Muita pienten lasten äitejä, joilla pitkät työpäivät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Miten jaksatte ja koetteko huonoa omatuntoa? Itsellä työpäivät venyy pitkien työmatkojen takia helposti yli 12 tuntisiksi. Vaikka lähden ennen kuutta aamulla, niin silti olen joskus vasta 7 aikaan kotona ja lapset jo melkein menossa nukkumaan. Välillä harmittaa, ettei viikolla ehdi ja jaksa tehdä lasten kanssa yhtään mitään, mutta viikonloput on sitten pyhitetty perheelle. Ja onneksi mies on lasten kanssa kotona. Mulla siis kolme lasta, joista kaksi alle kouluikäistä.

Meillä sama, onneksi nyt on työmatkat vähän helpottaneet kun muutettiin ja pääsee julkisilla paljon fiksummin kulkemaan...

Kyllähän sitä tuntee huonoa omatuntoa, kun ei sit iltaisin kuitenkaan jaksa kovin pirteenä muksujen kans touhuta. Mutta onneksi tosiaan mies meilläkin kotona...

Joka toinen päivä on jees mennä töihin ja joka toinen päivä ois kiva vaan jäädä lasten kans kotiin, mut tämä nyt vaan on tilanne, jolle ei kamalasti mitään voida. Työpaikan vaihto saattais auttaa pitkiin päiviin, mutta palkka siinä tippuis roimasti :( eikä siihen nyt taloudellista mahdollisuutta asuntolainan takia..

jaa no itse kyllä jaksan touhuta paljon paremmin työssäkäyvänä kuin kotiäitinä. ja tuo tilanne että mies hoitaa lapsen ja kodin on helpoin. saa itse levätä töissä.

Yhteistyössä