Mun ystävä elää melkosta elämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh-Heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos ette pidä irtosuhde-elämäntyylistä niin älkää eläkö sitä. Antakaa kuitenkin muiden elää, jos kokevat siitä iloa elämäänsä saavan. Minäkin olen parisuhteessa ja yhden miehen nainen, mutta en silti ala moralisoimaan niitä, jotka eivät samoin elä. Mitä se minulle kuuluu ja miksi se minua liikuttaisi, jos hoitavat asiansa kuitenkin hyvin (huolehtivat ehkäisystä, lapset ei silloin kotona jne.) Ja mikä kukin on sanomaan ja arvottamaan sitä, mikä muille ihmisille iloa elämään tuo tai mitä saavat muistella hyvällä mielin kiikkustuolissa?

[QUOTE="Milla";26467589]Kerranhan sitä vain eletään ;) Ollessani sinkkuna minulla oli "parhaimmillaan" 6 miestä saman viikon aikana, noista 4 oli ihan uusia tuttuja ja 2 vakkaria :) Miehet eivät tietenkään toisistaan tietäneet ;)[/QUOTE]

Peukku tälle! Mulla on parhaimmillaan ollut 3 miestä samassa sängyssä yhtä aikaa ja voi herran jestas miten nautin joka hetkestä!

[QUOTE="joo";26469045]Tätä se nuorten yh äitien elämä aika pitkälti on. Tuli nähtyä kaikenlaista kun lastensuojelussa tein harjoittelun aikoinaan. Bilettäminen, miehet, meikit ja vaatteet olivat monille se elämän ykkösasia ja sitten kummasteltiin kun sossu puuttui jossain vaiheessa lasten hoitoon yms.[/QUOTE]

Mä olen eronnut 25-vuotiaana eikä meidän elämään ole tarvinnut sossun osallistua. Eikä monen muunkaan yh:n joita tunne. Eli älä yleistä.

[QUOTE="santeri";26470838]tällästen tapausten takia yh-äideillä on meidän miesten piireissä helpon nakin maine..niiltä saa aina.[/QUOTE]

Että yh-äitinä ei oo sitten mitään toivoakaan saada sitä miestä?
Tälläsen ajattelun takia, mä olen jopa miettinyt etten vissiin edes sais haluta seksiä.. :ashamed:

Hei Tiukun äiti! Oon niin pahoillani, että sun itsetuntosi on saatu muserrettua tuollaiseksi. Musta olet vielä nuori, enkä usko että olet ruma tai mitään. Ainakin vaikutat kovin herttaiselta ihmiseltä, jonka itsetunto on runnottu maantasalle. Mulla oli sama tilanne. Seurustelin ihmisen kanssa, joka välillä kehui maasta taivaaseen, hetken päästä olin ruma, lihava, idiootti,kusipäähuora johon ei kukaan täysjärkinen koske saati halua seksiä harrastaa mun kans. Totta kai se sattui. Jotenkin hän sitten aina onnistui saamaan anteeksi ja puhui taas kuinka ihana olen.
Jäljet tuo suhde jätti. Ja siis olen oikeasti lihava, ylipainoa on noin 35kg. Minulla on uusi, maailman ihanin mies joka rakastaa ja haluaa minua :) Alussa olin epävarma, en voinut olla alasti hänen seurassaan, häpesin itseäni.. Mutta kun se oikea löytyy, niin jossain vaiheessa ei tule mieleenkään että tuo pitäisi ällöttävänä. Näin ainakin minulle kävi. En ole koskaan etsinyt mitään yhden kerran hoitoa vaan pitempiaikaista suhdetta, kumppania. Vieläkään itsetuntoni ei ole taivaissa, mutta parempaan päin. Niin ja olin siis yh kun nykyiseni tapasin. Kaikki on mahdollista. Rakasta itseäsi :)

[QUOTE="santeri";26470838]tällästen tapausten takia yh-äideillä on meidän miesten piireissä helpon nakin maine..niiltä saa aina.[/QUOTE]

jepjep, voihan se näin ollakin,mutta ei pitäisi yleistää. Niinhän kaikki lestatkin leimataan nyt pedofiileiksi, kun muutamat ovat. Kaikki ulkomaalaisetkin ovat raiskaajia, kun joku on. Kaikki mustalaisetkin ovat varkaita, kun joku on.

No, onneks mulla (yh olen) ei ole kuin muutamia irtosuhteita ollut kahden vuoden aikana.

Yhteistyössä