Mun joulumieli katosi ja minua harmittaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MaalaisJuntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MaalaisJuntti

Vieras
tosissaanki harmittaa...
Me oltiin suunniteltu et miehen äiti ja hänen sisko tulee meille aatoksi. Olin suunnitellu päivän ja tarjottavat sen mukaan. Ja olin ihan innoissaan.

ja mä luulin et se oli lukkoonlyöty päätös ku heidän kans asiasta sovittiin. Ja kellon ajoista.

No äsken ku soittelin ja varmistelin niin ilmottivat et menevätki toiselle veljelle syömään siihen aikaan ku meille tulee pukki.
Eli eivät ole tulossa meille vaikka aluksi niin sovittiin...

Minua oikeesti harmittaa ihan vietävästi ja tekis mieli vähän itkiäkki ku tuntuu et koko joulumieli meni tuon mukana. Taas niitä miehen siskon oikkuja.

Mun mamma ei koskaan tullut meille jouluna, kun olin lapsi. Meni aina serkkujen luo joulua viettämään. Joskus olin katkera. Toivottavasti omat vanhemmat ei koskaan tee noin. Tosin veljeni on lapseton, että eipä ole serkkuja meidän lapsilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Puupään Justiina:
No onpas aika inhottavasti tehty jos olitte jo sopineet ja sitten eivät voineet ilmoittaa. Onneks et ilmeisesti kuitenkaan kerennyt niitä varten kauheesti ruokia hommaamaan.

En ollu ajatellu ruokaa kokonaisuudessa laittaa. Ja varmaan se olikin syy et menevät sit sinne toiselle veljelle. Mä en ole jaksanu kovin paljon nyt laittaa täksi jouluksi ku ollaan oltu niin sairaana ja vauva on vielä niin pieni.

Mä olen aivan varma et tämä on taas miehen siskon oikkuja.

Mies ehdotti et lähdettäis ajamaan minun kotiin jonne varmasti oltais tervetulleita.Mut mä en vaan jaksa lähtä...ja se lahja rumba... ei nyt tuntuu liian isolta urakalta tän sakin kans. Ja vauvan.

Yhteistyössä