Mun ystävä elää melkosta elämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh-Heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26468262:
Olen näitä sun kirjoituksia lukiessa ihmetellyt, että mitä hittoa sulle on tapahtunut, nainen? Kuka sun itsetunnon on murjonut noin pahasti?

Mä en tiedä :ashamed: Kukaan ei oo mua ikinä sanonut kauniiksi, halunnut, himoinnut tai koskettanut.. Mun ex vaan hoki kuinka ruma ja läski oon, enkä kelpaa kellekään.. Ei sekään mua halunnut, eikä ikinä rakastanut.
(mä vaan oon oikeasti maailman rumin ja huonoin "nainen", johon kukaa ei edes koske :'( )

No joo, on pari miestä sanonut mua nätiksi. Mutta ovat vaan valokuvia nähneet ja sanoneet siksi, että yrittivät piristää.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Heidi";26467657]Ankeaa ja tylsää on elämä ollut, jos ei ole hyviä panoja muisteltavana.[/QUOTE]

Aijaa, ei mun elämä vaan ole ollut tähänkään mennessä ankeaa tai tylsää vaikkei ole ollut vielä seksikokemuksia. Aika surullista, jos elämän sisältö on sellaista ilman miehiä ja seksiä. Toki ne varmasti tuo paljon iloa elämään, mutta ei sen pitäisi ankeaa/tylsää olla ilman niitä. :O

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26468383:
Mä en tiedä :ashamed: Kukaan ei oo mua ikinä sanonut kauniiksi, halunnut, himoinnut tai koskettanut.. Mun ex vaan hoki kuinka ruma ja läski oon, enkä kelpaa kellekään.. Ei sekään mua halunnut, eikä ikinä rakastanut.
(mä vaan oon oikeasti maailman rumin ja huonoin "nainen", johon kukaa ei edes koske :'( )

No joo, on pari miestä sanonut mua nätiksi. Mutta ovat vaan valokuvia nähneet ja sanoneet siksi, että yrittivät piristää.

Jotain tällaista siellä taustalla tuntuikin olevan, surullista. Mun veikkaus on, että siellä ei kuitenkaan ole mikään kauhistus, vaan ihan tavallinen nainen jonka exä on yksi iso mulkku... :hug:

[QUOTE="Heidi";26467621]Hienoa, että ystävälläsi riittää vientiä. Eipä käy elämä tylsäksi ja on sitten kiikkustuolissa jotain, mitä muistella.

Minä muistelen jo nyt nelikymppisenä parhaimpia panojani kaiholla. Onneksi olen saanut kokea ne.[/QUOTE]

No tuo nyt kyllä ihan riippuu mitä elämässä arvostaa. Ei pano ole kaikille se keskeisin juttu. Se on aika proosallista toimintaa. :)

Mä olen varmaan liian kukkahattutäti ymmärtämään tuota, että mennään baariin minihameessa ilman alushousuja ja pidetään sitä jotenkin "siistinä". :whistle: Mun mielestä lähinnä lapsellista ja noloa.

Olen ihan samaa mieltä. Hienoa :-) Minusta siitä puuttuu jokin syvempi inhimillinen kontakti, siis henkinen. Seksi ilman syvempää sisältöä on aika tarkoituksetonta ja lähempänä ihmisen välineenä käyttöä kuin ihmisen näkemistä itsessään arvokkaana ja tärkeänä. Kun toinen on koko ajan saatavana, on vaikea olla lyyrinen. Pitäisin sitä eräänlaisena epätoivona ja epäitsenäisyytenä jopa, joka turruttaa.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
[QUOTE="mies";26468489]Olen ihan samaa mieltä. Hienoa :-) Minusta siitä puuttuu jokin syvempi inhimillinen kontakti, siis henkinen. Seksi ilman syvempää sisältöä on aika tarkoituksetonta ja lähempänä ihmisen välineenä käyttöä kuin ihmisen näkemistä itsessään arvokkaana ja tärkeänä. Kun toinen on koko ajan saatavana, on vaikea olla lyyrinen. Pitäisin sitä eräänlaisena epätoivona ja epäitsenäisyytenä jopa, joka turruttaa.[/QUOTE]

