Tuli vaan mieleen että olin just ekaa kertaa hot yogassa..
Nämä oli mun vikat sanat tänään,nyt sinne nukkumaan.guud nait evripadi.
Mä en ole käynyt hot joogassa. Kiinnostaisi kyllä sitäkin kokeilla.
Hyvää yötä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuli vaan mieleen että olin just ekaa kertaa hot yogassa..
Nämä oli mun vikat sanat tänään,nyt sinne nukkumaan.guud nait evripadi.
Noh..en tiiä ollaanko tuttuja..
Joo, oon kanssa kuullu, että niissä raksamiehissä olis noita piirteitä aika usein, samoja kokemuksia nimittäin monella muullakin...ikävä kyllä: /
Tosi hienoo, kun kummallaki on vkl-vapaa ja tää päivä on menny ihan huutamiseen,
minä suomeksi ja ukko viroksi. Onneks ei naapureita ole ihan vieressä![]()
tänään mietin tällaista
jos sinä pidät juhlat (lasten synttärit tms.) ja kutsut sukulaiset ja ystävät teille esimerkiksi klo. 14 alkaen teille kahville ja kakulle, mutta jollekin ei sovikaan se aika ja tuleekin aikasemmin kahville, annatko sen ensimmäisen vieraan aloittaa kakun vai odotatko, että juhlat alkavat kunnolla ja aikana jolloin vieraat on kutsuttu?
.![]()
tänään mietin tällaista
jos sinä pidät juhlat (lasten synttärit tms.) ja kutsut sukulaiset ja ystävät teille esimerkiksi klo. 14 alkaen teille kahville ja kakulle, mutta jollekin ei sovikaan se aika, esim. työvuoron takia tai muuten vaan ja tuleekin aikasemmin kahville, annatko sen ensimmäisen vieraan aloittaa kakun vai odotatko, että juhlat alkavat kunnolla ja aikana jolloin vieraat on kutsuttu?
minä en anna aloittaa kakkua vaan haluan, että kun juhlta alkavat ns. kunnolla ja aikana jolloin ne pitikin alkaa niin kakku olisi ehjä
tietysti tarjoan kaikkea muuta mitä muutenkin juhlissa tarjoaisin, mutta kakkua pitää tulla maistamaan sitten vaikka seuraavana päivänä jos sitä haluaa.![]()
kuka vastaa?
kiitos, olen samaa mieltä ettei kakkua pidä alottaa ennenkuin juhlat alkavat![]()
![]()
kakkua alkoi himottaa...
Missä asut? Harmillista, että päivä on mennyt noin. Ehkä huomenna on parempi päivä.![]()
Keski-Suomessa asun
Ei taia huominen olla sen parempi päivä, mulla niin meni hermo, että sanoin paljon sellasta,
jonka oisin voinu jättää sanomattaki...käskin mm. virolaisen painua viroon, sinne minne se kuuluuki, että mitä v....a se täällä kärkkyy :xmas: hohhoijaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182740:Tuu meille. Mul on j-kaapissa barb-kakku ja se on vasta koevedos, sen voi hyvin syödä jo.
Mikä ihme on barb -kakku?
tääl on nykyään aina vaan kurjempaa ja kuivaaaaaa.Kaikki kivat mustat on ajettu poei joko haukkumalla jutut tai kuvat,kuvissa olevat lapset,uskonto,sisustus
tääl on nykyään aina vaan kurjempaa ja kuivaaaaaa.Kaikki kivat mustat on ajettu poei joko haukkumalla jutut tai kuvat,kuvissa olevat lapset,uskonto,sisustus
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182790:
Pieleen mennyt barbapapa-koristelukakka, eiku kakku. Ei oikein vörkkiny noi ripset lakritsasta, ne putos.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182800:Mää en lähre kulumallakaan.
Munki oikeinkirjoitustaitoa on arvosteltu, puhumattakaan Porin murteella kirjoittamista, mutku mä tiärän, et mun äikännumero oli enemmän ku viis, ni mä siis viis veisaan. (oonksmä vähä väsy?)
No lähtikö lautalle? Onko teillä yhteisiä lapsia? Onko tuore suhde? Ja mitäköhän miehet nyt yleensä kärkkyvät - p*lluapa tietenkin.![]()
En tiedä ootko väsy. En mäkään ole ajatellut palstailua lopettaa. Nykyisin ehdin tänne oikeastaan kunnolla vain viikonloppuisin, mutta ikävä on kunnon keskusteluja.
Mulla on ollu aina äikkä 9 tai 10. Kirjoituksissa tosin sain siitä vain M:n. Eenä lähti, mutta ämmänä palasi. No samahan se sinänsä on.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;23182827:No mä en oo ylioppilas, mutta yläasteella äikkä oli kymppi, eli tiedän osaavani kirjoittaa vieläkin suurinpiirtein sujuvasti. Toisia vaan ottaa koteloon jos välillä kirjoitan "mää" tai "meirän" tai muuten vaan murteella.
Ja tohon kakkuun: ei taida saada meenkään typsy hahmokakkua. Toi oli jo toinen pieleen mennyt koevedos. Ehkä mä painelen sinne Tiimariin ja ostan jonkun "my little pony"-kakkukuvan.
Heh, no en tiiä mihin äsken läks, no aamulautalle hyvin kerkeäis :xmas:. Huus varmaan kaikki virolaiset kirosanat mennessään.
Yhteisiä lapsia meillä ei ole, vain molempien omia. Ne nyt kaikki muualla, onneksi.
Ja jokunen vuosi jo ollaan harjoteltu tätä eloa.
Jaahas, taidanki sitte tekasta itelleni yhen drinksunjos nukuttais sit paremmin.