mua niin ottaa tällainen päähän

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jep"

Vieras
mulla ollut hirveä kova vauvakuume ja halua saada jo meille se kolmas lapsi. Mies ei tietenkään ole halunnut. No olen sitten hyväksynyt asian ja oikeastaan olen tyytyväinen siihen että kesällä tulee 30v täyteen ja mun ei tartte enää ruveta mihinkään raskaus, synnytys, imetys, vaippa rumbaan enää ikään. Saan keskittyä itseeni omaan uraani jota olen vasta nyt saanut aikaa luoda ja tietty keskittyä jo niihin olemassa oleviin lapsiin.

Ja mitä tapahtuu nyt se mies sitten haluaakin sen kolmannen lapsen. Mutta minä olen päättänyt ettei ei tule.

Jotenkin jossain on sellainen pienen pieni iloinen tunne kun pääsen minä nyt sitten kieltämään mieheltäni jotain mitä hän niin kovasti haluaa. Tiedän lapsellista mutta noh mitäs ihminen tunteillensa voi...

Meillä oli samantapaista kun olin vähän päälle parikymppinen. Joku hormonihyökkäys iski, ja olisin halunnut lapsen. Mies ei halunnut. Nyt olen päättänyt, että pitäydyn lapsetta, ja mies vikisee että haluaisi joskus lapsia. Miksei voinut ajatella tuota yhtään aiemmin, nyt saa syyttää itseään.

samoin meillä varmaan menee naimisiin menon kanssa. Mies ei vastaa mitään kun kysyn kihloihin menosta. Menee varmaan taas vuosia ja sitten se varmaan saa päähänsä kosia, silloin meinaan antaa rukkaset. typerää tuollainen ihmisen odotuttaminen ilman mitään järkevää syytä.

Yhteistyössä