Mulla on tylsää. Haluiskos joku kysyä jotain? Tai jutella jostain?

Noh..en tiiä ollaanko tuttuja..

Joo, oon kanssa kuullu, että niissä raksamiehissä olis noita piirteitä aika usein, samoja kokemuksia nimittäin monella muullakin...ikävä kyllä: /

Tosi hienoo, kun kummallaki on vkl-vapaa ja tää päivä on menny ihan huutamiseen,
minä suomeksi ja ukko viroksi. Onneks ei naapureita ole ihan vieressä:mad:

Missä asut? Harmillista, että päivä on mennyt noin. Ehkä huomenna on parempi päivä. :)

tänään mietin tällaista :D

jos sinä pidät juhlat (lasten synttärit tms.) ja kutsut sukulaiset ja ystävät teille esimerkiksi klo. 14 alkaen teille kahville ja kakulle, mutta jollekin ei sovikaan se aika ja tuleekin aikasemmin kahville, annatko sen ensimmäisen vieraan aloittaa kakun vai odotatko, että juhlat alkavat kunnolla ja aikana jolloin vieraat on kutsuttu?

. :)

No en todellakaan anna kakkua ennen aikojaan! Syökööt pullaa ja kuivakakkua munavoilla.
Nih.

tänään mietin tällaista :D

jos sinä pidät juhlat (lasten synttärit tms.) ja kutsut sukulaiset ja ystävät teille esimerkiksi klo. 14 alkaen teille kahville ja kakulle, mutta jollekin ei sovikaan se aika, esim. työvuoron takia tai muuten vaan ja tuleekin aikasemmin kahville, annatko sen ensimmäisen vieraan aloittaa kakun vai odotatko, että juhlat alkavat kunnolla ja aikana jolloin vieraat on kutsuttu?

minä en anna aloittaa kakkua vaan haluan, että kun juhlta alkavat ns. kunnolla ja aikana jolloin ne pitikin alkaa niin kakku olisi ehjä :D
tietysti tarjoan kaikkea muuta mitä muutenkin juhlissa tarjoaisin, mutta kakkua pitää tulla maistamaan sitten vaikka seuraavana päivänä jos sitä haluaa. :)

Huomasin kyllä. :)

No ei ole kukaan tullut aikaisemmin, mutta tykkäisin, että kakku aloitetaan kun kaikki ovat paikalla ja päivänsankarille on laulettu onnittelulaulu ja hän on puhaltanut kynttilät. Muita tarjoiluja tarjoaisin kyllä, mutta synttärikakku aloitettaisiin vasta kun kaikki ovat paikalla.

joo, älkää koskeko kakkuun ennen kuin h-hetki koittaa.
Muuten menee sen Hetken Taika piloille...näin varmasti monet ovat mieltä.
Hyvää syntymäpäivää... :p :p kakkua alkoi himottaa...

Missä asut? Harmillista, että päivä on mennyt noin. Ehkä huomenna on parempi päivä. :)

Keski-Suomessa asun :)
Ei taia huominen olla sen parempi päivä, mulla niin meni hermo, että sanoin paljon sellasta,
jonka oisin voinu jättää sanomattaki...käskin mm. virolaisen painua viroon, sinne minne se kuuluuki, että mitä v....a se täällä kärkkyy :xmas: hohhoijaa..

Keski-Suomessa asun :)
Ei taia huominen olla sen parempi päivä, mulla niin meni hermo, että sanoin paljon sellasta,
jonka oisin voinu jättää sanomattaki...käskin mm. virolaisen painua viroon, sinne minne se kuuluuki, että mitä v....a se täällä kärkkyy :xmas: hohhoijaa..

No lähtikö lautalle? Onko teillä yhteisiä lapsia? Onko tuore suhde? Ja mitäköhän miehet nyt yleensä kärkkyvät - p*lluapa tietenkin. :D

tääl on nykyään aina vaan kurjempaa ja kuivaaaaaa.Kaikki kivat mustat on ajettu poei joko haukkumalla jutut tai kuvat,kuvissa olevat lapset,uskonto,sisustus

Mua ei ole ajettu pois, mutta mä en taidakaan lukeutua kivoihin mustiin.

Kuvista; kuvia jos laittaa, niin pitää pystyä vastaanottamaan myös negatiivinen palaute. Nettipalstoilla kun ihmiset tuppaavat purkamaan pahaa oloaan muihin.

tääl on nykyään aina vaan kurjempaa ja kuivaaaaaa.Kaikki kivat mustat on ajettu poei joko haukkumalla jutut tai kuvat,kuvissa olevat lapset,uskonto,sisustus

Mää en lähre kulumallakaan.
Munki oikeinkirjoitustaitoa on arvosteltu, puhumattakaan Porin murteella kirjoittamista, mutku mä tiärän, et mun äikännumero oli enemmän ku viis, ni mä siis viis veisaan. (oonksmä vähä väsy?)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182790:
:laugh:
Pieleen mennyt barbapapa-koristelukakka, eiku kakku. Ei oikein vörkkiny noi ripset lakritsasta, ne putos.

