Mun ystävä elää melkosta elämää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huh-Heli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26467746:
Joo, arvaa vaan kaduttaako mua kun en "elänyt" ja nyt sitten oon liian vanha siihen ja vaan yksin vanhenen ja odotan kunnes kuolen. :'(

Hey, come on... Siis kuin vanha sä oot jos oot liian vanha SIIHEN?? Mun mummokin alkoi leskeksi jäätyään elellä nuoruuttaan takas, nappasi nuoruudenheilansa vähäks aikaa ja sit vaihto toiseen. Ainoo ongelma on sit vanhana se, että kuolema on se joka ajaa vaihtamaan partneria. Nyt mummokin on vaan sinkku, kun ei jaksanu enää uutta etsiä edellisen kumppanin kuoltua, eli ilmeisesti sit siinä päälle 70 voi olla liian vanha.

[QUOTE="Milla";26467589]Kerranhan sitä vain eletään ;) Ollessani sinkkuna minulla oli "parhaimmillaan" 6 miestä saman viikon aikana, noista 4 oli ihan uusia tuttuja ja 2 vakkaria :) Miehet eivät tietenkään toisistaan tietäneet ;)[/QUOTE]

eli olet ns. huora?

Mikäköhän siinä on, että jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen niin hän on huora(joka muuten ottaa rahan seksistä, jos ette sattuneet tietämään!),lutka, what ever?Jotenkin tuntuu, että nuo nimittelijät ovat kateellisia rumiluksia ketkä eivät itse saa seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja järkyttynyt;26467812:
Höh, mitä oikein puhut, Tiukun äiti? Onko sinun mielestä elämistä jokin baarissa itsensä tyrkyttäminen?:O Mites matkailu, konserteissa ym. käynti? Minusta jotenkin järkyttävää. Ymmärrän teinien ja juuri 18-vuotta täyttäneiden kokevan moisen tyrkkynä olemisen coolina, mutta että aikuiset ihmiset..

Siis tarkoitan muutakin kun baarissa käymistä. (mähän en ikinä edes käy :ashamed: )
Mutta juu, ei oo tullut matkailtua, eikä käytyä yhtään missään muualla ja vasta näin vanhana tajusin sen. Tarkoitan kodin ulkopuolella liikkumista, sitä että näkee ja tutustuu uusiin ihmisiin ja asioihin ja tekee asioita joista nauttii. :)

Mikäköhän siinä on, että jos nainen on seksuaalisesti aktiivinen niin hän on huora(joka muuten ottaa rahan seksistä, jos ette sattuneet tietämään!),lutka, what ever?Jotenkin tuntuu, että nuo nimittelijät ovat kateellisia rumiluksia ketkä eivät itse saa seuraa.

Joo, mä olen kateellinen rumilus, joka ei saa itse seuraa. Mutta en silti hauku tai nimittele ketään huoraksi, joten ole kiltti äläkä yleistä. :)
Eihän se multa oo pois, että muut miehille kelpaa. :D

Hey, come on... Siis kuin vanha sä oot jos oot liian vanha SIIHEN?? Mun mummokin alkoi leskeksi jäätyään elellä nuoruuttaan takas, nappasi nuoruudenheilansa vähäks aikaa ja sit vaihto toiseen. Ainoo ongelma on sit vanhana se, että kuolema on se joka ajaa vaihtamaan partneria. Nyt mummokin on vaan sinkku, kun ei jaksanu enää uutta etsiä edellisen kumppanin kuoltua, eli ilmeisesti sit siinä päälle 70 voi olla liian vanha.

31.. En ole siis nuori ja nätti enään :ashamed:

ystävälläsi on nyt vain tietty vaihe elämässään ja antaa hänen nauttia siitä.
Kyllä mullakin miehiä riittäisi (3n lapsen yh) mutta en valkkaa kuin joskus jonkun, mutta siitä ei tarvitse kaikille huudella.
Ystäväviä on ja baarissa voi kulkea, mutta mukavinta on olla lasten kanssa kotona,ulkona ja matkustella ymymym...
Tiukun äiti? Onko elämäsi vain kotona olemista? Saatko lapsiasi hoitoon helposti? Mistäpäin Suomea olet?

