neulatesti/sormustesti ja abortti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Guess.vol.2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
MAI
kyl se pään päältä pitäs itsekin pystyä kattoon, mut toki asento tuo vähän hankaluutta ja hiukset jos ei tiukalla ponnarilla. :) Toki varmempi jos joku toinen (nainen) tekee. :)

Tyttö, poika, tyttö, tyttö, poika. Ja tosiaan niin et ympyrä =poika, viiva = tyttö. Yksi tyttö on.
Kokeilin vielä kerran. Ja Kyllä, jokaisen kohdalla reilusti yli 20 (keskimäärin n.24-30) liikettä, paitsi toisen lapsen kohdalla (pyörii ympyrää reilusti), niin silloin pyörii n. 60kertaa, voisko tarkoittaa kaksosia? Mitään suunnanvaihdosta tai pysähtymistä ei pyörimisen aikana tapahdu. Olen aina laskenut tuon pyörimisen yhdeksi lapseksi, mut en oo aiemmin laskenut kuinka monta kertaa liikettä tapahtuu.

Mulle näytti poika, tyttö, poika ja sitten pysähtyi. Minulla ollut keskenmeno ja sitten kaksi lasta : tyttö ja poika. Eli oikein näytti. Ja keskenmennyt siis oli kai poika...

MITEN voi pitää paikkaansa :O:D

Toki piti kokeilla: eka ympyräää, sitten 2 kertaa heilurina. ja meillä on tyttö + kaksi poikaa.
Ja sitten pysähtyi kuin seinään, ei liikkunut vaikka pidin kuin kauan. Mulle on tehty sterilisaatio. Aika mielenkiintoinen testi :whistle:

MITEN voi pitää paikkaansa :O:D

Toki piti kokeilla: eka ympyräää, sitten 2 kertaa heilurina. ja meillä on tyttö + kaksi poikaa.
Ja sitten pysähtyi kuin seinään, ei liikkunut vaikka pidin kuin kauan. Mulle on tehty sterilisaatio. Aika mielenkiintoinen testi :whistle:

___
Mulle aikoinaan sterilisaation jälkeen näytti vielä tyttö/poika eli kuin kaksoset. Hymähdin sille silloin.
No erosimmekin ajallaan ja rakastuin, puratin sterilisaation ja aikojen päästä aloin odottaa kaksosia. Toinen tuli pois v9 ja toinen jäi. Lie ollut tyttö se poistullut, koska poika sit aikanaan syntyi.
Ei heilu enää sormus, kun kokeillut.

Hassua, mut kai se oikein näytti. Tosin pojan ja tytön jälkeen oli pientä liikkumista, eli jos olis halunnu ne ois hyvällä tahdolla voinut laskea vaikka pojaksi, mutta liike oli huomattavasti pienempää kuin jo olemassa olevilla lapsilla. Ja meille ei enää tule lapsia.

En nyt varsinaiseen kysymykseen vastaa kun ei ole tehty aborttia, mutta muuten.
Eli minä tein testin aikanaan useampaan kertaan. Joka kerta näytti että kolme poikaa tulee.
Ensimmäinen lapsi on tyttö, ja erittäin todennäköisesti enempää ei tule. Ei ole myöskään ollut keskenmenoja. Minulla siis testi ei toiminut.

Minni, jos sulla kaikki liikkeet 3klp. kesti sen yli kakskyt kertaa niin teille tulee viel poika! :D

Mielenkiinnolla odottaisin sellasten henkilöiden kokemuksia jotka ovat jo lapsensa tehneet VARMUUDELLA ja abortin tehneet myös. :)

Anlin : Oisko niin et sun pään päällä neula heiluu.. ? Itse en usko epäonnistuneeseen tulokseen ennen kun itse sen teen.. hih.. :D Ei tosikoille..

Mulla on näyttänyt neljä lasta joku 10 sitten. Sormuksella tehtiin. Eka oli voimakas poika, sitten kaksi poikaa ja tyttö. Mulle tehty abortti ja nyt kaksi poikaa. Luule, että joskus vuelä meille tulee iltatähti.
Mie oon ymmärtänyt, että sormuksen tulee olla vihkisormus. Joko naimisissa olevantai lesken. Eronneen ei käy. Korjatkaa jos olen väärässä.

Heh, tein omalla vihkisormuksellani ja hiuksellani. 4lasta poika, poika, tyttö ja poika. Kaksi poikaa löytyy jo ja ainakin siitä kolmannesta ollaan puhuttu (mähän itse jo olen päättänyt että niitä tulee se 4, mies ei ihan vielä ole lämmennyt).

Jee, meille tulee tyttö! ;)