Näin Suomen mamuttaminen etenee :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Harmikseni en oo ikinä saanut sossusta, en Suomessa enkä muualla, mikä vääryys! :'(

Minä ajattelin heti maanantaina mennä JobCentreen nostamaan tukia. Siis ihan turhaansa tässä duunia tekee, kun mamuna saisi ainakin saman summan liikauttamatta evääkään.

niin ja varmaan ne verkkarit. ( vieläkin kirvelee, etten ole saanut niitä) :whistle:

Tuosta Varissuosta vielä...olen viime aikoina kuullut useammaltakin taholta, että alueen vanha huono maine ei enää nykypäivänä pitäisi paikkansa, Varissuo on rauhoittunut. Toisaalta taas ollaan todettu, että ulkomaalaisten osuus siellä lisääntyy ja suomalaisten osuus vähenee.

Kun miettii tuota + sitä tosiseikkaa että Varissuolla oli huono maine jo yli 20 vuotta sitten, kun alueen ainoat mamut olivat vietnamilaisia joita on aina kehuttu rauhallisuutensa ja sopeutuvaisuutensa vuoksi, niin herää kysymys että ketkäs sitä aluetta ovatkaan olleet pilaamassa? Maahanmuuttajatko? Vai tietynlainen suomalainen ongelma-aines?

Plus vielä sekin, että Turun kiireellisistä huostaanotoista enemmistö tehdään Varissuolta, mutta huostaanotettujen lasten enemmistö ei suinkaan ole maahanmuuttajataustaista.

Mielenkiintoista.

Minä ajattelin heti maanantaina mennä JobCentreen nostamaan tukia. Siis ihan turhaansa tässä duunia tekee, kun mamuna saisi ainakin saman summan liikauttamatta evääkään.

Mä olen (onneksi) saanut duunista n. 10 kertaa enemmän kuin sossusta joten.... :D

Mut olen kyllä hyötynytkin lapset sai joskus tehostettua kieltenopetusta tunnin joka viikko tarhassa ja paikalliset ei :( Kuinka epäreilua!

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
niin ja varmaan ne verkkarit. ( vieläkin kirvelee, etten ole saanut niitä) :whistle:

Oijoi, kolmella raidalla kera nappien ja mieluiten sinioranssit!

Mulla oli sinioranssit nappi-Adidakset 1990-luvun puolivälin tienoilla B)

mulla oli mustoranssit.. B)

Mut olen kyllä hyötynytkin lapset sai joskus tehostettua kieltenopetusta tunnin joka viikko tarhassa ja paikalliset ei :( Kuinka epäreilua!

Ja minä hoidan kahta kurjaa mamu-lasta.:( Olisi kai parempi hoitaa kunniallisia brittikakaroita.

Oijoi, kolmella raidalla kera nappien ja mieluiten sinioranssit!

ehkä mä saan ne sieltä Hollannista, tosin mietin pitääkö sitä hakata ensin ihmisiä.
Jos kerta kaikki mamut hakkaaa...

ehkä mä saan ne sieltä Hollannista, tosin mietin pitääkö sitä hakata ensin ihmisiä.

Mä tuun mukaan, mennään vetämään hollantilaisia kuonoon.
Mutta otetaan korokejakkarat mukaan, ne kun ovat kovin pitkää kansaa.

Mulla oli sinioranssit nappi-Adidakset 1990-luvun puolivälin tienoilla B)

mulla oli mustoranssit.. B)

Mulla, 11-lapsisen perheen kakrulla, ei ollut KOSKAAN nappiverkkareita.|O

Lähde meidän kanssa Hollantiin hakemaan niitä. :D

Ja minä hoidan kahta kurjaa mamu-lasta.:( Olisi kai parempi hoitaa kunniallisia brittikakaroita.

Voipi olla :D

Saakohan mun lapset muuten traumoja kun niitä on jatkuvasti ollut hoitamassa puolalainen? Ei kai sellasesta voi hyvää seurata? :snotty:

Mä tuun mukaan, mennään vetämään hollantilaisia kuonoon.
Mutta otetaan korokejakkarat mukaan, ne kun ovat kovin pitkää kansaa.

:D

Saakohan mun lapset muuten traumoja kun niitä on jatkuvasti ollut hoitamassa puolalainen? Ei kai sellasesta voi hyvää seurata? :snotty:

No hyi kamala. Siis kai se on joku tarhatäti? Että siellä on muitakin hoitajia, alkuasukkaita siis? Ettei mikään au pair, joka on koko päivän yksin lapsiesi kanssa???
:o

No hyi kamala. Siis kai se on joku tarhatäti? Että siellä on muitakin hoitajia, alkuasukkaita siis? Ettei mikään au pair, joka on koko päivän yksin lapsiesi kanssa???
:o

Ei ku SETÄ eikä ees tarhassa, vaan sillon ku äiti on tarvinnut apua iltasella :o Mut likka osaa hienosti hokea DOBRE vähän joka välissä :D

Lähde meidän kanssa Hollantiin hakemaan niitä. :D

Saako Hollantiin lähteä vaikkei tykkää verskoista? *pliis pliis pliis* :xmas:

saa. :D

Huippuu, mäkin voin seistä varpaillani tulppaanien ja tuulimyllyjen välissä, mullakin kun on mittaa 176 :D

Ei ku SETÄ eikä ees tarhassa, vaan sillon ku äiti on tarvinnut apua iltasella :o Mut likka osaa hienosti hokea DOBRE vähän joka välissä :D

No hyi helvetti. Muuttakaa nyt äkkiä takas Suomeen!

Muoks: Ollaan samanpituisia. Siksi siis ajatusmaailmat kohtaa.

Yhteistyössä