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26467872:
Siis tarkoitan muutakin kun baarissa käymistä. (mähän en ikinä edes käy :ashamed: )
Mutta juu, ei oo tullut matkailtua, eikä käytyä yhtään missään muualla ja vasta näin vanhana tajusin sen. Tarkoitan kodin ulkopuolella liikkumista, sitä että näkee ja tutustuu uusiin ihmisiin ja asioihin ja tekee asioita joista nauttii. :)

Nyt kun tajusit sulla on mahdollisuus muuttaa asiantilaa. Mä en tosiaankaan usko ettetkö saisi seuraa ja "elämyksiä" tuosta vaan. Kivalta ihmiseltä vaikutat ja se on jo puolet, loppua voi fiksata. Nyt on kuule kesä ja niitä mahdollisuuksia on tuolla viidakossa. :D

nyt tiukun äiti ottaa ja varaa vaikka ajan kampaamoon ja leikkaa nuorekkaan tukan ja käy ostaan kivoja uusia vaatteita ja varaa aikaa ja lähtee humputtelemaan! sä olet nuori mutta sun asenne on kuin eläkeläisellä! jos jo tuossa iässä murehdit noin niin todellakin vanhennut..

[QUOTE="Heidi";26467657]Ankeaa ja tylsää on elämä ollut, jos ei ole hyviä panoja muisteltavana.[/QUOTE]

Täytyyhän helppoja nakkeja olla, ettei pelimiesten tarvitse tuhlata aikaansa turhuuksiin. Kun panettaa niin löytyy aina joku vakkari pano, ellet sinä niin joku toinen, puhelimessa on paljon tilaa vakkareille.

Minullakin on paljon hyviä panoja vaimon kanssa muisteltavana. Ei ole ollut ankeaa eikä tylsää. Eniten arvostan, ettei tarvitse muistella niitä yksin.

Täytyyhän helppoja nakkeja olla, ettei pelimiesten tarvitse tuhlata aikaansa turhuuksiin. Kun panettaa niin löytyy aina joku vakkari pano, ellet sinä niin joku toinen, puhelimessa on paljon tilaa vakkareille.

Minullakin on paljon hyviä panoja vaimon kanssa muisteltavana. Ei ole ollut ankeaa eikä tylsää. Eniten arvostan, ettei tarvitse muistella niitä yksin.

Tää on taas niin tätä. Nainen harrastaa irtosuhteita = huora, helppo nakki, halveksuttava. Mies harrastaa irtosuhteita = pelimies, kunnioitettava juttu eikä siinä ole mitään väärää. Kertoo paljon ihmisestä jos ajattelee noin...

[QUOTE="jkk";26468042]Tää on taas niin tätä. Nainen harrastaa irtosuhteita = huora, helppo nakki, halveksuttava. Mies harrastaa irtosuhteita = pelimies, kunnioitettava juttu eikä siinä ole mitään väärää. Kertoo paljon ihmisestä jos ajattelee noin...[/QUOTE]

Yrität lukea rivien välistä jotain ja luit väärin... mutta mitä se kertoo ihmisestä joka ajattelee noin?

Ei vielä 70v ole liian vanha, meidän mummo täyttää 80v ja me nuoremmat ei pysytä vauhdissa oikein mukana.

Alkuperäinen kirjoittaja 3n äiti;26467926:
ystävälläsi on nyt vain tietty vaihe elämässään ja antaa hänen nauttia siitä.
Kyllä mullakin miehiä riittäisi (3n lapsen yh) mutta en valkkaa kuin joskus jonkun, mutta siitä ei tarvitse kaikille huudella.
Ystäväviä on ja baarissa voi kulkea, mutta mukavinta on olla lasten kanssa kotona,ulkona ja matkustella ymymym...
Tiukun äiti? Onko elämäsi vain kotona olemista? Saatko lapsiasi hoitoon helposti? Mistäpäin Suomea olet?