Oletko vapaa? :laugh: =)

Mä olen viettänyt itse railakasta elämää. Juossut baareissa kaikki viikonloput (välillä kävin viikollakin), keikoillakin tuli ravattua ja bändejä tavattua. Ulkomailla matkustelin. Mutta seksiä harrastin harvojen kanssa. Oli minullakin muutamia ystäviä, jotka vaihtoivat miehiä, niin ettei laskuissa pysynyt. Ei siinä vain tainnut olla itse seksistä kyse. Hakivat hyväksyntää ja kehuja. Vasta myöhemmin tajusin, että heiltä kaikilta oli puuttunut isä elämästä. Enkä nyt halua yleistää... puhun vain näistä omista ystävistäni.

Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;26468429:
Jotain tällaista siellä taustalla tuntuikin olevan, surullista. Mun veikkaus on, että siellä ei kuitenkaan ole mikään kauhistus, vaan ihan tavallinen nainen jonka exä on yksi iso mulkku... :hug:

Kiitos.
Mutta kun olen nyt ylipainoinen, maha on hirveä, tissit roikkuu sun muuta.. :ashamed: Ei kai nyt kukaan mies voi oikeasti haluta edes koskettaa tällästä hirviötä. Onhan täälläkin aina sellaisia kuvia, missä on ihania, kauniita ja seksikkäitä naisia. Sellasia joita miehet haluaa.. Ja tiedän että laihduttaa pitäis, mutta kun mä haluaisin että joku tykkäis musta ja pitäs mua sylissä nyt. Ei vasta 10 vuoden kuluttua. En mä saa hetkessä näitä kiloja ja makkaroita pois, ja ei mulla oo rahaa edes ostaa tissejäkään.. :'( Enkä mä tästä yhtään nuorene. Tuntuu että elämä menee kokonaan hukkaan muutaman "virheen" takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26468627:
Kiitos.
Mutta kun olen nyt ylipainoinen, maha on hirveä, tissit roikkuu sun muuta.. :ashamed: Ei kai nyt kukaan mies voi oikeasti haluta edes koskettaa tällästä hirviötä. Onhan täälläkin aina sellaisia kuvia, missä on ihania, kauniita ja seksikkäitä naisia. Sellasia joita miehet haluaa.. Ja tiedän että laihduttaa pitäis, mutta kun mä haluaisin että joku tykkäis musta ja pitäs mua sylissä nyt. Ei vasta 10 vuoden kuluttua. En mä saa hetkessä näitä kiloja ja makkaroita pois, ja ei mulla oo rahaa edes ostaa tissejäkään.. :'( Enkä mä tästä yhtään nuorene. Tuntuu että elämä menee kokonaan hukkaan muutaman "virheen" takia.

Katselepa ympärillesi kun olet kodin ulkopuolella, joka puolella näkyy pareja joista toinen tai molemmat on vanhoja, rumia, lihavia, alipainoisia, lyhyitä, pitkiä jne... eli parisuhde ei selvästikään ole pelkästään nuorien ja tietyn kokoisten ja mallisten juttu!

Missä sä asut, lähdetään tekeen jotain kivaa :D

[QUOTE="Heidi";26467621]Hienoa, että ystävälläsi riittää vientiä. Eipä käy elämä tylsäksi ja on sitten kiikkustuolissa jotain, mitä muistella.

Minä muistelen jo nyt nelikymppisenä parhaimpia panojani kaiholla. Onneksi olen saanut kokea ne.[/QUOTE]

No tota, noihan nyt on just sitä tylsää elämää. Kyllä mä haluan muistella ihan jotain muuta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26468627:
Kiitos.

Kuuleppas nyt! Aurinkoa sinne risukasaan. Sun pitää opetella tykkäämään itsestäsi, sä voit laihduttaa, jos se saa sinut tuntemaan olosi paremmaksi, muutamakin kilo voi saada ihmeitä aikaan.

