V vieras Vieras 08.06.2007 #1 Ihana lämpö.nautin kun mulla on kuuma!!!aina yleensä palelee!!Ihanii kesäpäivii kaikille!!
K kuha Aktiivinen jäsen 15.01.2007 5 027 0 36 08.06.2007 #2 mäkin rakastan kesää ja kuumuutta!!!!!! (mut en sisällä,enkä nukkuessa :kieh: )
pikkukullanmama Jäsen 22.01.2007 401 0 16 08.06.2007 #3 samat sanat, mä rakastan aurinkoa ! B) aurinkoisia päiviä! =)
Ä Ärrimurri Aktiivinen jäsen 11.05.2006 3 510 0 36 08.06.2007 #4 rakastakaa vaan keskenänne, tää on kamalaa...
salsai Aktiivinen jäsen 31.03.2005 3 848 0 36 08.06.2007 #5 :kieh: Mä pussitan kaikki auringonsäteet, jotka kohdistuu muhun, ja lähetän medihelillä ne sulle?
H haiku Jäsen 11.04.2007 737 0 16 08.06.2007 #6 täällä meni pilveen 5 minuuttia sitten *huoh* kun helpottaa. :xmas:
Shannon Jäsen 07.05.2006 582 0 16 08.06.2007 #7 Mäkin rakastan lämpöä ja aurinkoa. Partsilla menee päivässä aina n. 4-6 tuntia päivässä kun grillailee itseään Shannon 36+3
Mäkin rakastan lämpöä ja aurinkoa. Partsilla menee päivässä aina n. 4-6 tuntia päivässä kun grillailee itseään Shannon 36+3