H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Suu kyllä saadaan auki, jos kyytiä kyselee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Mutta miksi sun pitää sanoa miehelle mitä sen pitää sanoa??? Eikö mies itse kykene muodostamaan sanoja?
Hänhän ei halua naapuria kyytiinsä eikä naapurin lasta vaivoikseen.
Jos sä oelt "ulkopuolinen" niin miksi ylipäätään puutut koko asiaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Mutta miksi sun pitää sanoa miehelle mitä sen pitää sanoa??? Eikö mies itse kykene muodostamaan sanoja?
Meillä on sellainen suhde, että keskustelemme mieheni kanssa kaikenlaisista asioista. Onko sekin jokin katoava kansan perinne?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:9v. ei pysty ottamaan vastuuta itsestään siellä kisapaikalla, joten siihen ei eväät ja raha auta jos on siellä ihan hukassa ilman aikuista.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja -:Mutta miksi sun pitää sanoa miehelle mitä sen pitää sanoa??? Eikö mies itse kykene muodostamaan sanoja?
Meillä on sellainen suhde, että keskustelemme mieheni kanssa kaikenlaisista asioista. Onko sekin jokin katoava kansan perinne?
Onko teidän muukin keskustelu sitä luokkaa, että sä sanot miehelle mitä sen tulee sanoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:9v. ei pysty ottamaan vastuuta itsestään siellä kisapaikalla, joten siihen ei eväät ja raha auta jos on siellä ihan hukassa ilman aikuista.
Ei niin ja tarkoitus olisikin herätellä naapuria tajuamaan asia myös![]()
Mä olen päästänyt esikoisen naapurin mökille heidän tyttärensä kaveriksi, mutta silloin pyyntö mökkireissuun on tullut naapurilta. Vastaavasti olen itse pyytänyt lasteni kavereita mukaan esim Linnanmäelle. Mutta en koskaan ole ottanut vierasta lasta mukaani, jos olen katsonut vastuun vieraasta lapsesta olevan sellainen, jota siinä tilanteessa en halua ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:9v. ei pysty ottamaan vastuuta itsestään siellä kisapaikalla, joten siihen ei eväät ja raha auta jos on siellä ihan hukassa ilman aikuista. En tajua miten joku edes uskaltaa päästää "vieraan" ihmisen kanssa lapsen jonnekin 300km päähän. Minä olen varmaan superhysteerinen kun en mielellään anna lapsia edes muiden kyytiin, juuri ja juuri vaarin kyytiin päästän. Tiedän, että itsellenikin voi sattua, mutta en ikinä laittaisi muiden vastuulle sitä, että jos jotain tapahtuu niin saa loppuikänsä potea huonoa omaatuntoa. Ehkä vähän huonosti selitetty, mutta kuitenkin!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:9v. ei pysty ottamaan vastuuta itsestään siellä kisapaikalla, joten siihen ei eväät ja raha auta jos on siellä ihan hukassa ilman aikuista.
Alkuperäinen kirjoittaja se toinen naapuri:Nyt kilpailut lähestyvät ja TAAS meidän pitäisi viedä myös hänen lapsensa sinne!Olisi kuulema "isi-viikonloppu", mutta kun isi onkin töissä eikä voi lasta ottaa, ei tämä äitikään viitsisi viedä. Perustelee, että onko mitään järkeä ajella peräkkäin, eikö hänen lapsensa pääsisi samalla kyydillä...
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko harjoitusten puitteissa ollut puhetta kisoista eli siitä mitä siellä tehdään jne. olisi helppo vedota siihen, että valmentajat toivovat (haluavat ) huoltajan mukaan lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko harjoitusten puitteissa ollut puhetta kisoista eli siitä mitä siellä tehdään jne. olisi helppo vedota siihen, että valmentajat toivovat (haluavat ) huoltajan mukaan lapsille.
Tämäkin on jo sanottu, viimeksi tänään.
Minulta ei ole pointti hukassa. Naapuri vaan puhui niin olettavaan sävyyn, että "otattehan ja pääseehän... jos hän ei pääse". Mieheni sanoi, että on todella toivottavaa, että vanhemmat ovat itse paikalla jne, johon naapuri jatkoi samaa levyä "mutta jos hän ei pääse..." Ei sillä ole mitään syytä miksei pääsisi (ellei krapula?), ei vaan viittis lähteä -kuten ei harkkoihinkaan.
