Nalkuttava mies!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta väsyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta väsyy

Vieras
Mulla menee ihan oikeesti kohta lopullisesti hermot tohon mun äijään! Se nalkuttaa, valittaa ja käskee mua kuin pikkulasta! Kokoajan kuuluu, et tee sitä, tee tämä, et saa tehdä sitä ennen kuin olet tehnyt tämän, nyt riittää jo tuollainen jne, jne!! Esim, olen ollut ilta-yön töissä, tullut siis kotiin siinä klo 02.30, seuraavana päivänä alkaa työt klo 13, mun pitäis herätä aamulla aikaisin siivoamaan hänen sotkujaan!! Huutaa mulle että et lähde töihin ennenkuin olet siivonnut tämän keittiön tai saat laittaa pyykit kuivumaan ennenkuin lähdet. Mä en tahdo elää tollaisen äijän kanssa joka leikkii isää MULLE! Luoja että ottaa pattiin ja väsyttää.. Koneella en saa istahtaa, en saa katsoa telkkaa ennenkuin kotityöt on tehty, jotka mies mulle määrää! JA mä kuitenkin tätä kämppää pyöritän, teen kototyöt ja pyykkään... HUOH!

surullista joo, koita saada tajuamaan tai osaa lähteä. Meillä on vain tämä yksi elämä ja jokainen päivä on tärkeä (kliseistä ehkä, mutta kun mietit niin niin se vaan on)

Teillon menny roolit sekasin. Eikös yleensä naiset käyttäydy noin? Mutta on kyllä tosi rasittavan kuulosta! En osaa kyllä neuvoa. Mutta herkästi itsellä kyllä iskis uhma päälle, enkä varmasti tekis mitään, mitä käsketään.

Noniin, palaan taas tähän ketjuun. Eilen ukko sit suuttui mulle kun en tehnyt kotihommia ja laittoi koneen kiinni, en päässyt tähän ketjuun kirjoittamaan. Juu, mulle on tullut semmoinen uhma, että jos käskytetään ja komennetaan niin en tee, mutta jos kauniisti pyydetään ja ehdottaa vaikka että tehdäänkö yhdessä, niin sit mä teen, tietenkin! Mä olen monesti tosi surullinen kun mies on komentanut mua kuin koiraa ja olen jättänyt "uhman " vuoksi tekemättä. Tuntuu että menen jotenkin lukkoon kun äijä käy valittaa, en kuuntele enkä puhu.. Lapsikin tämmöisestä kärsii :/