Muita kuumeilijoita, jotka ei tule toista lasta hankkimaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie vaan

Vieras
Mulla olisi vauvakuume, mutta olemme päättäneet miehen kanssa, että toista emme tee. Silti saa kuumeilla...:) Niin ja tämä on enempi minun päätös kuin miehen, koin ensimmäisen vuoden niin raskaaksi etten jaksa sitä uudestaan. Mies hyväksyy tämän. Mut silti on ihana nähdä vauvoja ja pitää niitä sylissä!

Mä olen just alkanut pistää vauvantavaraa eteenpäin... kavereille ja sukulaisille joille on tulossa pieni. Se tekee aika konkreettiseksi päätöksen. Melkein tuli itku, kun iso kasa vauvan vaatteita lähti uuteen kotiin.

rakkaat ihmiset esikoiselle sisarus, jos vaan suinkin koette jaksavanne ja pystytte siihen. :) Mä tuskin voin perussairauteni takia ikinä toista tehdä, ja se jos mikä on ihan tosi kova paikka. :´( Iloitsen tuosta yhdestäkin, tottakai. Raskaus oli hirmu vaikea, mutta kaikki meni onneksi hienosti. Esikoinen on minulle niin rakas ja kaikki kaikessa, mutta kyllä on toisaalta surku ajatella, että ainoaksi jää. Tsemppiä teille muille kuumeiluun! Minä tyydyn yhteen omaani ja kavereiden vauvoihin.

Yhteistyössä