Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos miehesi suostuu menemään terapiaan osoittaa se, että miehesi ainakin jossain määrin tiedostaa ettei käyttäydy ihan normaalisti. Eikö tällöin miehen kanssa voisi neuvotella noista muistakin asioista, ei olisi kovinkaan iso myönnytys mieheltä antaa sinun luoda vaikka fb- profiilia.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos miehesi suostuu menemään terapiaan osoittaa se, että miehesi ainakin jossain määrin tiedostaa ettei käyttäydy ihan normaalisti. Eikö tällöin miehen kanssa voisi neuvotella noista muistakin asioista, ei olisi kovinkaan iso myönnytys mieheltä antaa sinun luoda vaikka fb- profiilia.
niin tai sit se menee vain sen takia ettei muija jättäis sitä mut ei oikeesti nää itsessään mitään vikaa..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ja mies aina sanoo kun puhutaan erosta että tätä parempaa miestä et saa ja kukaan mies ei rakasta sinua näin paljon kuin minä...
ja niinpä olen alkanut uskoa että kukaan muu mies ei voisi olla mulle uskollinen, rakastaa minua tälläisenään...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:tiedän, tämä on paha juttu! jos meillä ei olisi lasta niin olisin varmasti jo lähtenyt. Tulee vain niin surullinen olo kun miettii että tyttö näkisi isäänsä harvoin...
mutta parempi tietenki lapsen kannalta kans lähteä tästä. Syyt miksi en siis ole lähtenyt on se ikuinen usko, kaikki vielä muuttuu, ja odotankin että jos tuo terapia ei tepsi niin sitten ei tepsi mikään. me siis alamme käydä siellä yhdessä. Ja tosiaan mulla on niin huono itsetunto, olen kaunis mutta joskus tuntuu etten ole eikä muut minua huolisi pienine rintoineen...
ärsyttää, en haluaisi ajatella näin!