Joo. Mun elämä on vaan kotona olemista lasten kanssa.
Lapset saisin hoitoon kyllä ihan useinkin, mutta kun en osaa lähteä yksin mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26468219:
Joo. Mun elämä on vaan kotona olemista lasten kanssa.
Lapset saisin hoitoon kyllä ihan useinkin, mutta kun en osaa lähteä yksin mihinkään.

Olen näitä sun kirjoituksia lukiessa ihmetellyt, että mitä hittoa sulle on tapahtunut, nainen? Kuka sun itsetunnon on murjonut noin pahasti?

[QUOTE="vieras";26467983]nyt tiukun äiti ottaa ja varaa vaikka ajan kampaamoon ja leikkaa nuorekkaan tukan ja käy ostaan kivoja uusia vaatteita ja varaa aikaa ja lähtee humputtelemaan! sä olet nuori mutta sun asenne on kuin eläkeläisellä! jos jo tuossa iässä murehdit noin niin todellakin vanhennut..[/QUOTE]

Voi kun joskus pääsis. :)
Ja en mä tunne itseäni niin vanhaksi kuitenkaan, tunnen oikeasti olevani paljon nuorempi kun olen.. :D Mutta kun vartalo ei näytä enään samalta kun 2 kymppisenä, niin sille ei vaan voi mitään, eikä sille että miehiä nyt vaan kiinnostaa nuoret naiset.. :ashamed:

Onneks helppoja naisia o olemassa, pidätte mun iskän sängyn lämpimänä :) Tosin on vähän epämukavaa esittää aina kuulleensa/muistavansa jonkun naisen nimen kun sattuu kylään tympsähtämään :D Tyynesti vaan morjestelen kaikille kylän naisille takaisin, kaikki ne mut kyllä tunnistaa. Onkohan iskällä vähän liikaa valokuvia....

Ite oon tullu siihen tulokseen, että kyllä se eri mieste/naiste läpiramppaaminen. Yleensä ottaen johtuu sisäsestä surusta eikä onnesta, ja jonkun kolon täytöstä. Ja myös hyvä vaihtoehto rumille ja läskeille saaha munaa, ku jokane kelepaa, tai ei ainakaan pahemmin jaksa valikoida.

Mutta ihmiset prosessoi asioita erilailla, ja voihan sekin olla iloa ja onnea kun tuntee olonsa juurettomaksi. Mutta kyllä se lapsiin vaikuttaa, jos joka päivä on uusi isä ehdokas kämpillä. Että toisaalta vaarallisilla vesillä kuletaan.

Turha kai sitä on moralisoida, kukin taplaa tyylillään. Jos seksin laadusta puhutaan, lainaten jotakin elokuvaa/sarjaa. "parhaat paniat on niitä joilla on useampi pitkä seurustelu suhde takana". Eri asia tieteki jos sitä seksiä alaa hakemaa eritapahtumista ja kokoontumisista, toteuttamaan eri fantasioita.
Mutta jos se on aina sama kaava: meikkaus->alottelu->baari->humala->seksiä uuden ihmisen kanssa. Ei se pitemmän päälle mitään ihmeelisen uutta tuo ite seksiin. Vaitsi tieteki erilaise munan.

Ja jonkun kommenti oli vähän outo, eikai se yhenyön jutut tarkota aktiivista seksielämää. Ennemminkin on/off ramppausta, aktiivinen seksielämä löytyy kyllä sieltä oikeanlaisesta parisuhteesta.

"Kivoja" nämä 3- 6 miestä viikon sisään tarinat, entä kun ehkäisy pettää? Kivat olisi myös jonot isyystesteihin. Ai niin, tuolla moraalilla varmaan myös abortti on sama kuin kaupassa kävisi.

Yhteistyössä