Muita jotka syö päivittäin suklaata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äh

Vieras
Minä vetäsen vähintään jonkun pikkupatukan päivässä, usein menee kyllä isompi patukka, jopa iso suklaalevy. Niitä saattaa mennä useampi viikossa... Se on mun pahe. Jos en saa päivässä jostain syystä suklaata niin on tosi kärttynen ja äkeä! Tää alkaa oikeeasti olla aika kamalaa...miten pääsen siitä eroon?!

Syötkö muuten terveellisesti ja ennenkaikkea SÄÄNNÖLLISESTI? Mä napostelin ennen jatkuvasti, mutta sitten kun aloin syömään säännöllisesti niin herkuttelu jäi. Vaikka ennen aivan mieletön herkkusuu olinkin.

sama homma,ainakin vähän pitää saada joka päivä,jos iskee himo nii puoli levyä menee helposti:)
olen kiinni suklaassa,mutten pidä sitä pahana paheena,mieti jos sun olis pakko saada joka päivä olut/siideri...tupakkaa tms.
Onnellisesti suklaakoukussa elävä<3
Ja monet tuttuni ovat myös,joten ei olla ainoita...

mun yks kaveri tosiaan veteli aiemmin kovastikin suklaata sit päätti pitää taukoa ( alkuun kesti hieman tottua siihen ) ja nyt hällä on tää lakko kestänyt monta vuotta eikä enää kuulemma tee mielikään ja kilot on tippuneet!!
tosin joskus leipoo itelleen piirakoita/suklaapiirakoita,mut karkkii ja suklaata ei syö.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Fazerin marjasuklaalevy päivässä pitää naisen tiellä :p , olen kyllä vähentänyt hieman siitä kokonaisesta levystä.
Joku kuitenkin kysyy: mittani ovat 161/57

mäkin olen hoikka ja erittäin liikunnallinen. syön ihan liikaa herkkuja ja se ei tule mulle kiloina vaan YÖÖÖKKK selluliittinä :(

Kun ei mullakaan olis siitä mitään ongelmaa jos ei väsyttäis niin älyttömästi kun ei saakaan sitä... Kiloja ei ole tullut, oon ennemmin hoikka kuin pulska, mutta normaalivartaloisena itseäni pidän. Kieltämättä mun ruokailutottumukset ei ole mitkään säännölliset vuorotyössä...eikä kyllä vapaallakaan. Raskausaikana en voinut sietää makeaa, enkä suklaata, mutta synnytyksen jälkeen vanha rata jatkui.

Hyvä etten ole ainoa :D

Ps. Joku voisi tehdä päätelmiä palstalaisten suklaan syönnistä. Eikös siitä sanota, että suklaa on seksin korvike :ashamed: Mutta eihän me semmoista uskota :D:D

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Fazerin marjasuklaalevy päivässä pitää naisen tiellä :p , olen kyllä vähentänyt hieman siitä kokonaisesta levystä.
Joku kuitenkin kysyy: mittani ovat 161/57

mäkin olen hoikka ja erittäin liikunnallinen. syön ihan liikaa herkkuja ja se ei tule mulle kiloina vaan YÖÖÖKKK selluliittinä :(

Mulle ei ole tullut sitäkään, ilmeisesti olen tullut niin paljon isääni ettei tuollaista tule.

Mä olen tällainen maamme-laulu "ei laaksoa, ei kukkulaa.."

No ei ehkä ihan päivittäin, mutta varmaan ainakin viitenä päivänä viikossa (ja niinä kahtena muuna päivänä jätskiä tms).

Mulle herkuttelu on jaksottaista. Välillä en syö ollenkaan, ja välillä on ahmimiskausia. Sit kun päätän rajoittaa herkkujen syömistä, tekee niitä aluksi aivan hirveästi mieli, mut sit herkuttomuuteen tottuu, eikä niitä kaipaakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Ennen söin, enää en :wave:

no, kerrohan kikka kolmonen, miten se tapahtui? Oliko sulla jotain motivaattoreita? miks lopetit syömisen?

Allergisoiduin suklaalle. Tarpeeksi monta ripulipaskaa ja ihottumaa sai järkiin :/ :ashamed:

Mut hei jos lohduttaa, niin kun on tarpeeks kauan ilman, niin ei sitä enää niin kaipaakaan. Joskus tekee vielä mieli, mut menee todella nopeesti ohi, toisin kuin aikaisemmin.

Yhteistyössä