mun on pakko kertoa:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
mulle yks mies sanoi viikko sitten että rakasta mua ja yriti mua kosketa ihan mun miehen edessä. Mä sanoin miehelle että unohda jo, mutta ei kun nyt se vast soiti sille ja haukku siitä, voi jumalauta:D.... ei oo kiva olo kyllä, mutta samalla naurata, se on nyt terassilla puhuu jo aika pitkään sen kaa:|

Yksi niistä strippiluolan kanta-Asiakkaista ei ilmeisesti ole vieläkään unohtanut saamaansa privaesitystä ja luuli tuhansien eurojen lahjoillaan saavansa ap:n omakseen.

haha, mies puhui. Se mies pyysi anteeksi:D, mies sanoi että vielä pyydät anteeksi mun vaimolta, mä en kyllä halunnut puhua sen kaa puhelimessa kun nauratti niin paljon ja oli niin nolo. Mies mulle vielä sanoi vitsinä että olen pelottava nainen:D kun muut miehet noin sano mulle

Melko ällöttävää kun ottaa huomioon sen mista nuo rakkaudentunnustukset johtuu: miehet tiirustelleet ap:n tissejä ja perää ja kuvitelleet saavansa stripparilta enemmäkin :x

[QUOTE="Vieras";26165527]Melko ällöttävää kun ottaa huomioon sen mista nuo rakkaudentunnustukset johtuu: miehet tiirustelleet ap:n tissejä ja perää ja kuvitelleet saavansa stripparilta enemmäkin :x[/QUOTE]

itseasiassa mä olin yhdessä juhlassa missä se tapahtui, eikä mies tietäkseni tiedä että olin tanssija:whistle:

Miksi luulet että muita kiinnostaa jonkun sinulle tekemä "rakkaudentunnustus" ja siitä aiheutuva yksityinen keskustelu niin paljon että haluamme lukea siitä täältä palstalta?

Hivelee itsetuntoa ehkä jos on kiinnostusta vastakkaisen sukupuolen taholta.

tosin feministinä jotenkin arveluttavaa, että miehet soittelevat sinusta keskenään kuin kauppatavarasta.
Jotenkin muuten tuo olisi pitänyt hoitaa. Ehkä sinun sanoa jämäkästi tilanteessa että olet naimisissa tämän miehen kanssa. (samalla näyttäen omaa miestäsi). äh en tiedä.

Yhteistyössä