Näetkö usein miehesi sukua?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kun miehen mukana ei tulis koko suku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kun miehen mukana ei tulis koko suku

Vieras
Kerran kuussa suurinpiirtein, ja se on ihan sopiva määrä.
Me ollaan aina sukset ristissä. :(
Ei tarvitse edes syytä kun olen napit vastakkain.
 
Me asuttiin kesä miehen isän luona maalla kun tykättiin siellä ennemmin kesä viettää kuin kaupunkiasunnolla. Mut nyt normi-oloissa ollaan miehen isän luona joka toinen vkl ja miehen serkun perheen kanssa ollaan pari kertaa kuukaudessa.
Anoppia nähdään parin kuukauden välein, asuu tällä hetkellä kauempana.
 
Vaihtelevasti. Appiukkoa harvemmin, anoppia enemmän kun kerran viikossa ja muita sukulaisia synttäreillä noin jokatoinen kk, joitakin sukulaisia sit useammin, joskus päivittäin, joskus on pidempi väli.
 

Yhteistyössä