Mutta ikään kuin tsempiksi sinulle, olin 32-vuotias, kun erosin eksästäni. Ja olin reilusti ylipainoinen, helposti oli 30 kiloa liikaa. Siitä huolimatta löytyi miehiä, jotka halusivat juuri minut. Ja nyt olen ollut jo 10 vuotta naimisissa uuden kumppanini kanssa, joka on varmasti jopa parempi mies kuin eksäni.

Kaikki ei ole kiloista kiinni - itse uskon, että minussa huomataan joka paikassa positiivisuus, elämän ilo ja energia, huumorintaju ja nauru. Edelleen vientiä löytyisi kapakasta, jos sitä haluaisin, mutta minä olen kyllä ihan oman mieheni nainen.

[QUOTE="vieras";26467618]No kohtahan se hutsu on sitten raskaana ja taas yksi lapsi saa kasvaa vailla isää:([/QUOTE]

Mistä päättelit, että ap:n kaverin lapset kasvaa vailla isää?

Mä olen eronnut, mutta ei mun lapseni ole vailla isää.

[QUOTE="vieras";26468853]No tota, noihan nyt on just sitä tylsää elämää. Kyllä mä haluan muistella ihan jotain muuta.[/QUOTE]

Et sä määrittele mikä on muiden mielestä tylsää ja mitä kaiholla muistelee.

[QUOTE="Minna";26468884]Et sä määrittele mikä on muiden mielestä tylsää ja mitä kaiholla muistelee.[/QUOTE]

Eikös sun kannattais kohdistaa tämä kommenttisi sille ekalle määrittelijälle. Ammut nyt hieman väärään maaliin :)

[QUOTE="Minna";26468884]Et sä määrittele mikä on muiden mielestä tylsää ja mitä kaiholla muistelee.[/QUOTE]

Et sitten viitsinyt lukea koko keskustelua, ennen kuin aloit kommentoimaan.

[QUOTE="poikia3";26468861]Kuuleppas nyt! Aurinkoa sinne risukasaan. Sun pitää opetella tykkäämään itsestäsi, sä voit laihduttaa, jos se saa sinut tuntemaan olosi paremmaksi, muutamakin kilo voi saada ihmeitä aikaan.

Mutta ikään kuin tsempiksi sinulle, olin 32-vuotias, kun erosin eksästäni. Ja olin reilusti ylipainoinen, helposti oli 30 kiloa liikaa. Siitä huolimatta löytyi miehiä, jotka halusivat juuri minut. Ja nyt olen ollut jo 10 vuotta naimisissa uuden kumppanini kanssa, joka on varmasti jopa parempi mies kuin eksäni.

Kaikki ei ole kiloista kiinni - itse uskon, että minussa huomataan joka paikassa positiivisuus, elämän ilo ja energia, huumorintaju ja nauru. Edelleen vientiä löytyisi kapakasta, jos sitä haluaisin, mutta minä olen kyllä ihan oman mieheni nainen.[/QUOTE]

Kiitos :)
Joo, ei se olekaan pelkästää kiloista kiinni. Mutta mussa on kaikki muukin pielessä :ashamed:

[QUOTE="vieras";26468804]Katselepa ympärillesi kun olet kodin ulkopuolella, joka puolella näkyy pareja joista toinen tai molemmat on vanhoja, rumia, lihavia, alipainoisia, lyhyitä, pitkiä jne... eli parisuhde ei selvästikään ole pelkästään nuorien ja tietyn kokoisten ja mallisten juttu!

Missä sä asut, lähdetään tekeen jotain kivaa :D[/QUOTE]

No eipä mulla liikaa kavereita ole :)

Tätä se nuorten yh äitien elämä aika pitkälti on. Tuli nähtyä kaikenlaista kun lastensuojelussa tein harjoittelun aikoinaan. Bilettäminen, miehet, meikit ja vaatteet olivat monille se elämän ykkösasia ja sitten kummasteltiin kun sossu puuttui jossain vaiheessa lasten hoitoon yms.

Yhteistyössä