Mun elämä menee hukkaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ulalla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"ulalla"

Vieras
Kun en saa oikeasti aikaiseksi yhtään mitään. Työttömänä ollut jo vuoden... Noh eipä sitä työtä saakaan niin helposti kun ei oo tutkintoa vaan yks kesken jäänyt. Jota en millään kauheista ponnisteluista huolimatta saa loppuun. Vai enkö vaan jaksa/osaa ponnistella tarpeeksi, ehkä mä olen vaan sellainen luovuttaja...

Et jaksa/ osaa ponnistella tarpeeksi, jos et vuoden työttömyyden aikana ole saanut suoritettua opintoja. Väärällä alalla kenties, mielenkiinto loppunut?

Oppisopimuskoulutus? Saat ammatin ja voit käydä töissä samaan aikaan.

[QUOTE="Vieras";27938806]Et jaksa/ osaa ponnistella tarpeeksi, jos et vuoden työttömyyden aikana ole saanut suoritettua opintoja. Väärällä alalla kenties, mielenkiinto loppunut?

Oppisopimuskoulutus? Saat ammatin ja voit käydä töissä samaan aikaan.[/QUOTE]

No totta helkkarissa mä olen kyllästynyt koko siihen sontaan ja mielenkiinto siihen opiskeluun on täys nolla. Periaatteessa ala on kyllä sellainen että voisin työskennellä sillä alalla mutta tää opiskelu silti tökkii ja pahasti. Ehkä siksi että se tuo mieleen niin pahoja muistoja. Liittyen koulukiusaamiseen ja moneen muuhun vaikeaan asiaan jota tapahtu sillon kun tämän opiskelun aloitin vuosia sitten. Nyt olen välissä ollut äitiys ja hoitovapaalla. Piti aloittaa opiskelu uudestaan mutta ei vaan tahdo tulla mitään.

Käsittääkseni oppisopimukselle on hirveän vaikea päästä. Voisin kuvitella että tällaisella pienellä paikkakunnalle ei varmaan kukaan ota.

Yhteistyössä