Me olemme niin tylsiä, että lapsi ei ole saanut edes koristelu-/hahmokakkua vaan kaikki kakut ovat olleet meidän mielemme mukaisia, esim. suklaakakku, valkosuklaakakku, vadelmakermakakku.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182800:
Mää en lähre kulumallakaan.
Munki oikeinkirjoitustaitoa on arvosteltu, puhumattakaan Porin murteella kirjoittamista, mutku mä tiärän, et mun äikännumero oli enemmän ku viis, ni mä siis viis veisaan. (oonksmä vähä väsy?)

En tiedä ootko väsy. En mäkään ole ajatellut palstailua lopettaa. Nykyisin ehdin tänne oikeastaan kunnolla vain viikonloppuisin, mutta ikävä on kunnon keskusteluja.

Mulla on ollu aina äikkä 9 tai 10. Kirjoituksissa tosin sain siitä vain M:n. Eenä lähti, mutta ämmänä palasi. No samahan se sinänsä on.

No lähtikö lautalle? Onko teillä yhteisiä lapsia? Onko tuore suhde? Ja mitäköhän miehet nyt yleensä kärkkyvät - p*lluapa tietenkin. :D

Heh, no en tiiä mihin äsken läks, no aamulautalle hyvin kerkeäis :xmas:. Huus varmaan kaikki virolaiset kirosanat mennessään.
Yhteisiä lapsia meillä ei ole, vain molempien omia. Ne nyt kaikki muualla, onneksi.
Ja jokunen vuosi jo ollaan harjoteltu tätä eloa.
Jaahas, taidanki sitte tekasta itelleni yhen drinksun:p jos nukuttais sit paremmin.

En tiedä ootko väsy. En mäkään ole ajatellut palstailua lopettaa. Nykyisin ehdin tänne oikeastaan kunnolla vain viikonloppuisin, mutta ikävä on kunnon keskusteluja.

Mulla on ollu aina äikkä 9 tai 10. Kirjoituksissa tosin sain siitä vain M:n. Eenä lähti, mutta ämmänä palasi. No samahan se sinänsä on.

No mä en oo ylioppilas, mutta yläasteella äikkä oli kymppi, eli tiedän osaavani kirjoittaa vieläkin suurinpiirtein sujuvasti. Toisia vaan ottaa koteloon jos välillä kirjoitan "mää" tai "meirän" tai muuten vaan murteella.

Ja tohon kakkuun: ei taida saada meenkään typsy hahmokakkua. Toi oli jo toinen pieleen mennyt koevedos. Ehkä mä painelen sinne Tiimariin ja ostan jonkun "my little pony"-kakkukuvan.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182827:
No mä en oo ylioppilas, mutta yläasteella äikkä oli kymppi, eli tiedän osaavani kirjoittaa vieläkin suurinpiirtein sujuvasti. Toisia vaan ottaa koteloon jos välillä kirjoitan "mää" tai "meirän" tai muuten vaan murteella.

Ja tohon kakkuun: ei taida saada meenkään typsy hahmokakkua. Toi oli jo toinen pieleen mennyt koevedos. Ehkä mä painelen sinne Tiimariin ja ostan jonkun "my little pony"-kakkukuvan.

Onpa väliä kirjoittaako keskustelupalstalla puhekieltä tai ei. huhuh. Yläasteen äikän numero ei tosin mielestäni korreloi aikuisiän äidinkielen kirjoitustaidon osaamista.

Haluaako lapsi sitten oikeasti jonkun hahmokakun? Miksi muuten nykyisin lastenkutsuilla harvemmin näkee perinteistä kakkua? Mikä niissä on vikana?

Heh, no en tiiä mihin äsken läks, no aamulautalle hyvin kerkeäis :xmas:. Huus varmaan kaikki virolaiset kirosanat mennessään.
Yhteisiä lapsia meillä ei ole, vain molempien omia. Ne nyt kaikki muualla, onneksi.
Ja jokunen vuosi jo ollaan harjoteltu tätä eloa.
Jaahas, taidanki sitte tekasta itelleni yhen drinksun:p jos nukuttais sit paremmin.

Minkä drinksun pyöräytit?

mullakin on vähän tylsää ja vedin sitten ekat kalsarikännit ikinä ja vielä yksin.... Lapset nukkuu ja miehen piti käydä ulkona hoitamassa yksi työasia. En oo ikinä juonu yksin. En oo juonut yhtään mitään 2 kuukauteen ja nyt teki ruuan kanssa mieli viiniä ja join sitte kaks lasia viniä ja 3 siideriä. No nyt mies just tuli kotia ja lupas juoda mun kans ;)

[QUOTE="tylsä";23182851]mullakin on vähän tylsää ja vedin sitten ekat kalsarikännit ikinä ja vielä yksin.... Lapset nukkuu ja miehen piti käydä ulkona hoitamassa yksi työasia. En oo ikinä juonu yksin. En oo juonut yhtään mitään 2 kuukauteen ja nyt teki ruuan kanssa mieli viiniä ja join sitte kaks lasia viniä ja 3 siideriä. No nyt mies just tuli kotia ja lupas juoda mun kans ;)[/QUOTE]

Ja sit kun mies on ottanut lasillisen harrastatte vähän seksiä. Eikö?

Yhteistyössä