H
huono äitikö??
Vieras
Tuntuu että me ollaan koko ajan napit vastakkain tuon 7v tytön kanssa. Kyseessä esikoinen. Aikasemmin ole mitään tämmöstä ollu, nyt älysin että herranen aika, mehän riidellään lähes päivittäin.
Toinen lapsi on 3v, hänen kanssaan ei mitään ongelmia, niinkun ei tuon isommankaan aiemmin.
Huonoksi äidiksi tässä itsensä tuntee, kun tuntuu että alkaa keittämään jo pelkkä tytön näkeminenkin.
Mikä avuksi tässä tilanteessa? Kuuluuko normaaliin kasvamiseen että äidin kanssa otetaan yhteen joka asiassa, luulin että se ois edessä vasta murrosiässä, eikä jo nyt ekaluokkalaisen kanssa. :/
Toinen lapsi on 3v, hänen kanssaan ei mitään ongelmia, niinkun ei tuon isommankaan aiemmin.
Huonoksi äidiksi tässä itsensä tuntee, kun tuntuu että alkaa keittämään jo pelkkä tytön näkeminenkin.
Mikä avuksi tässä tilanteessa? Kuuluuko normaaliin kasvamiseen että äidin kanssa otetaan yhteen joka asiassa, luulin että se ois edessä vasta murrosiässä, eikä jo nyt ekaluokkalaisen kanssa. :/