M
matalapalkkanainen
Vieras
Niin, jos olet/olisit jonkun tavallisen naisvaltaisen amisduunin tekijä (siis huono palkka jne.) niin antaisitko miehesi elättää sinut ja itse tekisit sitten kotihommat kokonaan eli siivoukset ym. Jos teillä ei olisi lapsia. Eli molemmat kävisivät töissä, mutta mies enemmän ja elättäisi (mies myös panostanut paljon enemmän työhönsä). Ja palkkaero on huima.
Muuttuisko tilanne, jos tulisi lapsia eli antaisitko sitten elättää, jos mies osallistuisi kuitenkin lastenhoitoon vähän, mutta itse hoitaisit kodin kokonaan?
Kun tavallaan mies kuitenkin maksaa lähes kaiken niin voiko hän olettaa saavansa myös vastapalveluksena sen, että nainen sitten tekee kotona kaiken? Vai onko se noloa alistua hoitamaan koti kokonaan.
Ja kysyn nyt teidän mielipidettänne eli suostuisitteko itse sellaiseen?
Muuttuisko tilanne, jos tulisi lapsia eli antaisitko sitten elättää, jos mies osallistuisi kuitenkin lastenhoitoon vähän, mutta itse hoitaisit kodin kokonaan?
Kun tavallaan mies kuitenkin maksaa lähes kaiken niin voiko hän olettaa saavansa myös vastapalveluksena sen, että nainen sitten tekee kotona kaiken? Vai onko se noloa alistua hoitamaan koti kokonaan.
Ja kysyn nyt teidän mielipidettänne eli suostuisitteko itse sellaiseen?