I
Inkeri..
Vieras
Mun aika ja jaksaminen ei riitä kolmen mun kaverin vaatimaan ajankäyttöön. Mulla on siis sisko ja kaksi kaveria jotka haluaisivat minut asioidensa kuuntelijoiksi moneksi tunniksi viikossa. Mun sisko haluaisi keskustella ja puida asioitaan n. 8 tuntia viikossa ja se ei edes riiitä siis puhelimessa. Lisäksi mun kaveri haluaisi nähdä vähintään kerran viikossa ja toinen kaveri haluaisi puhua kanssani liittyen omiin asioihinsa useamman kerran viikossa ja useamman tunnin kerrallaan. Mulla on kokopäivätyö, koti, mies ja pitäisi hoitaa päivittäiset kotityötkin. Tuntuu, että töiden jälkeen energia ei riitä edes niihin. Miten te muut olette ratkaisseet samantapaisen ongelman? En haluiaisi suututtaa heitä, mutta he soittelevat minulle jatkuvasti ja lopetan puhelut joka kerta heidän kanssaan ensin n. 1-2 tunnin jälkeen aina ekaksi. Tuntuu, että he haluavat aina vaan puhua omia asioitaan ja eivät ole kiinnostuneet minun asioistani ollenkaan. Olen jo 41-vuotias joten ihan "pikkutyttö"
en ole ja he ovat ikäisiäni tai 10-vuotta nuorempia. Olen ihan loppu ja mulla on syyllisyyden tunteita kun yhteydenpito heihin ahdistaa. Asiallisia neuvoja kiitos teiltä jotka viitsivät ja jaksavat auttaa
Miten ajan ja voimat riittävät?