Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on ongelma. Oon kadottanut 50 %:n arviointitaulukon (20 pisteelle). Tiiätsie missä se on?
Oletteko niin laiskoja, että ette jaksa provoilla. Se pitää tälläiset foorumit virkeänä.
No mä kysyn!!!
Heitänkö mä ton virolaisen tonne pakkaseen, kun niiiiiiiin on tänään se vatuttanu:kieh: perkele!
mistä sun nikki on tullu
(utthita) parsvakon asana
:hug: Äitisi vaikuttaa kirjoituksesi perusteella katkeralta. Voiko hän nyt vanhempana ottaa ilon irti elämästä? Mennä eikä meinata nyt, kun ei sattuneista syistä nuorena voinut?
Kysymys. Kun teen aloituksen, miksi aina käy joko niin, että pystyssä on miljoonasivuinen loanheittokista tai sitten kukaan ei sano mitään? Haluaisin sellaisen sopivan välimuodon.
Hmm... Oletko sä mun tuttu?! Oikeasti?
No älä sentään pakkaseen ketään heitä. Meillä oli muuten käyny klitsussa murtovarkaita ja epäilemme virolaisia raksaukkoja. Meiltä ei varastettu mitään, pari lootaa vain oli pengottu, mutta naapureilta oli pöllitty työkalut. Avaimilla oli siis klitsuun menty ja ainoastaan työkaluja viety. Ja raksaukkoja pyörii näillä main koko ajan. huoh.
Sun persoonasta joko tykätään tai ei. Pääsääntöisesti siis. Olet siis tunteita (ja mielipiteitä) herättävä persoona. Täytyy kyllä sanoa, että kaiken loan keskellä sä saat mun mielestä ihan asiallisiakin vastauksia. Itse sitä varmaan vaan kiinnittää erityisesti huomiota siihen schaisseen. Tai jotain.
tänään mietin tällaista
jos sinä pidät juhlat (lasten synttärit tms.) ja kutsut sukulaiset ja ystävät teille esimerkiksi klo. 14 alkaen teille kahville ja kakulle, mutta jollekin ei sovikaan se aika, esim. työvuoron takia tai muuten vaan ja tuleekin aikasemmin kahville, annatko sen ensimmäisen vieraan aloittaa kakun vai odotatko, että juhlat alkavat kunnolla ja aikana jolloin vieraat on kutsuttu?
minä en anna aloittaa kakkua vaan haluan, että kun juhlta alkavat ns. kunnolla ja aikana jolloin ne pitikin alkaa niin kakku olisi ehjä
tietysti tarjoan kaikkea muuta mitä muutenkin juhlissa tarjoaisin, mutta kakkua pitää tulla maistamaan sitten vaikka seuraavana päivänä jos sitä haluaa.![]()
Hei mutta missä on joka viikonloppuinen "Mä jätän sen ukon heti nyt, kun se ei vastaa puhelimeen baarissa" -aloitus![]()