V
vieras
Vieras
Tuossa tilanteessa meillä olisi yhteiset rahat ja kotityöt tekee se joka ehtii/on enemmän kotona. Riippumatta ammatista tai palkasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Käydään molemmat töissä.Mies maksaa kaiken ja mä teen kotityöt kun saan tehdä palkallani mitä haluan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Käydään molemmat töissä.Mies maksaa kaiken ja mä teen kotityöt kun saan tehdä palkallani mitä haluan![]()
No, onko sulla yhtään tunne, että olet hieman alistetussa asemassa?
Kun mä välillä ajattelen, että ottiko mies mut takaisin lähinnä siksi, että minä teen kaikki kotityöt. Me kun oltiin välillä erossa ja hän seurusteli toisen kanssa joka ei samalla tavalla suostunut tekemään kotitöitä. Mietin kans sitä, ettei tuo toinen suostunut tekemään niitä, että olenko ihan hölmö kun teen kaikki kotityöt ja mies saa keskittyä työntekoonsa?
Että olenko enemmän joku kotitalouskone kuin kumppani. Siis kyllä hän minusta selvästi tykkää, mutta olisiko kuitenkin valinnut toisen naisen, jos olisi löytänyt jonkun joka suostuisi samanlaiseen elämään hänen kanssaan eikä valittaisi paljon. Että onko mun kanssa enemmänkin siksi, että on helpompaa olla ihmisen kanssa, joka ei valita kovin paljoa ja tekee kiltisti kotityöt kuin sitten sellaisen naisen kanssa, joka ei tee kaikkia kotitöitä ja valittaa, jos mies ei tee. Miehellä on siis aikaa vievä työ, johon haluaa keskittyä paljon. Voisiko olla mahdollista, että joku ihminen valitsee kumppaninsa sillä perusteella kuka on helpompi eikä tunteiden perusteella?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu harmaana:Käydään molemmat töissä.Mies maksaa kaiken ja mä teen kotityöt kun saan tehdä palkallani mitä haluan![]()
No, onko sulla yhtään tunne, että olet hieman alistetussa asemassa?
Kun mä välillä ajattelen, että ottiko mies mut takaisin lähinnä siksi, että minä teen kaikki kotityöt. Me kun oltiin välillä erossa ja hän seurusteli toisen kanssa joka ei samalla tavalla suostunut tekemään kotitöitä. Mietin kans sitä, ettei tuo toinen suostunut tekemään niitä, että olenko ihan hölmö kun teen kaikki kotityöt ja mies saa keskittyä työntekoonsa?
Että olenko enemmän joku kotitalouskone kuin kumppani. Siis kyllä hän minusta selvästi tykkää, mutta olisiko kuitenkin valinnut toisen naisen, jos olisi löytänyt jonkun joka suostuisi samanlaiseen elämään hänen kanssaan eikä valittaisi paljon. Että onko mun kanssa enemmänkin siksi, että on helpompaa olla ihmisen kanssa, joka ei valita kovin paljoa ja tekee kiltisti kotityöt kuin sitten sellaisen naisen kanssa, joka ei tee kaikkia kotitöitä ja valittaa, jos mies ei tee. Miehellä on siis aikaa vievä työ, johon haluaa keskittyä paljon. Voisiko olla mahdollista, että joku ihminen valitsee kumppaninsa sillä perusteella kuka on helpompi eikä tunteiden perusteella?
Alkuperäinen kirjoittaja Millenia:Joo tuota, en olisi ikinä suostunut tuollaiseen. Mies on siis nakannut pihalle, ollut jonkun toisen naisen kanssa ja ottanut sinut takaisin tuommoisilla ehdoilla että olet hänelle kotipiika? Ei helkkari. Tuo suhde ei ole tasavertaisuutta nähnytkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Itse asiassa tilanne oli sama ennen eroamme ja minä lähdin suhteesta silloin, koska mies ei halunnut silloin lapsia ja oli muutenkin paljon poissa. Mutta yhdessä päätimme sitten palata yhteen. Eli hän ei sinänsä ole laittanut mitään kotityöehtoja yhteenpaluumme suhteen, mutta kyllä hän tietysti tiesi, että minä teen kaikki kotityöt kun olen aiemminkin ne tehnyt.
Rahan kanssa hän on hyvin avokätinen, maksaa kyllä kaiken eikä valita minun rahankäytöstäni. Mutta onko sekin merkki siitä, että tykkää elättää, kunhan minä hoidan kodin. Nyt mies haluaa kanssani lapsiakin mitä siis ei viimeksi yhdessä ollessamme halunnut. Tosin ikääkin alkaa jo olla kolmekymmentä, että varmaan haluaa perheenkin.