Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:http://www.youtube.com/watch?v=Jm2q11vf9f0
ja vajaan minuutin kohilta lähetään![]()
![]()
PIkkusen nostalginen olo :heart:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:http://www.youtube.com/watch?v=Jm2q11vf9f0
ja vajaan minuutin kohilta lähetään![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:alusta asti mies alkoi hallita minua mutten huomannut sitä, nyt vasta tajuan mitä hän oikein tekee! Rakastan häntä ja tunnen jotenki etten voi elää ilman miestäni enkä kyllä hänenkään kanssa, jos ei tuosta muutu. Hän on menossa terapiaan, josko auttais? Se tässä on miksen uskalla erota, kun tämä nykyinen mies hyväksyy vartaloni ja minut, ja luulen ettei muut hyväksyis...
taitaa olla aika huono itsetunto mulla...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:mies ei ite käy baareissa, sais minun puolesta käydäkin. eikä hänellä ole naisia ystävinä, hetkinen, onpas, mutta hän ei ikinä kirjoittele sen naisen kanssa, olivat jotain lapsuudenystäviä mutta välit katkenneet.
Välillä mietin tosissani, itsekin että miten kestän tätä! en tiedä...
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mies ei ite käy baareissa, sais minun puolesta käydäkin. eikä hänellä ole naisia ystävinä, hetkinen, onpas, mutta hän ei ikinä kirjoittele sen naisen kanssa, olivat jotain lapsuudenystäviä mutta välit katkenneet.
Välillä mietin tosissani, itsekin että miten kestän tätä! en tiedä...
Niih. Siinäpä se. Kun mies on itse täydellisyys, omistautuu perheelle ja vaimolle ja...
Mä olin vain kotona. Kymmenen vuotta. Hoidin kodin ja lapset ja laitoin sapuskan pöytään sikseen kun mies tuli töistä.
Ja sit kun halusin edes alkeellisen sosiaalisen elämän, alkoi se painajainen.
Punaisen tuvan ja perunamaan unelmasta tuli vankiloista ahtain.
Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Voiko olla edes totta?
Jos on, idiootteja olette molemmat.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja sitten pelkään myös sitä että mitä mies tekee ilman minua? kun tuntuu että hän on niin riippuvainen minustajoskus tulee mieleen että hän voisi jopa tappaa itsensä...
toivottavasti ei! mutta joskus tuntuu siltä, kun hän on niin "tuulella käyvä"
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja sitten pelkään myös sitä että mitä mies tekee ilman minua? kun tuntuu että hän on niin riippuvainen minustajoskus tulee mieleen että hän voisi jopa tappaa itsensä...
toivottavasti ei! mutta joskus tuntuu siltä, kun hän on niin "tuulella käyvä"