V
vieras
Vieras
Siirsin tuossa n. 10pvää sitten eräälle ihmiselle useamman kympin rahaa vaatteista, jotka hänen piti laittaa mulle postitse. Lupasin laittaa paketin tulemaan parin päivän päästä. No muutama päivä maksun jälkeen sitten ilmoitti mulle, että nyt maksu näkyy (maksusta oli silloin 3 arkipäivää, eri pankki), ja vie paketin seuraavana päivänä postiin. Ei ole pakettia vielä näkynyt täällä, ja nyt kun kyselin eilen sen perään, en ole mitään vastausta saanut maileihini.
Jostain alkaa hiipiä mieleen ajatus, että onkohan mua huijattu... Miltä kuulostaa teidän korvaan, vai hätiköinkö vaan? Ja jos nyt myyjästä ei ala mitään kuulumaan, niin voiko tämmösestä ilmottaa esim. poliisille? Mulla ei ole myyjästä muuta tietoa kuin tilinumero ja nimi (josta ei tietty varmuutta onko oikea).
Jostain alkaa hiipiä mieleen ajatus, että onkohan mua huijattu... Miltä kuulostaa teidän korvaan, vai hätiköinkö vaan? Ja jos nyt myyjästä ei ala mitään kuulumaan, niin voiko tämmösestä ilmottaa esim. poliisille? Mulla ei ole myyjästä muuta tietoa kuin tilinumero ja nimi (josta ei tietty varmuutta onko oikea).