H
harmaana
Vieras
Mies ollut vapaalla kolme päivää, pyysin jo alkuviikosta et voisiko pudistella yhden maton ja imuroida. Eipä ole pudistellut mattoa eikä imuroinut. Muutenkin ennen meillä toimi kotitöiden kanssa tasajako, nykyään huomaan tekeväni valtaosan itse... Mies ei tee ruokaa koska ei osaa, ei pese pyykkiä koska ei osaa, ei ole vielä kertaakaan täyttänyt/tyhjentänyt tiskikonetta. Sillä meni äsken hermo kun huomautin (ihan ystävällisesti) että jos ripustaa pyykkiä kuivumaan, niin voisi laittaa ne suoraan ja oikoa etteivät ne olisi hirveitä ryppymyttyjä kuivina. Tuntuu, että mies heittäytyy taidottomaksi jottei vaan tarttis tehdä mitään. Selitys miksei ole imuroinut on se, ettei kuulemma tarvitse. Eipä juu, meillä on lemmikkejä joista lähtee karvaa ja lämmitetään puilla joten sitä puumoskaa on pitkinpoikin ja viimeksi MINÄ imuroin sunnuntaina, joten todellakin on sen näköistä että olisi jo aika imuroida! Muutenkin turvautuu tuohon ''ei mua ainakaa haittaa jos on vähän sotkuista'' mutta miksei voi ottaa MUA huomioon ja siivota koska MUA häiritsee? Minäkään en ole mikään Bree Van De Kamp, en vaadi että koko kodin olis hohdettava puhtauttaan mutta olis edes joku järjestys eikä roskaa lattioilla. Ja nyt on mökötys päällä ja mä en JAKSAIS tapella, olisin halunnu viettää mukavaa ja rauhallista koti-iltaa.