Mun päivän syömiset, arvostelkaa:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Aamupala:
Kuppi kahvia + tilkka kevytmaitoa
Mandariini
2 dl vettä

Lounas/päivällinen:
kanaa, keitettyjä kasviksia, salaattia
lasi vissyvettä

Välipala:
omena ja mandariini
4 dl vettä

Iltapala:
kaurapuuroa + rasvatonta jugua
4 dl vettä

Liikunta: 30 min reipasta kävelyä

Ei paljon kuituja kerry tuosta päivästä.Mahtaa vatsa olla kovilla?!
Ruisleipä jossain välissä ei tekisi pahaa, vaikka itse syön vaaleaa leipää niin en sitä kokonaan jätä pois vaan syön sitä vähemmän ja vaihdan ruisleipään

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Missä leipä ja maitotuotteet?

Leivän olen jättänyt kokonaan pois (normaalisti syön sitä ihan liikaa, vähän joka välissä ), kun sovellan ja muuntelen hieman tota karppausohjelmaa.
Maitoa en juo normaalistikaan, jugurtti (ja aiemmin juusto) ainoa kalsiuminlähde. Tosin on mulla raejuustoa jemmassa, se kuuluu huomiseen ruokavaliooni.

Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:

Miten niin ei kerry? Kasviksista, hedelmistä ja puurosta saan kuituja, lisäksi mulla on leseitä tuolla vaikkapa huomiseen ruokavalioon lisättäväksi. Vatsa ei ole ollut kovilla. Vatsaongelmien vuoksi (vääntää / ripulointi) lähinnä muutinkin ruokavaliota, söin kai aiemmin ihan liikaa kuituja. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:

Miten niin ei kerry? Kasviksista, hedelmistä ja puurosta saan kuituja, lisäksi mulla on leseitä tuolla vaikkapa huomiseen ruokavalioon lisättäväksi. Vatsa ei ole ollut kovilla. Vatsaongelmien vuoksi (vääntää / ripulointi) lähinnä muutinkin ruokavaliota, söin kai aiemmin ihan liikaa kuituja. :(

Ok.
No jos pärjäät tuolla niin ok.
Miten muut päivät, esimerkkejä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Taidat laihduttaa?

Pari kiloa saa ilomielin tippua pois. Normaali ruokavalioni on huomattavasti enemmän täynnä kaikkea, ja se näkyi myös naamassa ja vatsassa. :/

Nopeasti arvioiden sun energiansaanti tänään on ollut reippaasti alle 800 kcal. Se on vään liian vähän jopa laihduttajalle, joten älä ihmettele, jos paino ei kovin kauheasti alun jälkeen putoa. Menee elimistö säästöliekille.

Saako määkin laittaa syömiset...

laitan kumminkin...

Aamupala:
ruisleipää+sininen keiju, tomaattia ja yrttisuola
musta-puna-vedelmamehu

myöhäinen lounas:
tuorepasta(juustotäyte) ja tomaattikastike+parmesanjuusto
tuoreita luumuja
vettä

iltapala:
keitetty parsakaali, tomaatti-mozzarellasalaatti
luumuja

1h jumppa sekä pyöräily jumppaan ja takas(n.1km)

Taidat laihduttaa?

Pari kiloa saa ilomielin tippua pois. Normaali ruokavalioni on huomattavasti enemmän täynnä kaikkea, ja se näkyi myös naamassa ja vatsassa. :/

Nopeasti arvioiden sun energiansaanti tänään on ollut reippaasti alle 800 kcal. Se on vään liian vähän jopa laihduttajalle, joten älä ihmettele, jos paino ei kovin kauheasti alun jälkeen putoa. Menee elimistö säästöliekille.

Mun tavoitteena on saada noi pari kiloa mahdollisimman nopeasti pois. Sen jälkeen ihan tervejärkisesti pitäis vaan hallita sitä painoa ja ylipäätään syödä terveellisesti, säännöllisesti ja monipuolisesti sekä liikkua suht paljon. Nyt on omasta mielestäni vähän liian höpöä tää touhu, mut parin viikon päästä pitäis olla kuosissa. :whistle:

Tosi niukka päivä sulla. Mitä tekemistä tolla on karppauksen kanssa, kun mainitset muuntelevasi sitä??? Tosi karppauksella saisit syödä hyvin ja todennäköisesti paino putoaisi paremmin.

mä oon syönyt tän aamupalaks neljän viljan puuroa(+voinappi ja sokeria), muki teetä maidolla ja sit iltapäivällä vähän makaronilaatikkoa ja lasi light cokista. on ollut jotenkin niin paha ja ällö olo koko päivän ettei oo pystynyt syömään. ei ihme et paino tippuu vaik raskaana ollaan rv 32 :(

Tosi niukka päivä sulla. Mitä tekemistä tolla on karppauksen kanssa, kun mainitset muuntelevasi sitä??? Tosi karppauksella saisit syödä hyvin ja todennäköisesti paino putoaisi paremmin.

Siis lähinnä sitä vain, että en syö leipää tai valkoisesta jauhosta tehtyjä tuotteita. Suurin syy tälle "kuurille" on mun vatsa, joka on lähes joka päivä kipeä, ja testaan, vaikuttaako leivän ym. jättäminen ruokavaliosta pois. Toinen syy on se, että haluan nopsakasti pari kiloa pois eräitä juhlia varten, siksi tällainen "tyhmä dieetti".

Tänään on tullut syötyä ja juotua tämmöstä:
kahvia, ruisleipää, juustoa, palvikinkkua, kurkkua, ranskanleipää, keksejä, jäätelöä, omenasosetta, mentospastilleja, teetä, banaania, mandariineja, merimiespataa, maitoa, sipsejä, dippisoossia, mehua ja vettä

7 km:n kävelylenkin tein rattaita työntäen
Enkä siis kyllä yleensä syö herkkuja tuolla viisiin mutta raskaana ollessa joskus ote lipsuu...

Yhteistyössä