Sitten täytyy sanoa, että jos huoltajalla ei ole mahdollisuutta lähteä ksioihin mukaan, niin tuleehan niitä kisoja lisää. Niin ne muutkin lapset joutuvat jäämään kisoista pois, jos huoltajalla ei ole mahdollisuutta lähteä lapsensa kanssa kisoihin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tämäkin on jo sanottu, viimeksi tänään.
Minulta ei ole pointti hukassa. Naapuri vaan puhui niin olettavaan sävyyn, että "otattehan ja pääseehän... jos hän ei pääse". Mieheni sanoi, että on todella toivottavaa, että vanhemmat ovat itse paikalla jne, johon naapuri jatkoi samaa levyä "mutta jos hän ei pääse..." Ei sillä ole mitään syytä miksei pääsisi (ellei krapula?), ei vaan viittis lähteä -kuten ei harkkoihinkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko harjoitusten puitteissa ollut puhetta kisoista eli siitä mitä siellä tehdään jne. olisi helppo vedota siihen, että valmentajat toivovat (haluavat ) huoltajan mukaan lapsille.
Ja ap:n entistä vaikeampaa sanoa EI. Koska naapuri vetoaa siihen, että sopihan se viimeksikin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:siihen vaan vastaus, että jos sinä et pääse, niin ei pääse lapsikaan. Napakasti vaan. Minusta kuulostaa nyt siltä, että naisella ei ole aikomustakaan lähteä kisamatkalle mukaan, vaan pääsee helpommalla kun te viette. Älkää suostuko, koska seuraavalla kerralla "on taas jotain tärkeää" menoa!
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko harjoitusten puitteissa ollut puhetta kisoista eli siitä mitä siellä tehdään jne. olisi helppo vedota siihen, että valmentajat toivovat (haluavat ) huoltajan mukaan lapsille.
siihen vaan vastaus, että jos sinä et pääse, niin ei pääse lapsikaan. Napakasti vaan. Minusta kuulostaa nyt siltä, että naisella ei ole aikomustakaan lähteä kisamatkalle mukaan, vaan pääsee helpommalla kun te viette. Älkää suostuko, koska seuraavalla kerralla "on taas jotain tärkeää" menoa!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ja ap:n entistä vaikeampaa sanoa EI. Koska naapuri vetoaa siihen, että sopihan se viimeksikin.Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:siihen vaan vastaus, että jos sinä et pääse, niin ei pääse lapsikaan. Napakasti vaan. Minusta kuulostaa nyt siltä, että naisella ei ole aikomustakaan lähteä kisamatkalle mukaan, vaan pääsee helpommalla kun te viette. Älkää suostuko, koska seuraavalla kerralla "on taas jotain tärkeää" menoa!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko harjoitusten puitteissa ollut puhetta kisoista eli siitä mitä siellä tehdään jne. olisi helppo vedota siihen, että valmentajat toivovat (haluavat ) huoltajan mukaan lapsille.
siihen vaan vastaus, että jos sinä et pääse, niin ei pääse lapsikaan. Napakasti vaan. Minusta kuulostaa nyt siltä, että naisella ei ole aikomustakaan lähteä kisamatkalle mukaan, vaan pääsee helpommalla kun te viette. Älkää suostuko, koska seuraavalla kerralla "on taas jotain tärkeää" menoa!
Eihän se mies halua sitä naapurin äippääkään kyytiin.
Eli ainoa vaihtoehto on sanoa, että kyytiä ei tipu sen paremmin lapselle kuin äidillekään.
Alkuperäinen kirjoittaja ev:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Onko harjoitusten puitteissa ollut puhetta kisoista eli siitä mitä siellä tehdään jne. olisi helppo vedota siihen, että valmentajat toivovat (haluavat ) huoltajan mukaan lapsille.
No miksi miehesi ei sanonut, että ei pääse? Ei tarvitsisi asiaa vatkata sen kummemmin enää.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Naapuri puhuu olettavaan sävyyn, miehesi puhuu ehdottelevaan sävyyn.
Jos joku kysyy "otattehan" niin siihen voi kyllä vastata ihan hyvin juu tai ei, eikä alkaa selostaa että olisi epäilemättä kyllä toivottavaa, mutta toisaalta sitten taas....