia niiden lasten saamattomuudesta. Käytkö jo treffeillä? Netissäkin on sopivia palstoja...

Kyllä se tavallaan palautuu ja tavallaan ei. Toisaalta olen realistisempi enkä huolehdi turhista. Toisaalta jos tulee joku mukamas syy olla mustis tai epäillä jotain, niin jostain takaraivosta varoittelee ne entisetkin kokemukset. Koskaan en siis voi luottaa samoin kuin ennen, mutta ehkä se on sitä elämää ja kokemusta sekin. Yritä antaa pikkuhiljaa anteeksi exällesi hänen alhainen temppunsa ja käytöksensä eron aikana. Hänen elämänsä häpeäksi se jää, eikä sinun. Ja asia varmasti vaivaa häntä itseäänkin ja tulee tulevaisuudessakin vielä vaivaamaan, vaikka se ei ulospäin näkyisikään.

Mutta nuorihan sinä olet vielä! Älä höpise turhia niiden lasten saamattomuudesta. Käytkö jo treffeillä? Netissäkin on sopivia palstoja...

Olen käynyt kome kertaa treffeillä,yhen kanssa kaksi kertaa. Mies olis halunnut ruveta tapailemaan ehkä enmmänkin mutta kerroin sille rehellisesti muntaustat ja etten pysty.Mulle tuli ihan hirvee pakokauhu kun ajattelin et pitäs alkaa seurustelemaan.Eli en taida sit valmis olla vaikka kuinka haluisin.Mies kyllä ymmärsi,oli toki pettynyt,kerto ihan rehellisesti.Vieläkin se pistää välillä viestiä mutta en mä vaan pysty.
Jonkun aikaa mulla oli treffi palstalla ilmotus mut eihän siitä mitään tullut kun epäilin kaikkia et ovat siellä varattuja ja hakevat salasta seuraa ym. Vaikka ihan normaalejakin miehiä seassa oli. Kaikki on vaan niin ulkonäkö keskeistä et masentuu vaan entisestään tollasilla palstoilla.

Osanottoni.
Ajattelepa niin, että tuota miestä ei oltu sinulle tarkoitettu. Ajattele, että sinua varten on tuolla ylhäällä merkitty aivan toinen
mies. En ole uskossa, mutta oma jumala minulla on. Tuo talo olisi ollut paha asua. Älä itke sen perään. Älä syöksy uuteen suhteeseen kosto mielessäsi. Rikot vain lisää itseäsi. Käy viihteellä, jos jaksat, mutta älä vedä viinaa liikaa, älä ala kertoa tapaamillesi miehille pieleen menneestä suhteesta. Hoida itses kuntoon, ja yritä uudestaan. Tulet takuuvarmasti vielä olemaan tosi onnellinen! Tsemppiä ja pää pystyyn! Ei maailma yhteen mieheen kaadu!

Eipä tuo kivalta tunnu. Mutta sitten se mua näissä asioissa aina vaivaava kysymys;

Miksi ihmeessä menetätte uskonne KAIKKIIN miehiin yhden kokemuksen perusteella.

Oletteko itse kaikissa asioissa TÄYSIN SAMANLAISIA kuin naiset. Mä en ainakaan ole, enkä koe olevani täsmälleen samannäköinen, samalla käytöksellä ja samoilla ajatuksilla kuin naiset ympärilläni.
Joten miksi ihmeessä niputtaisin miehet samanlaisiksi?????

On olemassa pettureita miehiä , on olemassa pettureita naisia. Mutta on olemassa hyviä, mukavia ja ihania miehiä ja naisia. Suhtaudu siis elämään avoimin silmin äläkä kuvittele kaikkien miesten olevan exäsi kopioita.

Osanottoni.
Ajattelepa niin, että tuota miestä ei oltu sinulle tarkoitettu. Ajattele, että sinua varten on tuolla ylhäällä merkitty aivan toinen
mies. En ole uskossa, mutta oma jumala minulla on. Tuo talo olisi ollut paha asua. Älä itke sen perään. Älä syöksy uuteen suhteeseen kosto mielessäsi. Rikot vain lisää itseäsi. Käy viihteellä, jos jaksat, mutta älä vedä viinaa liikaa, älä ala kertoa tapaamillesi miehille pieleen menneestä suhteesta. Hoida itses kuntoon, ja yritä uudestaan. Tulet takuuvarmasti vielä olemaan tosi onnellinen! Tsemppiä ja pää pystyyn! Ei maailma yhteen mieheen kaadu!

n ole vielä vissiin siinä pisteessä et pystyisin noin positiivisesti ajattelemaan et mullekin on joku jossain,joku joka ei mua satuta. Mä olen kamala kun ajattelen et ex menettäis työnsä ja jäis velkahelvettiin ton talon takia,mä pistin koko sydämeni siihen puutarhaan ja en ees nähnyt sitä tänä kesänä täydessä loistossaan,nauttikkoon nyt siellä mun istuttamista kukkasista ja muista pihajutuista.Tai kai se toinen nainen on nekin jo uusiks laittanut.Se satuttuu kun ajattelee et joku muu nyt häärää siellä pihalla,en voi enää ees kulkea sitä tietä pitkin etten näe taloa,ja se vaikeuttaa mun kulkemista kun pitää kiertää toista kautta mut en vaan pysty menenmään ohi jos vaikka ovat pihalla.

Enkä ole avautunut muille miehille erosta,no tolle yhelle nyt siis jonkun verran mut se nyt oli vähän pakkorako et toinen tajuis miksen ole valmis tapailee sitä vakavasti. ja toki muutama tuttu mies asiasta tietää,tiedä sitten ovatko vaan lohduttaneet mut ovat pitäneent mun exää tosi kuspäänä ja raukkamaisena.Sanoneet et mikä ihme sitä miestä vaivannut kun jätti mut toisen takia et virheen teki.Edes jostain vähän parempi mieli.

Yhteistyössä